Gå til innhold
  • Kunngjøringer

• Tekola

Vil du være med på å forme Kvinneguidens forum?   21. feb. 2018

Er du en engasjert bruker, som gjerne blir med på å gjøre forumet vårt bedre? Har du ideer og forslag til endringer som kunne vært gjort for å tilrettelegge for gode diskusjoner?  Se mer informasjon her.
AnonymBruker

Motivasjonstråden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan går det folkens, blir det noe aktivitet? :) Det ble forresten en rolig langkjøring på 9km forrige lørdag i tillegg til resten av treningsuka. Er godt fornøyd med det!

Selv mangler jeg motivasjon denne uka. Begynte bra med 3x3 og styrke på overkroppen på mandag, og 20/10x10 og styrke på underkroppen i går. "Problemet" er bare det at akkurat nå så jobber jeg langt ute på landet der ingenkunnetruatnokonkunnebu og må av ulike grunner gå 3-3,5 km etter trening for å komme meg hjem og videre på jobb. Nå er det i tillegg dritkaldt og vind og snø. Har holdt på slik hver ukedag siden midten av januar, og akkurat nå kjente jeg at jeg er lei. Det kveler hele treningsgleden, for å si det mildt.

Vurderer å ta et par dager treningsfri.

Anonymkode: 6c62b...d5c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eun
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det folkens, blir det noe aktivitet? :) Det ble forresten en rolig langkjøring på 9km forrige lørdag i tillegg til resten av treningsuka. Er godt fornøyd med det!

Selv mangler jeg motivasjon denne uka. Begynte bra med 3x3 og styrke på overkroppen på mandag, og 20/10x10 og styrke på underkroppen i går. "Problemet" er bare det at akkurat nå så jobber jeg langt ute på landet der ingenkunnetruatnokonkunnebu og må av ulike grunner gå 3-3,5 km etter trening for å komme meg hjem og videre på jobb. Nå er det i tillegg dritkaldt og vind og snø. Har holdt på slik hver ukedag siden midten av januar, og akkurat nå kjente jeg at jeg er lei. Det kveler hele treningsgleden, for å si det mildt.

Oi, der ble jeg anonym gitt :fnise: Det var mitt innlegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larandrea
On 21.2.2018 at 8:21 AM, AnonymBruker said:

Men da har du jo allerede hatt to økter denne uken :) Jeg fikk ikke trent i dag pga. jobb opp til ørene, så jeg legger inn en step/styrke-trening i morgen heller. Det blir min andre økt denne uken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inwe

Finfin treningsuke, kjørt alle øktene jeg skal, samt syklet hvor enn jeg skal. 

Mandag - styrke rygg

Tirsdag - styrke bryst og mage

Onsdag - styrke på bein og rumpe

Torsdag - styrke skuldre, armer, mage 

Også kjører jeg rumpe og bein i dag, pluss at jeg skal endel så sykkelen kommer til å bli mye brukt. Blir pause i helga også kjører jeg samme program en god stund utover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
monkey business

Mine innlegg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her