Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Har helt glemt av denne tråden :oops: Men vil rapportere at jeg har gått ned 6 kg, og livet føles mye lettere. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_
Har helt glemt av denne tråden  :oops:  Men vil rapportere at jeg har gått ned 6 kg, og livet føles mye lettere.  :wink:

Wow, grattis Madammen. Kjempe bra :)

Og takker for råd Pamella. Grønn te har jeg. Syns ikke det funker. Uff...

Har lagt ut en tråd hvor jeg ber om hjelp, så jeg håper på svar.

Hvis ikke så tar jeg meg selvfølgelig en tur på helsekosten. De vet nok råd.

Vet ikke om jeg skal trene i dag. Litt "slækk" :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

I dag ringte jeg legesenteret og fikk vite at de ikke hadde funnet noe galt med noen av prøvene de tok :-? Hva søren feiler deg meg da? Jeg er glad jeg ikke har kyssesyken for da hadde jeg ikke kunnet trene på lenge, men jeg skulle ønske de kunne finne ut av dette. Det er så slitsomt og kjipt å være syk hele tiden...

Men nå gleder jeg med bare til treningsmaskina mi kommer!!! :)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Kanskje du bare er veldig uheldig Pamella? :-?

Jeg trente i går... skulle egentlig ikke, men jeg gjorde det for det.

Jeg har vært veldig flink med å ikke spise karbohydrater etter klokka 18 i det siste.

Håper jeg går ned litt mer i vekt...

Men så er det denne oppblåstheten da.

Den irriterer meg sånn. For når jeg måler meg når jeg er oppblåst, eller har vannansamling så blir jeg 3 cm tykkere.

Ikke at det hare så mye å si, det er jo vann, men det er bare plaaagsomt.

Jaja... Får finne ut av det. Helsekosten here I come... tomorrow :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:o Jeg måtte nesten på side 3 for å hente "oss" frem!!

Jeg er så lei av å være syk! Jeg er litt bedre nå og håper det fortsetter slik for nå er jeg virkelig lei av å sitte i soffan og dytte drit inn i munnen. :roll: Ja det er min egen skyld at jeg dytter drittmat inn i munnen, men jeg må innrømme at jeg gir blaffen for tida... Jeg driter rett og slett i om jeg går opp et par kilo til for jeg skal jo uansett begynne å trimme de av snart...

Jaja jeg vet det er helt gal tankegang, men jeg trenger kanskje en skikkelig "skeie-u-tuke". Treningsmaksina kommer ikke så fort som jeg trodde heller, så jeg må nok vente til neste uke en gang før jeg virkelig kan starte, men det er jo egentlig tusen andre ting jeg kan gjøre istedet.

Først skal jeg jobbe med å bli frisk! Og jeg vet at jeg kommer til å fortsette med å dytte drit i trynet likevel for jeg klarer ikke å være sunn halvveis.. Så da får jeg heller være helveis usunn :ler:

Ufff... Bare en liten nedtur her nå.. kommer sterkere tilbake senere! :)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en snartur og dytter opp litt oppover, jeg også!

Kommer sterkere tilbake senere i helga! Har planer om å lese gjennom hele denne tråden for å se hvordan det går med oss... :-?

Jeg har nettopp stappet en stooooor rullekebab med kylling og hvitløksaus inn i munnen :sjarmor:

(Og i tillegg er det fredag og "lov" til å spise sjokolade)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere andre?

Jeg har "meldt meg litt ut" av tråden og alt, men syns det ser ut til å være sunt å kutte fokuseringa. Helt av meg selv har jeg gått ned et halvt kilo. Antagelig fordi jeg spiser normalt når jeg ikke går rundt og tenker på om det er sunt eller ei.......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har garantert lagt på meg etter en uke med snørr og hoste og slapphet. Har spist lite mat, men desto mer snop, kaker og is! :sjarmor:

Men nå skal jeg snart gå til innkjøp av vekt, for jeg må se hva som skjer med kroppen. Før veide jeg med hver dag og det er for ofte, men nå som jeg ikke veier meg bryr jeg meg liksom ikke så mye om vekta uansett hvor mye eller lite den viser. Det blir jo også feil! Så jeg må nok skaffe meg en vekt snart.. Og når trimmaskina kommer og denne luftveisinfeksjonen er borte er det full trimmings!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i denne gjengen. Jeg må slanke meg, etter at jeg pga depresjon la på meg 15 kg på 4 måneder.. Må iallefall få av meg 10 kg, men jeg skal bruke den tiden som trengs, vil ikke bli en jojo slanker.

Jeg har sluttet å trøste spise (vanskelig men klarte det), i de siste dagene har jeg ikke spist noe (ble slutt med samboeren for 4 dager siden, er bare kvalm hele tiden).

Jeg er en av de som misliker sterkt å trene, og da mener jeg ute blandt folk og gå turer og jogge. Liker best å hoppe forran TV'en om jeg må gjøre noe.

Jeg spiser vanlig mat (- grønt, for jeg klarer ikke smaken av det meste grønt) Men jeg elsker bønner.. Og tallerkenen min består hovedsaklig av rødt og hvitt kjøtt, og ris (liker virkelig ikke poteter).

Er det noen her inne som har noen tips til meg, motivere meg osv. Sliter virkelig med vekta og kondisen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Jeg vil også være med i denne gjengen. Jeg må slanke meg, etter at jeg pga depresjon la på meg 15 kg på 4 måneder.. Må iallefall få av meg 10 kg, men jeg skal bruke den tiden som trengs, vil ikke bli en jojo slanker.

Jeg har sluttet å trøste spise (vanskelig men klarte det), i de siste dagene har jeg ikke spist noe (ble slutt med samboeren for 4 dager siden, er bare kvalm hele tiden).

Jeg er en av de som misliker sterkt å trene, og da mener jeg ute blandt folk og gå turer og jogge. Liker best å hoppe forran TV'en om jeg må gjøre noe.

Jeg spiser vanlig mat (- grønt, for jeg klarer ikke smaken av det meste grønt) Men jeg elsker bønner.. Og tallerkenen min består hovedsaklig av rødt og hvitt kjøtt, og ris (liker virkelig ikke poteter).

Er det noen her inne som har noen tips til meg, motivere meg osv. Sliter virkelig med vekta og kondisen nå.

Hei og velkommen!

Den beste måten å gå ned i vekt på er som de fleste av oss prøver på. Spise sunnere og mindre (eller mer) og trene.

Jeg anbefaler deg å ta deg tid til å lese igjennom denne tråden for det er utrolig mange bra tips her!

Når det gjelder trening så er det kardio som gjelder for å forbrenne fett, men det er viktig å trene styrke i tillegg for at kroppen skal forbrenne mer.

Når det gjelder mat er det viktig å ikke spise for lite! Spis skikkelig frokost som holder lenge. Prøv å spise hver tredje time og ikke spis sent om kvelden. Men som sagt: Les igjennom tråden! Ja jeg vet den er lang... :ler: Men den er nok verdt noen minutter hvis du vil lære litt om kosthold og trening. Det ligger mange fine linker her også.

Lykke til!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nå har jeg endelig fått treningsmaskina mi!

Jeg er fremdeles syk, men på bedringens vei! Fikk penicilin mot bihulebetennelse... Så i dag sitter jeg her og føler meg ikke veldig vakker, og så kommer det to kjekke unge menn og og leverer maskina mi! :o

Det værste var egentlig at jeg måtte bruke en time på å montere den selv før jeg kunne prøve den. 5 minutter etter var jeg gjennomsvett og andpusten. Så denne må nok brukes ofte ja! Den var forresten overraskende stor i forhold til det jeg hadde trodd, men det får gå! Alt for en ny og sunnere kropp :wink:

Hvordan går det med dere? Det har vært så stille den siste måneden.. Og hvordan går det med vårt nyeste medlem? Har du kommet igang med din nye livsstil, og hvordan synes du det går?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg sykkel og syklet til jobb i går for første gang. Det var jammen meg muskler jeg ikke hadde brukt på noen år :o

Jeg blir jo aldri sliten eller støl av å gå - men sykling er helt klart en annen type bevegelse..... Det var tungt det 8) :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja jeg kjenner det godt i mine bein også! Jeg er heldigvis ikke støl, men jeg kjenner det godt i lår og rumpe mens jeg holder på!

Det ble 20 min i går og 30 min i dag, så jeg håper jeg klarer å fortsette slik for da er det kanksje håp for at kroppen min skal bli fin og slank en dag... (hvis jeg bare klarer å kutte ut snopet i tillegg så.. :tunge1: )

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

Hei...lenge siden jeg har tittet innom.

Velkommen du nye som jeg ikke husker nicket til :ler:

Her går det fortsatt bra.

Målte midjen i dag, og enda en centimeter ned.. Juhu!

Trener som før, spiser som før, bortsett fra i går kveld.

Da gomla jeg i meg spekeskinke, flatbrød med rømme, poteter, ohh ja... også la jeg meg rett etterpå. God og mett.

Det var nok en del fett som hadde lyst til å "legge" seg på meg da ja, men det skal jeg trene bort etterpå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Heldiggris!

Men jeg har hatt spisedag hver dag de siste ukene jeg da :oops: Og det merkes på vekta. Jeg har gått opp! Jeg ble ikke overrasket men nå veier jeg faktisk like mye som i jula (hvis ikke en kilo mer). Så jeg vet at jeg må ta meg selv i nakken fremover. Håper treningslysta vedvarer for da blir det litt lettere. Og sommeren hjelper på matlysta. Jeg har aldri lyst på masse fet mat om sommeren.

Uff.. jaja bare å begynne på nytt det her! 700 gram i uka hadde vært flott. Da hadde jeg gått ned 7 kilo i løpet av sommeren. Men kjenner jeg meg selv går det dårlig.

Vel vel! Nå skal jeg først konse om hjemmeeksamen denne helga så får vi ta slankingen til mandag!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest 0

:hakeslepp: side 3!!!

Det er første gang tråden vår har havnet så langt bakover...

Det er veldig tydelig at det er liten aktivitet her, og jeg er vel den som er mest aktiv... :-? Hvis det ikke skjer endringer lurer jeg på om jeg skal droppe tråden og lage meg en ny.. for dette er ikke mye til motivasjon og oppfølging.

Jeg er endelig frisk og har begynt et nytt og bedre liv denne uka. Så får vi se om jeg klarer å fortsette slik...

skuffet Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hjelper på om jeg sier at jeg har vært og gått tur i kveld og at det var helt herlig :)

Anbefaler flere å komme seg ut i skogen :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nei nå gidder jeg ikke dette mer...

Jeg tror jeg starter en annen tråd så jeg kan få noen å "snakke" med her inne... De som vil må gjerne hive seg på der!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, synd at alle har gitt seg her da.... :-?

På den annen side kan det jo tenkes at liten aktivitet her betyr at folk er ute og trener i stedet for å sitte foran pc`en hele dagen :wink:

Jeg har i alle fall blitt mer aktiv fysisk og mindre aktiv i tråden her... men har jo pleid å titte innom av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...