Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peaches
2 minutter siden, debattanten skrev:

Super innsats! Utfordre seg selv er veldig bra, da går det bare en vei, oppover! :)

De fleste menneskene du har omgitt deg med i det siste har sikkert ikke løftet en eneste kg de siste dagene så bra jobbet! 

Takk!😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Cyrus skrev:

Kill your lifts today alle sammen!!

 

Ååh - Buff Dudes er legendariske. 
 

Har glemt å skrive her, men trent 2 dager, hviledag i dag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig for dagen med bein/mage etterfulgt av 10min cardio 😄 

Av en eller annen grunn (2 scoops med pwo) så følte jeg meg svært motivert idag og økte nok en gang i nesten alle øvelsene 😁

Hva slags musikk liker dere andre å høre på under trening for å komme i sona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Ferdig her og! Dansekardio som oppvarming, deretter bein og mage👍 hører bl.a på motivation mix og latin kardio på spotify.  Ellers får Robin schulz's ,Sugar, meg igang in no time😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med en motivasjonstråd :) Jeg slenger meg med! Har foreløpig utført 2/5 for uka; styrketrening helkropp på mandag og 800 m-intervaller i går. Planen er løpetur i dag eller i morgen, løfting igjen på lørdag, og nok en løpetur på søndag.

Er dere studenter, dere som er så flinke til å trene midt på dagen? Eller har dere bare veldig fleksibel lunchpause? Jeg elsker å trene midt på dagen, men det funker stort sett bare i helgene - her pleier det å skje om kvelden etter at ungen har lagt seg. 

Jeg pleier ikke å høre på musikk mens jeg trener. Når jeg trener styrke kjører jeg zombie death stare mellom settene og tenker på alt mulig rart, og om jeg løper på mølle har jeg perfeksjonert å lese ebok samtidig :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Peaches skrev:

Ferdig her og! Dansekardio som oppvarming, deretter bein og mage👍 hører bl.a på motivation mix og latin kardio på spotify.  Ellers får Robin schulz's ,Sugar, meg igang in no time😄 

Kjekt å vite 😉

1 time siden, miore skrev:

Artig med en motivasjonstråd :) Jeg slenger meg med! Har foreløpig utført 2/5 for uka; styrketrening helkropp på mandag og 800 m-intervaller i går. Planen er løpetur i dag eller i morgen, løfting igjen på lørdag, og nok en løpetur på søndag.

Er dere studenter, dere som er så flinke til å trene midt på dagen? Eller har dere bare veldig fleksibel lunchpause? Jeg elsker å trene midt på dagen, men det funker stort sett bare i helgene - her pleier det å skje om kvelden etter at ungen har lagt seg. 

Jeg pleier ikke å høre på musikk mens jeg trener. Når jeg trener styrke kjører jeg zombie death stare mellom settene og tenker på alt mulig rart, og om jeg løper på mølle har jeg perfeksjonert å lese ebok samtidig :nigo: 

Velkommen til verdens beste motivasjonstråd!!

Jeg er skiftarbeider, så denne uka passer det best med formiddagstrening mens barna er på bhg og sfo 😊

Jeg hører forøvrig på all slags musikk til trening utifra stemningsleie. Men om jeg skal gå for pr eller kjenner det skorter på trøkk pleier jeg å blaste Jedi Mind Tricks 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å løpe i dag, men høljregnet ga seg aldri så det ble sirkeltrening i stua istedenfor. Var gøy det og :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken er min personlige spilleliste som jeg har satt sammen, og inneholder bl.a. Kvelertak, muse, Skambankt, LED Zeppelin og Van Halen. En god blanding av alt som kan snike seg inn i rockesjangeren, og som har litt trøkk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Step - Gruppetime 60 min 
Tirsdag: Ergometersykkel 30 min + 30 min med styrkeøvelser
Onsdag: Zumba 60 min

Endret av m1ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng med flinke mennesker :nordvesta:. Jeg har hviledag idag. Kun jobbet i hagen i noen timer. Ny styrkeøkt imorgen :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Styrkeøkt overkropp (kjører ofte fullkropp men har problemer med et kne om dagen)

Tirsdag: Joggetur om morgenen og 90 minutter utendørs bootcamptrening på kvelden. 

Onsdag: Restitusjonøkt med sykling, litt mølle og lett beintrening

Torsdag: I dag står joggetur med innlagte spurter, spenstøvelser o.l (lett økt)

Fredag: Crossfit-trening 

Lørdag: Styrke/crossfit-trening

Søndag: Joggetur/skogstur/bærtur (restitusjonstrening)

 

Syns dere er kjempeflinke alle sammen, uansett om det bare er å komme seg inn døra på treningssenteret eller sette nye perser, det viktigste er at man er i bevegelse! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kicki_90 skrev:

Mandag: Styrkeøkt overkropp (kjører ofte fullkropp men har problemer med et kne om dagen)

Tirsdag: Joggetur om morgenen og 90 minutter utendørs bootcamptrening på kvelden. 

Onsdag: Restitusjonøkt med sykling, litt mølle og lett beintrening

Torsdag: I dag står joggetur med innlagte spurter, spenstøvelser o.l (lett økt)

Fredag: Crossfit-trening 

Lørdag: Styrke/crossfit-trening

Søndag: Joggetur/skogstur/bærtur (restitusjonstrening)

 

Syns dere er kjempeflinke alle sammen, uansett om det bare er å komme seg inn døra på treningssenteret eller sette nye perser, det viktigste er at man er i bevegelse! :)

MYE TRENING!!!! :):) Bra jobba! 

Selv hadde jeg bestemt meg for å drite i styrkeøkten min i går, men kom meg avgårde etter kl 20 på kvelden likevel! 

Har holdt på med styrketrening siden mai bare, med litt slækk i ferien så har mye progresjon fortsatt. Nye perser i går.

Knebøy 4x5 65kg med en 1x5 70kg på slutten.

Benkpress 5x5 65kg og 1x5 70kg.

Markløft, oppvarming og 2x5 90kg.

3x10 dips med kroppsvekt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som har planer om å opparbeide en big, bad, nasty, sickening, pissening, fucked up skulderpump idag??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, debattanten skrev:

MYE TRENING!!!! :):) Bra jobba! 

Selv hadde jeg bestemt meg for å drite i styrkeøkten min i går, men kom meg avgårde etter kl 20 på kvelden likevel! 

Har holdt på med styrketrening siden mai bare, med litt slækk i ferien så har mye progresjon fortsatt. Nye perser i går.

Knebøy 4x5 65kg med en 1x5 70kg på slutten.

Benkpress 5x5 65kg og 1x5 70kg.

Markløft, oppvarming og 2x5 90kg.

3x10 dips med kroppsvekt.

 

Takk for det, jeg liker å trene mye, og når jeg har mulighet til det så hvorfor ikke..? :) 

Det er alltid gøy med nye perser, gratulerer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Kicki_90 skrev:

 

Takk for det, jeg liker å trene mye, og når jeg har mulighet til det så hvorfor ikke..? :) 

Det er alltid gøy med nye perser, gratulerer! :) 

Helt enig med deg! Er superpositivt å drive med noe man liker. 

Takk! Går jo stadig opp, blir mer utfordrende etterhvert tenker jeg. Må jeg nok jobbe mer målrettet for fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Er det fler enn meg som har planer om å opparbeide en big, bad, nasty, sickening, pissening, fucked up skulderpump idag??!!

Snakker vi middagstallerkener???!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Visst faen gjør vi det 💪🏼💪🏼

Whatever it takes! God DAMMIT! Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...