Gå til innhold
AnonymBruker

Motivasjonstråden!

Anbefalte innlegg

Peaches   133 171
Peaches

Fikk tatt en styrkeøkt og👍check!😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peaches   133 171
Peaches
13 minutter siden, Zenobia skrev:

Fin tråd!

Prøver å komme igang med spaserturene. Slenger innom her for motivasjon :P

Ble ca. 38 minutter i dag.

I morgen blir det rundt en mil. Lurer på hvor lang tid vi vil bruke.

Velkommen!😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
StripetePysjamas   77 256
StripetePysjamas
33 minutter siden, Peaches skrev:

Fikk tatt en styrkeøkt og👍check!😁

Så voldsomt produktiv du er! :skya:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker   4 022 759 6 171 902
AnonymBruker
På 21.8.2017 den 21.26, StripetePysjamas skrev:

10 pushups

20 bulgarske utfall (10 på hvert bein)

30 glute bridges/hip thrusts (usikker på forskjellen her, men er jo x antall måter å gjøre dette på)

40 sekunder planke 

50 jumping jacks

60 sekunder pause

Bulgarske utfall og glute bridges aner jeg ikke hva er. 60 sekunders pause har jeg allerede mange av i løpet av en økt. Resten er foreløbig utenfor min rekkevidde. 

Jeg vet det går an å ta pushups mot vegg, så det blir lettere. Kan det samme gjøres med planke?

3 timer siden, Peaches skrev:

Synes du bør ta deg betalt for tipsene😏

På treningssenteret, ja. Men her inne? Vi setter stor pris på gratis tips og råd. 

Jeg glemte å oppdatere i går. Som varslet ble det en rolig dag, med "bare" en kort gåtur og litt husarbeid. Tok i for mye da jeg trente på mandag (men økte!), det tapper meg for krefter i tiden etterpå. 

I dag ble det ingen gåtur, men jeg handlet mat og det ble noen tunge løft i forbindelse med det. Merker at jeg burde tatt det mer med ro i går, i stedet for å ha mer krefter i dag er jeg mer utslitt enn jeg var i går. 

I morgen har jeg ingen treningsplaner, tvert imot, jeg kjenner at jeg trenger å ta det med ro og gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen. (Har store planer i helga, da vil jeg ut i parken og huske.) Men, jeg har noen ærender jeg må få gjort, så det blir ikke bare stillesitting i morgen.

Anonymkode: 7d1ef...d5d

• Like 1
  • Upvote 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miore   3 573 880
miore

Her er ukas tredje spasertur unnagjort. Jeg kjenner at formen endelig begynner å bedre seg nå - deilig :) 

• Like 1
  • Upvote 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
StripetePysjamas   77 256
StripetePysjamas
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bulgarske utfall og glute bridges aner jeg ikke hva er. 60 sekunders pause har jeg allerede mange av i løpet av en økt. Resten er foreløbig utenfor min rekkevidde. 

Jeg vet det går an å ta pushups mot vegg, så det blir lettere. Kan det samme gjøres med planke?

Søk litt rundt på YouTube så finner du mye om øvelsene. Vet ikke hvordan det blir med planke mot veggen, men du kan jo forsøke med knærne i bakken istedenfor tærne? @Cyrus har vel noen gode tips her tenker jeg 😁

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Peaches   133 171
Peaches
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På treningssenteret, ja. Men her inne? Vi setter stor pris på gratis tips og råd. 

Jeg glemte å oppdatere i går. Som varslet ble det en rolig dag, med "bare" en kort gåtur og litt husarbeid. Tok i for mye da jeg trente på mandag (men økte!), det tapper meg for krefter i tiden etterpå. 

I dag ble det ingen gåtur, men jeg handlet mat og det ble noen tunge løft i forbindelse med det. Merker at jeg burde tatt det mer med ro i går, i stedet for å ha mer krefter i dag er jeg mer utslitt enn jeg var i går. 

I morgen har jeg ingen treningsplaner, tvert imot, jeg kjenner at jeg trenger å ta det med ro og gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen. (Har store planer i helga, da vil jeg ut i parken og huske.) Men, jeg har noen ærender jeg må få gjort, så det blir ikke bare stillesitting i morgen.

Gode råd er dyre😂 neida bare tuller jeg😊men ser ikke bort ifra at Cyrus kunne vært PT😉

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peaches   133 171
Peaches
52 minutter siden, StripetePysjamas skrev:

Så voldsomt produktiv du er! :skya:

Hehe jeg har endel energi som må ut😅

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cyrus   1 328 1 764
Cyrus

Man trenger ikke ta planke for å styrke magen. Om man begynner helt fullstendig på scratch så bør man ta torso rotations. Pass på å stå oppreist under øvelsen så ikke du belaster ryggen feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden