Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.................. du sa ja? 
Æsj. For en ekkel gris. 

 

Sikker på at du vil gifte deg med en annen dyreart enn menneskearten? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er viktigst? De 30 sekunder et frieri varer eller alle de årene man skal leve sammen etterpå? 

Anonymkode: 79ea0...e86

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Balle

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skikkelig mannemåte å fri på. En mann som elsker pikken sin så høyt at han bruker den til å fri med, hjelpes. 

Jeg hadde ikke satt noe pris på det selv, for vulgært. Men han mente det jo godt. Så ikke bruk så lang tid på å komme over at det ikke ble noe romantisk frieri. Få menn er så veldig romantiske av seg, det er kun på film det.

Anonymkode: 5d4e4...05f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåpelig og banalt stunt, og dessverre ikke en hendelse som egner seg til gjenfortelling i noen som helst sammenhenger. om 7-15 år når du vhar gått lei av han får du bare gjøre det slik: når han ligger på rygg og forventer en blow job sier du bare, næh, tru´kke det, for nå vil jeg skilles.

Anonymkode: 6e172...2f3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

"Jeg har aldri blitt så skuffet før" :fnise:

For et utrolig fint liv du må leve, hvis et litt fjasete frieri er den største skuffelsen i livet ditt :laugh:

Og for et herlig liv du må leve - når din største glede i livet er å tråkke andre ned i søla og påstå at de ikke har problemer siden de blir lei seg av en ekkel ståp!kk med sløyfe! Du er kul, jeg ser opp til deg! 

Endret av Simbyxor
For vulgært. Beklager
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Hva er viktigst? Mannen du skal dele livet med, eller selve bryllupet? Dette er en av mange grunner til at jeg ikke vil gifte meg, bryllup og hysteriet rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en skikkelig mannemåte å fri på. En mann som elsker pikken sin så høyt at han bruker den til å fri med, hjelpes. 

Jeg hadde ikke satt noe pris på det selv, for vulgært. Men han mente det jo godt. Så ikke bruk så lang tid på å komme over at det ikke ble noe romantisk frieri. Få menn er så veldig romantiske av seg, det er kun på film det.

Anonymkode: 5d4e4...05f

Han har sikkert ringen på pikken under bryllupet og. Str xs. Hihihi

Endret av Simbyxor
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS, du kan jo faktisk fortelle andre at det var du som gikk ned på kne og ikke mannen. Et lite humoristisk lysglimt, om du orker å se positivt på det...?

Anonymkode: 74613...670

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva skal man si, menn er menn. Han vil vel at du skal gifte deg med pikken hans da og ikke han😂, neida. Men koselig og bli fridd til da:-) nå blir du jo i det minste gift. Og dette er noe du/dere kan le av sammen senere. Gratulerer med forlovelse da💍

Anonymkode: 23606...dcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et øyeblikk hvor jeg skjønner hvor heldig jeg er som er lesbisk. 

Anonymkode: c7552...78d

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at det er vulgært. Men viktigere er det om dere egentlig passer sammen? Treffer dere hverandre på andre, viktige områder i livet og ser han hva som er viktig for deg? 

Anbefaler at du leser denne tråden, den inneholder mye nyttig, sett litt frem i tid: 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Og for et herlig liv du må leve - når din største glede i livet er å tråkke andre ned i søla og påstå at de ikke har problemer siden de blir lei seg av en ekkel ståpikk med sløyfe! Du er kul, jeg ser opp til deg! 

Ja, livet er ganske greit, jeg trenger ikke at en kar frir på en bestemt måte som jeg har gitt ham på forhånd, det viktigste er faktisk om han vil dele livet og hverdagen med meg. Og det kan han få lov til å fortelle meg på den måten han selv synes er best.

Det er jo typen hennes sin pikk, er det plutselig ekkelt at kjæresten har lyst nå også? 

Vet ikke helt hvorfor du skal se opp til meg, jeg er ganske normal på området tror jeg. Jeg bare synes man skal se litt stort på disse romantiske fantasiene. Det er ikke sånne ting man skal grine over på dødsleiet. Det er ikke frieriene lykkelig gifte folk pleier å trekke fram. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Sorry altså, men dette er årets. Helt fantastisk vitti. Helt hysterisk vittig. Det blir skjerbilde av dette. Klassisk. Du glemmer det aldri, og vil forhåpentligvis le av dette siden😂😂😂

Anonymkode: 67b0b...17d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han hatt stor nok pikk til "Vil du gifte deg med meg og være min for alltid?" Så ville det kanskje ha stilt seg litt annerledes..

Neida, spøk til side så forstår jeg TS godt, for dette var temmelig smakløst. Nå har jeg sånn humor selv, men akkurat frieret kan holdes "rent", synes jeg, og hvertfall siden TS virkelig ønsker et romantisk frieri.

Klem til TS.

Anonymkode: fc937...6e8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Absolutt ikke. Det var vulgært, og jeg ville stusset på om min samboer egentlig kjente meg hvis han hadde brukt pikken sin til å fri til meg.... 

Anonymkode: 29ae3...f49

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...