Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde han hadde kuttet av pikken og lagt den i en sånn boks som ringer kommer med lol

Anonymkode: 698c5...442

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så vulgært 😳😳 mener han virkelig at pikken hans gjør frieriet romantisk?? For en dust. 

Men du er nå i det minste forlovet da, det må jo være en trøst? 

Anonymkode: 29ae3...f49

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

For det første, tiden er forlengst forbi når det var opplagt at menn skulle ned på kne og fri. Dersom du ønsket et romantisk friere kunne du stått for det selv. Jeg syns det var ganske kult at typen din gjorde det på sin måte - romantisk er det også om du vil se det fra den siden. 

Tenk litt stort på det og legg dramatikken unna. Det er ingen grunn til å være knust over at dine urealistiske forventninger ikke ble oppfylt. 

Vil du egentlig at han skal fri med et manuskript i hånden som du har skrevet? Er det ikke bedre at han følger hjertet sitt og frir på en original, morsom og ja, til og med romantisk måte? 

Kanskje det er best at dere ikke gifter dere dersom du er en person som skal kontrollere alt.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt det jeg 😊😂 hadde vært noe vi kunne ledd godt av lenge  😊 han vil gifte seg med deg og dele resten av livet sitt med deg, er ikke det det viktigste?😊

Anonymkode: dc967...ba6

  • Liker 32
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, så kreativt! Og vulgært, men virkelig kreativt!

Anonymkode: ba237...11c

Kreativt? Dette er vel det mest fantasiløse frieriet som finnes. 

Anonymkode: 0c233...784

  • Liker 48
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var bare TRIST.. Huttetu, for en mann.. 

Anonymkode: e0efd...9f4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente det humoristisk! Det var hans måte.

Enig med @Coolaid .

Du kan da ikke bli "knust" hver gang han ikke følger ditt manuskript. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så hårsår du er... "Frieriet var ikke perfekt"... Vil du eller vil du ikke? Er det viktigste å ha fin historie å fortelle venninnene eller Instagram, eller at han vil dele livet sitt med deg? :lillesky2:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grøss, noe så vulgært. Dersom en mann hadde gjort dette med meg hadde det vært et veldig tydelig signal på at vi ikke passer sammen. 

Vær klar til å bli påmint om dette hver gang dere før spørsmål om hvordan han fridde. 

Anonymkode: 0c233...784

Enig, jeg tenkte akkurat det samme.

 

Hvorfor er du egentlig sammen med han ts? Dette viser jo at han egentlig bryr seg filla om deg.

Anonymkode: 69dd3...0ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på hva du skal svare når folk spør om frieriet?

Forslag: "Nei, det hadde jo vært romantisk med en mann som gikk ned på kne, men siden vi allerede har snakket mye om at vi faktisk skal gifte oss, var jo frieriet helt unødvendig. Men mannen plukket faktisk ut ring til meg helt på egenhånd, da"

Anonymkode: ba237...11c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...