Gå til innhold

Julegavetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Svært flink, har du vært! :) Må føles godt å være så bra i rute!:)

Ja, veldig greit, men er de verste gavene igjen da! Heldigvis driver jentungen med hest og alltid noe man kan kjøpe på den fronten. Guttungen spiller fotball, og der finner man jo også litt forskjellig. Har bestemt at heretter blir det kun nyttige gaver til ungene! Har ryddet bort så mye ting at det er uaktuelt å kjøpe noe de ikke trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første skikkelige, store julegave er i boks! :nori:

Helgetur til mamma og pappa, storby med hotellovernatting og konsert!
Jeg som har bestilt og ordnet, men vi er 4 søsken med familier som har gått sammen. En skikkelig gave, koster litt, men de har vært gjennom mye dritt dette året, så de fortjener det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Monstrum skrev:

Første skikkelige, store julegave er i boks! :nori:

Helgetur til mamma og pappa, storby med hotellovernatting og konsert!
Jeg som har bestilt og ordnet, men vi er 4 søsken med familier som har gått sammen. En skikkelig gave, koster litt, men de har vært gjennom mye dritt dette året, så de fortjener det :)

Så fint :hjerte:

Anonymkode: 83ed9...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 5.02, Snabeltann skrev:

Jeg strikker mye - men har ikke fått begynt på julegave strikk ennå. Hva ville dere ønsket dere til jul hvis det var noe strikket? 

Nancy genser eller Vendela genser 😊

Anonymkode: 90f48...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekekassen har hatt en del gode tilbud så tantebarna sine julegaver er stort sett i boks. Det samme er min yngste sin hovedgave 🎅🏻 Julekalender er også i boks. 🎅🏻 Har bestemt meg for at i år skal ALT vær klart til desember starter, både gaver og julevask. Så desember mnd kan nytest med baking, pynting og aktiviteter med barna.. 🎅🏻 

Anonymkode: 90f48...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet en ny gavebutikk, med fine og rimelige klær til både barn og voksne. Her har jeg sortert tilbudene fra lav til høy https://www.sportmann.no/produkter/salg/ :mynona:

Anonymkode: 83ed9...ac7

Sorteringen ble ikke med. Velg selv å Sortere og velg Lav til høy.

Anonymkode: 83ed9...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavehandelen ble gjort her igjen https://www.maletternummer.no  Stort salg der nå og det er perfekte gaver til dem som har alt. Så har jeg ekstra god samvittighet fordi jeg også kjøpte "Gave til noen som trenger det" 
Fantastisk tiltak hvor jeg betalte frakten til 2 psykiatriske døgnavdelinger, og dem sendte malesett dit i mitt navn. 

Anonymkode: 662f9...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er heeelt blank på samboeren i år! :bond:
Vi har bestemt oss for å ikke bruke så mye penger på hverandre i  år, siden vi skal ha barn, men en liten oppmerksomhet blir det.
Han er sportsinteressert, men spiller bare dart selv, og fikk gavekort på piler og utstyr til bursdagen sin. Liker å lage mat, men vi har dårlig plass og han fikk ny stekepanne i fjor. Elsker krydder, fikk carolina reaper i fjor. Fisker, men kjøper alt han trenger selv gjennom året... Må tenke litt...
Ellers er de fleste venner og bekjente i boks! Ett par som liker matlaging får grytekluter, kjøkkenhåndklær, krydder og litt hjemmelagde matgaver. Ei som liker pynt og dilldall får duftlys, en duk, og noen nyydelige lysestaker som jeg kjøpte på salg på Kitchn i mars! (og kjøpte en ekstra til meg selv :laugh: )
så det er bare nærmeste venner og familie igjen. Men er en del der og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Monstrum skrev:

Er heeelt blank på samboeren i år! :bond:
Vi har bestemt oss for å ikke bruke så mye penger på hverandre i  år, siden vi skal ha barn, men en liten oppmerksomhet blir det.
Han er sportsinteressert, men spiller bare dart selv, og fikk gavekort på piler og utstyr til bursdagen sin. Liker å lage mat, men vi har dårlig plass og han fikk ny stekepanne i fjor. Elsker krydder, fikk carolina reaper i fjor. Fisker, men kjøper alt han trenger selv gjennom året... Må tenke litt...
Ellers er de fleste venner og bekjente i boks! Ett par som liker matlaging får grytekluter, kjøkkenhåndklær, krydder og litt hjemmelagde matgaver. Ei som liker pynt og dilldall får duftlys, en duk, og noen nyydelige lysestaker som jeg kjøpte på salg på Kitchn i mars! (og kjøpte en ekstra til meg selv :laugh: )
så det er bare nærmeste venner og familie igjen. Men er en del der og :P

Hva med et forkle der det står Kyss kokken på?
KING-NEWS-2.jpg?v=1487263083

eller forkle med denne teksten? (fyll in navnet hans)

hvem-er-din-beste-kokk-i-verden-forklaer

 

Anonymkode: 83ed9...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...