Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Cyrus skrev:

Et lite bevis på at jeg har vært på trening denne uka. Eller hvertfall at bevis på at jeg har vært i garderoben og tatt en selfie 😂

Det nye programmet har en 5 dagers split med over under og fullkropp. Masse beintrening i forhold til hva jeg er vant til. Og det føles faktisk utrolig godt å slite med å gå i trapper etter trening. Det er utrolig lenge siden sist jeg hadde den følelsen. 

Også nytt på programmet er dropset. 

Jeg er supermotivert og gleder meg til hver eneste økt om dagen 😄😄

Jeg fant forøvrig en dildoemballasje i det ene garderobeskapet idag. Dette var en sånn variant med sugekopp som man kan feste på veggen eller gulvet. Dette var da i herregarderoben 😂

:hoho: 

Dropset er skikkelig hat/elsk! Ævve, men det virker jo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blæh! Jeg skal oppsummere uken: drittuke! Har vært syk, ikke trent på 6 dager + hatt et elendig kosthold. På toppen av det er jeg alene igjen i motavasjonstråden :grine: Kan like så godt omdøpe den til "All alone, en motivasjonstråd for èn". :glare: Men, hey, det er jo slik det er irl også. All alone! Man må i hvert fall motivere seg selv, disiplinere seg selv, og finne gleden selv. Og det SKAL jeg, i morgen blir det! Om jeg så må krype, banne og sutre meg avgårde. Hjelper ikke! SKAL ha den følelsen jeg får etter trening. Det er den beste følelsen i verden!

Godt å få det ut, og i morgen er alt glemt :biggrin:

Natta bloggen!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg er her, jeg. :nigo:

Må bare :fnise: litt av innlegget ditt. Det er så kjipt å ha det sånn! Jeg heier på at du klarer å komme deg på trening denne uken. :duskedame: 

Var selv på trening i går. Prøver å skvise inn noen økter selv om jeg har Uken Fra Helvete denne uken. Supertravelt! :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ååh, så glad jeg blir for at jeg ikke er alene i motivasjonstråden :biggrin: Stå på, dette fikser vi! 

Jeg dro meg selv på trening :dany:og det gikk kjempebra, hadde en super økt med tilsvarende opptur humørmessig etterpå. :laugh:

Man kan føle seg daff hjemme, og det er spesielt vanskelig å mote seg opp når temperaturen daler. Hver celle i kroppen skriker "neei, bli hjemme under pleddet, du kan trene i morgen i stredet", og neste dag "vent til over helgen, du". :frkk: Må bare innse at det er sjelden man får lyst til å forlate varmt og behagelig for kulde etterfulgt av intenst arbeid. Det jeg gjør er i hvert fall å fokusere på følelsen etterpå. Vil jeg være daff på sofaen, eller vil jeg føle "yes! jeg klarte det! :nori:. Angrer aldri på en treningsøkt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Arktis skrev:

Jeg får ikke til markløft.. Tipper enten ene eller andre veien...  

Jeg får til markløft. Vipper aldri. Vet ikke helt hvor motiverende det var men. Har du på deg pumps, eller ander høyhælte sko når du markløfter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
8 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg får til markløft. Vipper aldri. Vet ikke helt hvor motiverende det var men. Har du på deg pumps, eller ander høyhælte sko når du markløfter?

Jeg får også til markløft. Utrolig nok. Knebøy liker jeg derimot ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Jeg får også til markløft. Utrolig nok. Knebøy liker jeg derimot ikke. 

Knebøy er digg! Trikset er bare å rydde unna alle fordommer man måtte ha imot bremsespor og en eventuell tarmprolaps 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Knebøy er digg! Trikset er bare å rydde unna alle fordommer man måtte ha imot bremsespor og en eventuell tarmprolaps 😄

Hahaha!! Jeg tipper bakover på knebøy. :sukk: Så kjører heller markløft og lårcurl. Knebøy er jo en bra øvelse, men ikke så bra som mark. :trene: Trent i dag, men ingen av de nevnte øvelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arktis skrev:

Jeg får ikke til markløft.. Tipper enten ene eller andre veien...  

Fniser litt inni meg, får morsomme bilder i hodet :fnise: Har du prøvd med skikkelig lav vekt bare for å terpe inn teknikken? Hva slags sko bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal begynne å være litt mer aktiv i denne tråden. Hvorfor ellers trener man enn å kunne skryte av det etterpå :fnise: *heiser ironi-flagget*

I dag har jeg løpt 1,1 mil i høstsola. Med masse oppoverbakker og hele pakka. FYFILLA, så deilig! Det begynner å bli glatt ute, så jeg vurderer å pigge et av løpesko-parene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 19.39, Cyrus skrev:

Jeg får til markløft. Vipper aldri. Vet ikke helt hvor motiverende det var men. Har du på deg pumps, eller ander høyhælte sko når du markløfter?

Haha, ikke så veldig, men takk for at du deler. Sko eller ikke sko, får det ikke til likevel. Sikkert for svak eller uvant med øvelsen, har jo sett videoer og lest beskrivelsen av den, men det når visst ikke inn. Så jeg gir den opp, for nå (hvis det er lov å si i motivasjonstråden).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 20.14, miore skrev:

Fniser litt inni meg, får morsomme bilder i hodet :fnise: Har du prøvd med skikkelig lav vekt bare for å terpe inn teknikken? Hva slags sko bruker du?

Haha, må le litt selv av prøvingen min. Ser jo så lett ut når alle andre gjør den! Jeg har prøvd UTEN vekt, og uten sko, but still, jeg (kroppen min) fatter den visst ikke.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Arktis skrev:

Haha, må le litt selv av prøvingen min. Ser jo så lett ut når alle andre gjør den! Jeg har prøvd UTEN vekt, og uten sko, but still, jeg (kroppen min) fatter den visst ikke.   

Hadde det vært på treningssenteret hadde jeg garantert ikke lagt merke til deg en gang altså, der er jeg aaalt for egosentrisk og har mer enn nok med meg selv ;) Det er jo en super øvelse - hva med å be noen som er kompetente til å hjelpe deg med å stokke kroppen riktig til du får det til, om du kjenner noen som passer inn i beskrivelsen? Evt bestille én PT-time og virkelig terpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 20 minutter lett oppvarming på mølla, styrke på underkroppen og geriljaintervaller helt til slutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, miore skrev:

Hadde det vært på treningssenteret hadde jeg garantert ikke lagt merke til deg en gang altså, der er jeg aaalt for egosentrisk og har mer enn nok med meg selv ;) Det er jo en super øvelse - hva med å be noen som er kompetente til å hjelpe deg med å stokke kroppen riktig til du får det til, om du kjenner noen som passer inn i beskrivelsen? Evt bestille én PT-time og virkelig terpe? 

Tror faktisk jeg får til en variant av markløft med kettlebell (eller så holder jeg på med noe heelt annet :sprettoy:). Men sier meg fornøyd for nå, og så skal jeg skaffe meg litt hjelp når jeg har fått opp muskelmassen litt :laugh:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...