Gå til innhold

Skal vi danse 2017


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kathrine er så som så, men jeg klarer ikke han mannlige programlederen altså. Han bare irriterer meg. Skulle tro han var i familie med Kåre Magnus. Like fjollete og kleine som programledere begge to.

Anonymkode: bb6a6...9a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så irriterende at Cathrine programleder hele tiden sier at det er kjipt å ryke ut i dag... Det er jo ikke kjipt å komme på 3.plass! Det er 4.plassen som er kjip. Skjønner ikke hvorfor hun er så opptatt av å mase om dette, alle tre som er der nå er på pallen!

Anonymkode: 6e673...42a

Det er fordi du skal stemme sånn at Cathrine får lønna si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2017 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Tore er så jævla useriøs. Aldri et ord om danseteknikk, bare at det er "så dailig å se på". Runker altfor hardt til Grunde. Håper Cengiz går videre. De to beste må jo være i finalen.

Anonymkode: 11136...4cd

Det er det som er rollen til Tore. Den kule og snille når de andre peprer i vei. Tore er den eneste jeg liker på dommer bordet... Kan sitte og studere kropp språket hans i det uendelige..

Endret av makkapakka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt alle løftene disse danserne gjør når de gjennomfører en dansen, hva er så imponerende med noen som sitter oppå skuldrene og tar kollbøtte ned igjen på gulvet  i en engelsk vals eks.vis? eller blir svingt rundt som om man er i en karusell? og publikum jubler.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, makkapakka skrev:

Jeg skjønner ikke helt alle løftene disse danserne gjør når de gjennomfører en dansen, hva er så imponerende med noen som sitter oppå skuldrene og tar kollbøtte ned igjen på gulvet  i en engelsk vals eks.vis? eller blir svingt rundt som om man er i en karusell? og publikum jubler.. 

Det er veldig fysisk krevende. De fleste løftene er jo imponerende og pene, det blir litt krydder i dansen. 

Anonymkode: ffd26...a6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det umulig å bestemme seg for hvem jeg holder med. Begge er verdige vinnere!

Anonymkode: 8c66d...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skinner så voldsomt gjennom den agendaen til Tore. Har jo nedstemt Helene hele sesongen. Latterlig.

Anonymkode: 11136...4cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skinner så voldsomt gjennom den agendaen til Tore. Har jo nedstemt Helene hele sesongen. Latterlig.

Anonymkode: 11136...4cd

Dessverre! Har også merket det. Blir for dumt. Derfor stemmer jeg på Helene i kveld :-) 

Anonymkode: 708a2...12a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, winnie89 skrev:

Noen som vet hva låta på dans nr 3 Helene danset til heter?

Issues med Julia Michaels, hvis ikke det var dans nummer to da? Jeg har ikke sett hele programmet, så jeg er litt usikker på om det var dans nummer to eller tre.

Anonymkode: 62064...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...