Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, FantasDick skrev:

Nettopp kommet hjem fra 5,5 raske km til butikken, med hund og ryggsekk - i pissregn! Tar det som dagens trening, jeg. Nå skal jeg dusje og ikke bevege meg ut av huset mer i dag, grøss for et vær!

 

1 time siden, debattanten skrev:

Jeg skal snart på IKEA med ungene....?? 😂😂

Neida, skal se om ikke det blir en økt i kveld når barna sover.

 

20 minutter siden, Peaches skrev:

Skal trene i morgen😁

Se der våknet dere 😃 Det virker som om dere er oppegående produktive mennesker med andre ting i livet enn trening. Og jeg håper VIRKELIG ikke det er sant, for slikt blir det ikke gainz av!!

Life hack 4 the day!!: Gresk yoghurt med vaniljewhey oppi. Smaker kakeglasur 😍

Fortell meg hvordan dere eventuelt bruker proteinpulver! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble det styrke helkropp i dag. Ble motivert av motivasjonstråden (!) og la på litt ekstra på mark, så der ble det først 2 x 5 x 75 og en pers med 4 x 85 til slutt 😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, miore skrev:

Her ble det styrke helkropp i dag. Ble motivert av motivasjonstråden (!) og la på litt ekstra på mark, så der ble det først 2 x 5 x 75 og en pers med 4 x 85 til slutt 😎

Det er magien med motivasjonstråden 😊 Skjønner ikke hvorfor ikke fler folk leser her. Samfunnet hadde sett ut som en vandrende modelloppvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt 6 økter på meg denne uka; fire løpeturer og to styrkeøkter.

Neste uke skal jeg ha et lite inngrep som gjør at jeg må passe på å unngå økt buktrykk og mye hopping og sprettig, så da blir jeg nok avspist med litt raske gåturer :dry: Jeg blir gal i beina (og hodet) av å ikke få trent, så jeg ser ikke akkurat veldig frem til halvannen uke uten skikkelig trening.

Målet blir å få gått noen lengre og bittelitt svette turer i alle fall fem av syv dager. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagstur med hunden; 7,5 km. Gikk så fort jeg klarte med 200 meters stigning. :hoho:

Edit: høydeforskjell kanskje det heter. 

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Push gjennomført med glans. Og for første gang på flere uker så økte jeg i benkpress med stang 😃

Nå er det et siste 12-timers graveyardshift før jeg har friuke med muligheter for fler pr og gainz 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittuke. 

2 økter og manglet en økt på slutten her som aldri ble noe av. Litt for hektisk liv om dagen, jobb og familie som må prioriteres. 

Spist en haug, så regner med jeg er bråsterk i morgen og utover uka som kommer :P

Flinke folk altså! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debattanten skrev:

Drittuke. 

2 økter og manglet en økt på slutten her som aldri ble noe av. Litt for hektisk liv om dagen, jobb og familie som må prioriteres. 

Spist en haug, så regner med jeg er bråsterk i morgen og utover uka som kommer :P

Flinke folk altså! 

Da prioritere du feil. Curls before girls brah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cyrus skrev:

Da prioritere du feil. Curls before girls brah.

Hehe! Jeg må peise på nå, la kroppen få svi til uka 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
54 minutter siden, debattanten skrev:

Drittuke. 

2 økter og manglet en økt på slutten her som aldri ble noe av. Litt for hektisk liv om dagen, jobb og familie som må prioriteres. 

Spist en haug, så regner med jeg er bråsterk i morgen og utover uka som kommer :P

Flinke folk altså! 

Bra du prioriterer familien 😊👍 musklene har god " hukommelse"så de forsvinner ikke med det første💪😉

Endret av Peaches
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk, det ble jammen meg ikke tre styrkeøkter denne uken heller :sjenert: Fikk en styrkeøkt og en joggeøkt ute denne uken. Har bare ikke orket mer. 

Men i morgen, er planen å ta den ukens første økt :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Da har jeg trent ukens første styrkeøkt 👍😁bein i dag og slang inn noen mage og kondisøvelser! God trening folkens😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peaches skrev:

Da har jeg trent ukens første styrkeøkt 👍😁bein i dag og slang inn noen mage og kondisøvelser! God trening folkens😊

Bra jobbet!!

Jeg kom hjem fra jobb klokka 7 i morges og sto opp klokka 13 for så å dra rett og hente unger. Så etter 36 timer nattejobbing + trening i helgen kombinert med litt lite søvn så mener jeg selv at jeg fortjener en hviledag idag 😊

Apropos unnskyldninger, hva er deres dårligste unnskyldninger for å skippe trening? En gang så dro jeg på senteret, men dro bare rett hjem igjen fordi knebøystativet var opptatt. (Hadde egentlig bare vondt i løsta og ville ikke trene bein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min dårligste unnskyldning var at det regnet ute :regn: 

Klarte ikke målet mitt om å komme meg tilbake på trening før helgen, og nå føler jeg meg slapp, nedfor og demotivert. :unsure: Dere er flinke som gjennomfører!

*forlater tråder før hun trekker andre med seg ned* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste unnskyldning: Jeg følte meg antisosial og så ste-kusina mi på senteret (uten at hun så meg); jeg orket ikke tanken på klein smalltalk og snudde i døra!

Endret av miore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arktis skrev:

Min dårligste unnskyldning var at det regnet ute :regn: 

Klarte ikke målet mitt om å komme meg tilbake på trening før helgen, og nå føler jeg meg slapp, nedfor og demotivert. :unsure: Dere er flinke som gjennomfører!

*forlater tråder før hun trekker andre med seg ned* 

Nei kutt ut! Kom deg til helvete inn i tråden igjen og bli med på vår magiske motviasjonsreise til en sunnere og mer aktiv hverdag 💪🏼

Du er ikke ferdig her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arktis skrev:

Min dårligste unnskyldning var at det regnet ute :regn: 

Klarte ikke målet mitt om å komme meg tilbake på trening før helgen, og nå føler jeg meg slapp, nedfor og demotivert. :unsure: Dere er flinke som gjennomfører!

*forlater tråder før hun trekker andre med seg ned* 

Ikke forlaaat oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...