Gå til innhold

best betalte sommerjobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet, hvilke sommerjobber (som ikke krever noen form for utdanning) ligger i det øvrige sjiktet på timebetaling? :)

 

Anonymkode: c3e32...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får godt betalt som guide, men da må du kunne formidle.

Anonymkode: fb48e...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg jobber i norsk hydro om sommeren, i tillegg til andre ferier som vinter - høst - jul og påskeferie. Hvert år søker de etter mange nye, og for å være sommervikar trenger man INGEN utdannelse eller erfaring. Man jobber som regel skift, og gjør oppgaver innenfor produksjon. Timelønn ligger på 222kr i grunnlønn, pluss tillegg. I helgene er det for eksempel 133%. Dvs. at man på en helg fort tjener rundt 10-12 tusen. I løpet av en sommer blir det rundt 80 tusen. Siste lønning i august fikk jeg utbetalt 43.000 brutto. 

Anonymkode: b926d...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i norsk hydro om sommeren, i tillegg til andre ferier som vinter - høst - jul og påskeferie. Hvert år søker de etter mange nye, og for å være sommervikar trenger man INGEN utdannelse eller erfaring. Man jobber som regel skift, og gjør oppgaver innenfor produksjon. Timelønn ligger på 222kr i grunnlønn, pluss tillegg. I helgene er det for eksempel 133%. Dvs. at man på en helg fort tjener rundt 10-12 tusen. I løpet av en sommer blir det rundt 80 tusen. Siste lønning i august fikk jeg utbetalt 43.000 brutto. 

Anonymkode: b926d...1ac

Hvem må jeg spørre, hvor må jeg søke, hvordan får jeg jobben? :alice:

Anonymkode: 73c20...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem må jeg spørre, hvor må jeg søke, hvordan får jeg jobben? :alice:

Anonymkode: 73c20...c4f

Du må nok søke til neste år! stillinger legges ut rundt januar/februar på Hydro.com! men det er ikke så mange verk i Norge, så om du ikke bor i nærheten av et, så må du være villig til å flytte på deg :-) jeg bor 10 min unna heldigvis! På jobben min ansatte de vel rundt 30 nye denne sommeren 

Anonymkode: b926d...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...