Gå til innhold

Hvilken hobby har du? Trenger tips.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en haug med små-hobbyer som lesing, tegning, maling, grønnsaksdyrking (det funker jo bare noen mnd i året).

Trenger inspirasjon til ny fritidsaktivitet. Interiør og sånt syns jeg er kjedelig men alle tips mottas med takk!

Anonymkode: 741ca...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Alle de forskjellige  telle-trådene, her på Kvinneguiden... 

  :nordvesta:

Anonymkode: 8d3e0...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæledyr? jogging/trening? klatring eller annen sport? brodere, korssting, hekle/strikke ting? bonsai tre du ordner selv? pc spill, eller brettspill?

Anonymkode: 67efb...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening så klart. Ingen hobby er så bra som den å holde seg sunn og sprek.

Anonymkode: 96f20...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tegning, maling, animasjon, fotografering, redigering(bilder og video), kampsport, data/konsollspill, frivillighet... :)

Anonymkode: 55c64...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hovedhobby er PC-spill. Det finnes bokstavelig talt alle mulige spill der ute nå i dag, ikke bare på PC selvsagt. Typiske "jentespill", "guttespill", hjernetrim, underholdende, lærerike... Noen spill er voldelige, noen spill er fredfulle, noen er satt i fortiden, noen er satt i fremtiden, noen er satt på en helt annen planet... Kan noe av det fungere for deg? Synes du zombier er spennende, f.eks. kan et zombiespill være interessant. Er du glad i fotball, kan et fotballspill være verdt å prøve. Hva med et spill om hagearbeid?

Ellers er jeg glad i å ta bilder og/eller redigere bilder i Photoshop (eller lignende programmer som er gratis).

Liker du å skrive, kan det være en mulighet. Enten i form av en anonym blogg (uten ditt ekte navn og bilde av deg) eller små historier.

Hvis du vil slå to fluer i en smekk kan du jo prøve å begynne å trene som en hobby. Lær deg "alt" det er å lære, gi jernet flere ganger i uka, og se etter forbedringer rundt kroppen og helsa di. 

Anonymkode: 6a93d...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk! Spiller i en gruppe, og øver mye på egen hånd. Elsker å øve hjemme, for meg selv, oppdage ny musikk og lære meg den, få inspirasjon fra youtube. (Begynte å spille i voksen alder, så det er ingen hindring om du ikke spiller instrument fra før.)

Anonymkode: 6334d...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Bullet journaling, kirigami, kalligrafi, strikking og fotografering. De tre første er relativt gunstige hobbyer som ikke krever mye dyrt og fancy utstyr - selv om det er lett å la seg rive med, spesielt med bullet journaling (derfor driver jeg minimalist bujo). Strikking kan bli dyrt mtp. garn. Hva fotografering angår, så er "the sky's the limit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mayoo skrev:

 Bullet journaling og pokemon go 

 Hva i all verden er "bullet journaling" for noe ?    

Anonymkode: 8d3e0...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Hva i all verden er "bullet journaling" for noe ?    

Anonymkode: 8d3e0...582

Du designer på en måte din egen agenda :) vanskelig å forklare. Google det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...