Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

synes at vi kan henge oss på den flinke slankegjengen som startet i 04 og danne vår nye gjeng i o5. vi er sikkert flere som skal sette i gang i disse dager og da føler jeg det litt feil å henge osspå 04 gjengen som er så flinke og allerede så godt i gang. hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Hei! Jeg startet min egen tråd "nytt år- nye muligheter", men jeg hiver meg heller på her sånn at det ikke blir så mange forskjellige slanketråder her inne på KG, når vi alle egentlig har det samme målet :)

For dere som trenger litt hjelp til motivasjon og å holde seg på matta, kan jeg anbefale slankenett.no på det varmeste! Går kjemperaskt å lage konto der, og siden inneholder masse tips og en oversiktelig slankedagbok med en fin graf som viser vektnedgang :)

I dag har jeg vært flink, startet dagen med en 40 minutters tur i kuppert terreng! Kjekt med hund :) Og jeg har planlagt å gå til jobben i kveld, så det er jo 20 minutter der også :) Og jeg vet det er ennå tidlig på dagen, men jeg har klart å holde meg borte fra usunne ting! Selv om det ble litt chips og snop i gårkveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er vi igang da;)

jeg skal sette i gang stor treningen på førstkommende mandag for da skal jeg melde meg inn.

men jeg synes ellers at jeg har vært flink, holdt meg unna snop, mellom måltider og brus.... kuttet ganske bra ned... klart dette i 2 dager nå :oops:

men jeg skal gå rett inn på nevnte link og melde meg inn også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja ikke sant? Kjempekjekt! Heter Ninakanin der inne også :) Hadde en gammel konto som jeg slettet, den nye er bare et par dager gammel! Så den ser fin ut, hehe, uten for mange svingninger oppover på grafen :ler:

Og jeg glemte å si at utgangspunktet mitt var 74kg, i dag veide jeg 72,6kg, og målet mitt er rundt 66kg et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke badevekt, så det kan bli litt vanskelig for meg å følge med på dette her... Men nedover skal jeg uansett. Har begynt bra, med sunnere mat, og mer aktivitet.

Målebånd er billigere enn vekt. Jeg kjøper målebånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!

Veide meg forrige uke, og vekta sto da på 67.2. Ønsker å ta av 'kosekiloene' jeg har lagt på meg de siste årene, og målet er 62 kilo.

Jeg har kuttet ut all sjokolade, potetgull og slik digg, og byttet det ut med mer frukt. I tillegg drikker jeg bøtter med vann for å rense ut jula (*urk*) og forsøker å gå en lang tur hver dag (selv om det nok blir ca 5 dager i uka). Skal begynne på pilates så fort jeg får ringt pilatesdama.

*løper og gjør det nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke badevekt, så det kan bli litt vanskelig for meg å følge med på dette her... Men nedover skal jeg uansett. Har begynt bra, med sunnere mat, og mer aktivitet.

Målebånd er billigere enn vekt. Jeg kjøper målebånd :)

Det var lurt! Det skal jeg også gjøre. Så jeg hiver meg også med. Spist veldig bra helt siden nyttår nå; masse frukt og sunn mat, og ikke noe snop. Har faktisk utviklet viljestyrke, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest petroleum

blir med jeg også. startet søndag med south beach dietten. gikk på den i november i ca 12 dager men mistet viljestyrken :( men gikk ned 6 kilo de 12 dagene :) (hvilket er helt vanlig de to første strenge ukene av sb-dietten, tiden etter går man bare ned max 1 kilo i uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
nå har jeg lagt inn profil på slankenett så nå er jeg i gang altså;)

Jeg også.

Også fikk jeg pulsklokka mi i dag! :

Kjempe gøy...blir enda mer motivert til mere trening! Tjoho! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvordan funker sånn pulsklokke og hvor kjøpte du den!? :) Alt som kan hjelpe meg med treningen er hjertelig velkomment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daniella_
hvordan funker sånn pulsklokke og hvor kjøpte du den!? :) Alt som kan hjelpe meg med treningen er hjertelig velkomment..

Kjøpte den via grethe roede (aldri vært på den siden før altså :ler: ).

Fikk den i dag så jeg er ikke helt utlært når det gjelder den.

Men meningen er så finne riktig puls (selvfølgelig). Også når man har evt. funnet makspuls så skal man da trene ut i fra den. F.eks 60-70% av makspuls som er OK trening. Sorry litt kluddrete forklart.

Sikkert noen her som vet mer om denne klokka enn meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

jeg melder meg inn!!!!

Skal fra 79 til 65, blir beintøfft men er innstillt på å endre livvstil så dette skal jeg klare!!!

Eh....VI skal klare!!

he he, har meldt meg inn på slankenett ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...