Gå til innhold

Skal vi danse 2017


PippiLa

Anbefalte innlegg

Hvem tror dere skal være med i årets sesong? 

Jeg tror Anna Rasmussen og Anne Brith skal være med. Kanskje Gro Hammerseng også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Topptur

Jeg håper at de får med seg flere A-kjendiser. De siste årene har vi jo måtte Google over halvparten av deltakerne. 

Jeg hadde elsket å få med Bjørn Eidsvåg, Lene Malin, Morten Abel, Knut Arild Hareide, Kari Traa og Aksel Lund Svindal. Aamodt og Kjus hadde og vært kjekt å se på parketten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lavrans Solli skal være med. Og Anna R. Vet at Erlend Elias skal være med også. Er spent på castingen. Det har vært mye forskjellig de siste årene. Kjedelig å måtte google deltakerne, da forsvinner litt av "kjendis"-konseptet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blit noen kjendiser med stor K, og ikke bare sånne "kjendiser" som 1/10 av norge vet hvem er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi slipper de samme resirkulerte "kjendisene" som er med i hvert eneste realityshow. Tv2 bør derfor styre unna bloggere, tidligere glamourmodeller samt idol/norsketalenter deltakere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Tarese skrev:

Jeg håper vi slipper de samme resirkulerte "kjendisene" som er med i hvert eneste realityshow. Tv2 bør derfor styre unna bloggere, tidligere glamourmodeller samt idol/norsketalenter deltakere.

Kanskje Fritjof Wilborn hadde vært et friskt innslag på dansegulvet😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Topptur skrev:

Problemet er vel at de som er virkelig A kjendiser ikke trenger å eksponere seg i slike program. 

Eller gidder

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
1 minutt siden, Miraculix skrev:

Eller gidder

Det går ofte ut på de samme. De fleste som har deltatt der hadde nok heller ikke giddet om de ikke var avhengig av pr. Det krever enormt med både tid og innsats til dårlig lønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Topptur skrev:

Det går ofte ut på de samme. De fleste som har deltatt der hadde nok heller ikke giddet om de ikke var avhengig av pr. Det krever enormt med både tid og innsats til dårlig lønn. 

Mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jeezebel skrev:

Kanskje Fritjof Wilborn hadde vært et friskt innslag på dansegulvet😉

Hadde vært konge! Tidenes TV-legende, mannen som kanskje kan redde TV2 fra stupet!

Både deltaker og programleder, det hadde vært noe! Nesten som da Kjell Kristian Rike kommenterte kongelaget i landsskytterstevnet, og holdt på å vinne hele greia!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel en haug med "kjendiser" jeg aldri har hørt om i alle fall... Er ofte det, sånne e-kjendiser som trenger å bli litt mer kjente...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte

Ser virkelig noen på SVD? For meg har det programmet utspilt sin rolle for flere år siden.

TV2 kan ikke fornye seg, det er de samme utslitte D-kjendisene som er med på alt. De som vil så gjerne bli sett og hørt, men som ikke klarer å prestere.....de som på død og liv må vise seg frem, som han der selvdiggeren Lavrans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mye hadde løst seg hvis vi i Norge også hadde hatt en kjendis utgave av Bigbrother, ex on the beach etc. Slik at alle PR kåte c-kjendisene kunne meldt seg på der. På den måten kunne programmer som skal vi danse og farmen som ikke spiller på sex blitt mer respekterte programmer og trukket til seg ekte kjendiser. Hvis jeg f.eks var Bjørn Eidsvåg eller Pernille Sørensen så ville jeg ikke vært med i samme realityshow som fotballfrue eller Linni Meister..

Tv2 hadde gjort klokt i slutte å dra inn c-kjendiser.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Ser virkelig noen på SVD? For meg har det programmet utspilt sin rolle for flere år siden.

TV2 kan ikke fornye seg, det er de samme utslitte D-kjendisene som er med på alt. De som vil så gjerne bli sett og hørt, men som ikke klarer å prestere.....de som på død og liv må vise seg frem, som han der selvdiggeren Lavrans. 

Enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der røk jeg som seer! Siden Ida skal delta. Takler henne ikke, og har aldri forstått fascinasjonen for henne. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er han fra SKAM med egentlig? Er ikke han skuespiller og danser? Han er i hvert fall med i en "uproff" dansegruppe sammen med han som spille gutteChris. Mulig han da går inn i kategorien "amatørdanser" og at det er greit, men han har jo ett særdeles stort fortrinn sannsynligvis.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...