Gå til innhold

Hund som ble slått hardt mange ganger av eieren.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Det har seg sånn at jeg var på tur i går. Jeg sto og nøt utsikten da jeg plutselig hørte roping og mistenkelige lyder, etterfulgt av hyl og skriking fra en hund. Det hørtes ut som den ble slått ganske kraftig. Det ble helt stille. Så kom det en stor mann løpende rundt varebilen sin, og hunden lå under den, han fikk jaget hunden ut mens den skrek og hylte, før han deretter slo kraftig til den opptil flere ganger. Jeg sto ganske langt i fra, men jeg hørte slagene helt dit. Det var fælt å vitne... Fikk vondt langt ned i hjerterota. Stakkars hund som sikkert hadde det vondt og var livredd. 

Jeg hadde ikke mobil og klarer ikke huske nr på bilen hans. Tenkte jeg skulle prøve å finne ut hvem det er, for jeg turte ikke gå bort til han. Han var ganske stor og skummel og jeg var redd for å ikke komme helskinnet hjem. Han så veldig aggresiv ut.

Går det fortsatt an å gjøre noe med det? F.eks tipse om det en plass. Husker hvordan bilen så ut og hvor han var. Og hvordan han så ut, sånn ca. Føler jeg har litt ansvar i alle fall, da hunden så ut til å leve i redsel. 

Huff...

Anonymkode: 010e8...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars hunden :hjerte: 

jeg vet egentlig ikke hvem man skal kontakte i slike tilfeller. Kanskje Mattilsynet? 

Anonymkode: 0096f...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt Mattilsynet eller politiet du :) 

Anonymkode: b5193...b7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

Vær så snill og gjøre ditt ytterste for å finne ut hvem dette er 😢

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt Mattilsynet eller politiet du :) 

Anonymkode: b5193...b7e

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars hunden :hjerte: 

jeg vet egentlig ikke hvem man skal kontakte i slike tilfeller. Kanskje Mattilsynet? 

Anonymkode: 0096f...a91

Ja, huff...
Det skal jeg gjøre! Skal ringe i morgen og høre om det er noe de får gjort.

12 minutter siden, Ellasnella skrev:

Kjære TS

Vær så snill og gjøre ditt ytterste for å finne ut hvem dette er 😢

Det skal jeg gjøre! :) 
Å høre de stakkars lydene fra hunden og å vite at det skjedde der og da var så fælt, og spesielt det at jeg ikke fikk gjøre så mye med det, annet enn å prøve å huske detaljene. Det er ikke sånn et dyr skal behandles... :( 

ts

Anonymkode: 010e8...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stille leser

Hvilken hunderase var det? Første hunden jeg(eller foreldra mine) hadde peip som bare juling om den hadde gjort noe galt bare du nærma deg og ikke var borti den.

Endret av Stille leser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hund! Håper mannen blir funnet, blir fratatt retten til å eie dyr for alltid og at hunden får et trygt og godt hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POLITIET!! Ring fort som f! Ikke la denne stakkars hunden leve et liv i hendene på en sadist!

Anonymkode: 3453c...64f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Stille leser skrev:

Hvilken hunderase var det? Første hunden jeg(eller foreldra mine) hadde peip som bare juling om den hadde gjort noe galt bare du nærma deg og ikke var borti den.

Jeg så jo at den ble slått da, så da har det nok ikke mye å si. Det var en hvit hund med krøllete pels, relativt liten hund. Jeg hørte at hylingen var av redsel/smerte/begge deler, og så jo med egne øyne at mannen slo den hardt med knyttneven. :( 

12 minutter siden, The Kitten skrev:

Stakkars hund! Håper mannen blir funnet, blir fratatt retten til å eie dyr for alltid og at hunden får et trygt og godt hjem. 

Helt enig!

 

ts

Anonymkode: 010e8...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg så jo at den ble slått da, så da har det nok ikke mye å si. Det var en hvit hund med krøllete pels, relativt liten hund. Jeg hørte at hylingen var av redsel/smerte/begge deler, og så jo med egne øyne at mannen slo den hardt med knyttneven. :( 

Helt enig!

 

ts

Anonymkode: 010e8...ff3

Ok. Det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet og anmeld saka... Forstår ikkje at folk klarer å behandle dyr på den måten...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tipset om det nå, så får håpe de finner fyren! Får vondt i magen av sånt. 

Skjønner ikke hvorfor folk eier dyr når de skal behandle de sånn.. ingen empati.

Ts

Anonymkode: 010e8...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtektssaker som ligger, uoppklarte mord som er liggende, men de skal slippe alt for å finne ut av et eller annet dyr som TS mente han så bli behandlet litt dårlig.

Ikke rart at politiet ikke får gjort jobben sin om slike bagateller er det folk overlasser dem med.

Anonymkode: 53b49...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen så jævelig!!  Veldig synd du ikke hadde mobilen, du burde ringt politiet der og da og tatt bilde av skiltnummer

Ring og tips politiet!

Men legg også ut en melding på Facebook med beskrivelser av mann, bil og hund!! Dette kan spre seg og kanskje noen har tips som kan lede frem til mannen!!! 

Du må gjøre noe ts!! Stakkars uskyldige skapningen lever et liv i vold og elendighet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldtektssaker som ligger, uoppklarte mord som er liggende, men de skal slippe alt for å finne ut av et eller annet dyr som TS mente han så bli behandlet litt dårlig.

Ikke rart at politiet ikke får gjort jobben sin om slike bagateller er det folk overlasser dem med.

Anonymkode: 53b49...4ca

Kaller du det bagateller når en mann denger bikkja si? Du er ikke riktig god 

Anonymkode: b5193...b7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaller du det bagateller når en mann denger bikkja si? Du er ikke riktig god 

Anonymkode: b5193...b7e

Jeg synes voldtekt er viktigere, derfor er jeg ikke riktig god?

Jennifer-Lawrence-ok-thumbs-up.gif

Anonymkode: 53b49...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes voldtekt er viktigere, derfor er jeg ikke riktig god?

Jennifer-Lawrence-ok-thumbs-up.gif

Anonymkode: 53b49...4ca

For faaaaaen da!!!

Hvorfor må folk komme med uintelligente sammenligninger når det kommer til dyretragedier???

Er som om jeg skulle sagt: Jeg synes ikke voldtekt er så viktig å etterforske jeg,  fordi mord er verre???? 

Er ikke så viktig å etterforske blind vold på gata, pedofili er verre!! 

Jesus, er du helt tett?

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart ringer du å varsler politiet. Ikke bruk nødnummeret. 
Ring å varsle om det du har sett. 
For alt du vet så kan denne personen ha en sak på seg. Det er ikke en hemmelighet at rettsvesenet i Norge suger. Så om han blir tatt en gang til så får det forhåpentligvis konsekvenser. 

Anonymkode: 04228...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...