Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Min treningsuke: 

mandag: step/styrke

onsdag: spinn intervall

lørdag: spinn intervall

 

Så får vi bare se om hverdagskabalen tillater dette. :lol: Nå er motivasjonen min på topp igjen, etter å ha forsiktig prøvd meg frem med de vonde hælene. Heldigvis funker sportstape helt utmerket, så nå er hopp og sprett-trening endelig aktuelt igjen. :nordvesta: 

Så bra at du fant en løsning på det! Og er ganske imponert over at du har så god motivasjon etter en stund uten trening. Det kan man kalle ekte treningsglede :)

Selv mister jeg fort hele engasjementet dersom det går lang tid uten trening, og må alltid pushe meg sykt for å komme i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Eun skrev:

Så bra at du fant en løsning på det! Og er ganske imponert over at du har så god motivasjon etter en stund uten trening. Det kan man kalle ekte treningsglede :)

Selv mister jeg fort hele engasjementet dersom det går lang tid uten trening, og må alltid pushe meg sykt for å komme i gang igjen.

Det er veldig deilig å endelig være tilbake. 

Jeg har kunnet trene da, men kun spinning. Og hvor enn glad jeg er i spinning, så trenger jeg noe mer. Er derfor jeg har vært litt treningsdeppa. Men har klart å karre meg på minst 2 spinningtimer i uka siden jeg fikk dette, og det er jeg fornøyd med. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 15.11, Larandrea skrev:

Jeg fortsetter denne tråden da, og har planer om å fortsette å trene fast tirsdager, torsdager og søndager. :) I går var jeg på Danceaerobic! Knallgøy! :yvonne: 

 

På 29.1.2018 den 15.17, ^^Belle^^ skrev:

Min treningsuke: 

mandag: step/styrke

onsdag: spinn intervall

lørdag: spinn intervall

 

Så får vi bare se om hverdagskabalen tillater dette. :lol: Nå er motivasjonen min på topp igjen, etter å ha forsiktig prøvd meg frem med de vonde hælene. Heldigvis funker sportstape helt utmerket, så nå er hopp og sprett-trening endelig aktuelt igjen. :nordvesta: 

 

På 29.1.2018 den 18.08, Eun skrev:

Så gøy at det er aktivitet her inne igjen! Etter at jeg oppdaga tråden, så syns jeg at den har vært en fin motivasjonsboost :)

Planen for denne uka er 2 økter med lengre løpeintervaller og styrke på overkroppen, 2 økter med korte løpeintervaller og styrke på beina, og en rolig langkjøring ute. Foreløpig har jeg gjennomført en økt!

Stå på ladies, så motiverer vi hverandre fremover! :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på Zumba.:yvonne: Det er og blir den gøyeste treningsformen som finnes! Masse vrikking og hopping til latinske rytmer. Prøv det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Larandrea skrev:

I dag var jeg på Zumba.:yvonne: Det er og blir den gøyeste treningsformen som finnes! Masse vrikking og hopping til latinske rytmer. Prøv det! 

Så flink du er! Meg på zumba (skulle virkelig ønske jeg hadde snev av rytme i kroppen...)

Zumba-How-we-feel-vs-How-we-look.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, ^^Belle^^ said:

Så flink du er! Meg på zumba (skulle virkelig ønske jeg hadde snev av rytme i kroppen...)

Zumba-How-we-feel-vs-How-we-look.jpg

:laugh: Men seriøst, Zumba passer for alle uansett erfaring og hvor mye rytme man har i kroppen. Det viktigste er at man skal ha det gøy! :)  Du må prøve det om det finnes i nærheten! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lørrrdag, og jeg har gjennomført tre lengre intervalløkter etterfulgt av styrke på overkroppen og to kortere, men desto mer intense intervalløkter etterfulgt av styrke på underkroppen. Kanskje det blir en rolig restitusjonstur i morgen dersom det ikke er for kaldt :) Syns at det kan bli vår snart...!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Eun said:

Det er lørrrdag, og jeg har gjennomført tre lengre intervalløkter etterfulgt av styrke på overkroppen og to kortere, men desto mer intense intervalløkter etterfulgt av styrke på underkroppen. Kanskje det blir en rolig restitusjonstur i morgen dersom det ikke er for kaldt :) Syns at det kan bli vår snart...!

 

Så flink du er! Bra jobbet! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 03/02/2018 den 18.40, Larandrea skrev:

Så flink du er! Bra jobbet! :)  

Takk, takk! Blir godt å starte en ny uke med nye økter med slike oppmuntringer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen har lurt på om det er mulig å dø av markløft, så har jeg idag funnet ut at det kreves mer enn 9 sett hvertfall 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på spinning intervall. Hadde lite lyst å gå i dag, for jeg var sååå trøtt etter en natt med dårlig søvn, men jeg har bestemt meg for å trene tirsdag, torsdag og søndag, så da karret jeg meg ut til slutt. Og det gjorde jo så godt med den treningsøkten! På torsdag var jeg på MRL. Det er veldig gøye timer der en får både styrke og kondisjon i ett! :jepp: Hvordan går det med dere? :)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har det blitt fire økter: 2 lengre intervalløkter etterfulgt av styrke på overkroppen, og to kortere intervalløkter etterfulgt av styrke på underkroppen. I mårra har jeg bursdag og da feirer jeg kanskje med en rolig langtur. Men skal ut å feire i kveld, så vi får nå se hvordan formen er i morgen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.2.2018 at 1:51 PM, Eun said:

Denne uka har det blitt fire økter: 2 lengre intervalløkter etterfulgt av styrke på overkroppen, og to kortere intervalløkter etterfulgt av styrke på underkroppen. I mårra har jeg bursdag og da feirer jeg kanskje med en rolig langtur. Men skal ut å feire i kveld, så vi får nå se hvordan formen er i morgen :fnise:

Kjempebra jobbet! :) Og gratulerer med dagen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke muligheten til å trene på tirsdag, så da ble det step/styrke i dag i stedet. Så langt to treninger denne uken. Neste blir på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Larandrea skrev:

Kjempebra jobbet! :) Og gratulerer med dagen! :) 

53 minutter siden, Larandrea skrev:

Jeg fikk ikke muligheten til å trene på tirsdag, så da ble det step/styrke i dag i stedet. Så langt to treninger denne uken. Neste blir på søndag. 

Takk i like måte! Hva gjør du når du trener step? Trenger litt inspirasjon til nye økter her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, Eun said:

Takk i like måte! Hva gjør du når du trener step? Trenger litt inspirasjon til nye økter her :)

Jeg trener step/styrke i gruppetimer. Da er det veksling mellom styrke og kondisjon i intervaller ved hjelp av stepkasse og stang. Da får man på en måte både i pose og sekk, så kan anbefale de timene! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke uten trening på grunn av sykdom er jeg endelig tilbake. :nigo: Min treningsuke:

Mandag: step/styrke. Check.

Onsdag: enten step/styrke eller spinning.

Lørdag: spinning.

 

Beina begynner sakte, men sikkert å bli bedre, og nå gleder jeg meg til å snart prøve en hel time med hopp og sprett kondistrening (step/styrke er bare annenhver sang kondis og styrke med stang). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært bra, til tross for at dagene har vært litt vanskelige å planlegge.

Mandag: 4x4 og styrke overkropp ✔

Tirsdag: 20/10x10 og tung styrke bein ✔

Onsdag: 30/30 og styrke overkropp ✔

Torsdag: 20/10x10, styrke bein og yoga ✔

Fredag: Rolig løpetur 7 km ✔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...