Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peaches
20 minutter siden, miore skrev:

Mulig jeg er eldstemann med mine 32? :heks: :trene:

Nei du er ikke det....jeg er også 32😁32 still going strong😅 32 år og 4 barn...puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konkurranse om å være eldst? Jeg leder stort med en alder på 45 år.

 

O2-bruker

Anonymkode: 77bfd...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, takk for svar. Jeg ønsker å gå ned 65 kg, Er overvektig skjønner du. Jeg teller ikke alle proteinene jeg tar inn.. Tror jeg ikke kjøper det. :) Holder meg til kalorier og trening da. 

Anonymkode: ee8c3...34f

Om du har 65kg for mye så er det viktigste å telle kalorier, og holde seg i bevegelse. Spis grønnsaker om du får cravings.

Du vil få igjen like mye som du gir. Om du gjør en ordentlig jobb så blir du nok overrasket over hvor fort kiloene raser av 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Konkurranse om å være eldst? Jeg leder stort med en alder på 45 år.

 

O2-bruker

Anonymkode: 77bfd...c92

Damn! Bare vent, jeg skal ta deg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan dette, burde man ta proteinpulver om man skal opp i vekt? Og hvor mye skal man i så fall ta? :ac: 

*snek seg tilbake til tråden*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Arktis skrev:

Dere som kan dette, burde man ta proteinpulver om man skal opp i vekt? Og hvor mye skal man i så fall ta? :ac: 

*snek seg tilbake til tråden*

Nei man burde ikke ta proteinpulver med mindre man ikke klarer å få nok proteiner gjennom maten man spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg ikke får det.

Kan jo prøve en dæsj etter trening. Håper det ikke er oppmalte larver eller noe de har i den posen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Damn! Bare vent, jeg skal ta deg igjen!!

Da må du leve lenge. Det skal nemlig jeg gjøre. :-)

 

O2-bruker.

Anonymkode: 77bfd...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du leve lenge. Det skal nemlig jeg gjøre. :-)

 

O2-bruker.

Anonymkode: 77bfd...c92

Aging intensifies! Hnnnnggggg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur 2/5 unnagjort. Litt raskere, lengre og brattere enn i går, og jeg endte turen som et gjennomsvett vrak :dry: for mye for fort, moi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legday over! Jeg tror jeg må ned i vekt på frontsquatten min for jeg har begynt å kjenne det i knærne og merker jeg er på vei fremover i løftene. Håper på en bedre dag idag enn igår. Skal på svømmehallen med barna idag så jeg noterer 12 svømmetak i treningsdagboka 😊

 

bulkebein! Når skal vi dele progress pics egentlig??

Endret av Cyrus
Too much legs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cyrus skrev:

Legday over! Jeg tror jeg må ned i vekt på frontsquatten min for jeg har begynt å kjenne det i knærne og merker jeg er på vei fremover i løftene. Håper på en bedre dag idag enn igår. Skal på svømmehallen med barna idag så jeg noterer 12 svømmetak i treningsdagboka 😊

20170810_195243.thumb.jpg.cc8128745d45fcf2936e85a22be90ec0.jpg

bulkebein! Når skal vi dele progress pics egentlig??

Så du driver å kjører med biler på gulvet du når du ikke trener :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2017 den 17.08, Peaches skrev:

Blir gira av bra musikk generelt, helst med bra bass og danserytme, så klarer ikke plukke ut en motovasjonslåt i dag!står helt fast 😂😂 men har trent til div bra musikk i dag da! Styrke overkropp og øver meg på pullups...håper jeg skal klare et par en vakker dag hehe...tar gjerne imot tips!

Pullups er så gøy 😍 Eller chins som jeg trener mest av. Måten jeg ble sterkere på den øvelsen var mye nedtrekk, både smale og breie, negative chins, chins med strikk og diverse andre ryggøvelser . Men fokus på nedtrekk og chins med strikk faktisk. Og ikke minst, gjøre de øvelsene ofte. Jeg gjorde/gjør de veldig ofte , sånn ca neste hver trening + hver gang jeg går fra stuen og ut i gangen 😂 Har sånn doorgym 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Så du driver å kjører med biler på gulvet du når du ikke trener :lur:

Slik er det når man fremdeles bor på gutterommet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Slik er det når man fremdeles bor på gutterommet 😁

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Træna i dag! Helt kjørt. Ryggen og beina vil være mongo i morgen, potensielt armene også :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Ble ikke trening på meg i dag, for begynte på et endeløst ryddeprosjekt😥😣...har bært tunge ting da, og gått en haug med skritt...gleder meg til det er over😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en liten tur i dag også. Var ute, og gikk 200-300 meter til drosjeholdeplassen i stedet for å ringe etter drosje. Ble vel omtrent like langt som tirsdag, men nå med flere benker så jeg kunne sette meg ned og slappe av underveis.

Ellers har også dagen vært ganske aktiv, var hjemmefra noen timer, da blir det automatisk litt mer aktivitet enn når jeg sitter hjemme. (Er for eksempel lenger å for å hente en kaffekopp.)

I morgen blir det handling og kveldstur. Hvis formen tillater det slenger jeg på noen knebøy og litt armøvelser. (Men det er på tide å prioritere litt husarbeid også, kanskje kombinere knebøy med å ta ut av oppvaskmaskinen?)

Anonymkode: 77bfd...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...