Gå til innhold

venninne ØvreRomerike


LilleSnilleMeg

Anbefalte innlegg

Er ei Trønderjente som bor på Øvre romerike. To barn, samboer, hus, hage, hytte, barns allsidige fritidsinteresser har gjort at gamle vennskap er dødd ut, og vanskelig å gjennoppta. .Innimellom føler jeg meg inmari ensom, og skulle gjerne hatt noen og skravla med! Var for kun få år siden veldig sosial  med stor vennegjeng rundt meg, men er blitt mer glad i "alenetid"etterhvert, nå er tiden inne for nye bekjentskaper, skravling og latter!  spennende om noen tar kontakt 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Trønderjente 39 på nedreromerike her. Gift, to barn, hus, hage og hytte. Har lyst til å være mer sosial, men det er ikke alltid tiden strekker til. Synes det er vanskelig å finne nye venner i voksen alder, så de nære relasjonene har jeg liksom ikke helt fått her nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Samme her! Samboer, hus, jobb og alt for mange fritidsaktiviter på barna som har gjort at ting ikke har blitt prioritert. Nå er virkelig tiden inne for å skape nye reaksjoner ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Jeg ser at innlegget fra oktober. Er du/dere fortsatt interessert i å utvide omgangskretsen? Jeg er 37 år bosatt på Øvre Romerike og er i samme situasjon som deg med barn, mann, hus osv. Vi har omgangskrets og gode venner, men søker gjerne flere. Så hadde vært veldig hyggelig å treffes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, MegSelv# skrev:

Hei

Jeg ser at innlegget fra oktober. Er du/dere fortsatt interessert i å utvide omgangskretsen? Jeg er 37 år bosatt på Øvre Romerike og er i samme situasjon som deg med barn, mann, hus osv. Vi har omgangskrets og gode venner, men søker gjerne flere. Så hadde vært veldig hyggelig å treffes 😊

Ja absolutt ❤️

Send meg en pm du ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...