Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Eun skrev:

Ohmy, jeg kjenner meg igjen i hele svaret ditt fra ende til annen. Jeg gikk også veldig lenge med helt feil type sko. Jeg under(over?)pronerer. Vel, altså, hmm. Jeg er plattfot i hvert fall :fnise: Brukte myyye tid og penger på å finne sko som var gode for føtta mine, og i mellomtida hadde jeg vondt i ankler og hofter og alt som var. Og ja, man kan få tilpasset såle, men har aldri likt å gå med ekstra opplegg inni skoen... 

Angående svømming, så syns jeg selv at det er dørgende kjedelig :fnise: Men storesøstra mi som driver med idrett anbefaler alltid det, så jeg føler meg bare utrolig proff når jeg anbefaler det videre til folk *veiver med ironi-flagget*

Skjønner veldig godt det med å ikke trene bare for å trene. Er helt enig :)

Jeg har aldri hatt problemer med føttene før, men kjenner det jo nå når jeg er bevisst på det, at ja, jeg har veldig høy fotbue. Og når den da ikke får nok støtte og demping protesterer føttene naturlig nok. :P Jeg har prøvd ulike innlegg jeg også, men føler ikke jeg får særlig utbytte av dem. Men har funnet ut at jeg og Adidas er en match made in heaven. Adidas vet å lage sko som passer min fot. :fnise:

Svømming er gørr, ja. Forstår ikke folk som synes det er gøy å svømme mil etter mil. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også veldig høy fotbue @^^Belle^^, og jeg får vondt i knær og beinhinner om jeg f.eks myser litt lenge på et par med Nikes :rolleyes: Adidas er det som passer meg desidert best også, og jeg har noen fra Saucony som også funker greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Jeg har også veldig høy fotbue @^^Belle^^, og jeg får vondt i knær og beinhinner om jeg f.eks myser litt lenge på et par med Nikes :rolleyes: Adidas er det som passer meg desidert best også, og jeg har noen fra Saucony som også funker greit.

:fnise: De som ødela beina mine var Asics, for overpronasjon. Ikke rart jeg fikk vondt etterhvert. :lol: 

Adidas er jo dødsgode, med masse demping og masse støtte til fotbuen. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hepp, hepp! Påska er over (i hvert fall for min del). I dag blir det 45/15-intervaller og styrke på beina :) 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :-)

Jeg trener 3 ganger i uka - Mandag, onsdag og fredag.

Men neste mandag blir det trening hver dag! 

Har vurdert å kjøpe en massasjestol - det burde være bra for kroppen når du trener mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...