Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, StripetePysjamas skrev:

Jeg tapet kneet og la ut på ei lita løpetur i stad. Var ubehagelig i starten, men så gikk det seg til. Hvis det holder seg sånn så blir det nok tre joggingser totalt denne uka. :skya:

Har vel et mål om å trene min elskede stue-sirkeltrening i tillegg. Vi får se, vi får se...

Kan du dele programmet for stue-sirkeltreningen? Kanskje det er noen øvelser der jeg kan låne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, O2-bruker skrev:

Kan du dele programmet for stue-sirkeltreningen? Kanskje det er noen øvelser der jeg kan låne.

10 pushups

20 bulgarske utfall (10 på hvert bein)

30 glute bridges/hip thrusts (usikker på forskjellen her, men er jo x antall måter å gjøre dette på)

40 sekunder planke 

50 jumping jacks

60 sekunder pause

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde økt i går og i dag kjører jeg enda en økt! 

Melder meg mest sannsynlig inn i et treningssenter nr. 2. Pendler og har liten tid til å bruke det jeg har på hjemmeadressen min så da blir det 2 medlemskap :P 

Noen andre med planer i dag? Selv er jeg skikkelig motivert om dagen. Har nå hatt 6 mnd med nye livsstilen. Første 3 mnd var diett, kardio og styrketrening med kroppsøvelser og nå har jeg straks holdt på med styrketrening med frivekter i 3 mnd etter det.

Musklene vokser og fremgangen er solid så langt! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
26 minutter siden, debattanten skrev:

Hadde økt i går og i dag kjører jeg enda en økt! 

Melder meg mest sannsynlig inn i et treningssenter nr. 2. Pendler og har liten tid til å bruke det jeg har på hjemmeadressen min så da blir det 2 medlemskap :P 

Noen andre med planer i dag? Selv er jeg skikkelig motivert om dagen. Har nå hatt 6 mnd med nye livsstilen. Første 3 mnd var diett, kardio og styrketrening med kroppsøvelser og nå har jeg straks holdt på med styrketrening med frivekter i 3 mnd etter det.

Musklene vokser og fremgangen er solid så langt! 

 

Høres kjempe flott ut!😁 jeg er ferdig med dagens styrkeøkt, bein og mage👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at dersom man tidligere på dagen har blitt tappet for 7 glass med blod, så er det vanskelig å få en skikkelig pump på trening.

Uansett ble pull b utført til stående ovasjoner idag. Nå gleder jeg meg til push b i morra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Cyrus skrev:

Det viser seg at dersom man tidligere på dagen har blitt tappet for 7 glass med blod, så er det vanskelig å få en skikkelig pump på trening.

Uansett ble pull b utført til stående ovasjoner idag. Nå gleder jeg meg til push b i morra 😄

Men det er jo ikke en halv dl engang :fnise: sikker på du merka det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, StripetePysjamas skrev:

Men det er jo ikke en halv dl engang :fnise: sikker på du merka det?

Jeg trenger noe å skylde på. Så du må la meg få klage på dette. Ok??!! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg trenger noe å skylde på. Så du må la meg få klage på dette. Ok??!! 😜

Okei, la gå 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble spaserturen på snaue 6 km i dag. Jeg begynner å bli bra frustrert over å bare traske rundt som en åttiåring istedenfor å kunne ta i og svette skikkelig. Håper veldig på litt ordentlig trening i helga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for denne uken er: 

Mandag: styrke (check)

Tirsdag: lagsport (check)

Onsdag: styrke

Torsdag: styrke

Søndag: yoga 

Det irriterer meg at beinhinnebetennelsen ikke gir helt slipp på leggene ennå, har spilt i dag med sånne kompresjonslegger på. Det hjalp litt men har dere andre tips til hva jeg kan gjøre? Jeg går til fysio med jevne mellomrom, han har gitt meg noen tøyeøvelser og tips til hvordan jeg kan behandle dem når de er litt ømme. Men tar gjerne i mot andre tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny økt i går på nytt senter, moro.

Det ble knebøy for 2. dag på rad, gikk overraskende bra. Etterfulgt av skulderpress med stang, roing og biceps curls. Gainz bruh! 

Nå blir det kanskje en gåtur i dag og lade opp til markløft dag på torsdag! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Cyrus skrev:

Nå har det hendt 3 dager på rad at noen på gymmet har spurt meg om tips.

Am I the brofessor now??

Vill gjetning; kanskje det ser ut som en som vet hva han driver med når du er der? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peaches
3 timer siden, Cyrus skrev:

Nå har det hendt 3 dager på rad at noen på gymmet har spurt meg om tips.

Am I the brofessor now??

Synes du bør ta deg betalt for tipsene😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Her ble det en tur i 08 tiden og ca 15 min jogging, gikk fint med kneet så langt. Gikk også en times skogstur senere på dagen😊har ikke blitt styrke enda, kanskje jeg får tid i kveld🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bakkeintervaller i dag. Holdt på å dæve:sjokk:

Blir nok styrke på fredag og joggetur på søndag. På mandag starter jeg i min nye jobb, så da får denne tråden virkelig vise sitt motivasjonspotensiale! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd!

Prøver å komme igang med spaserturene. Slenger innom her for motivasjon :P

Ble ca. 38 minutter i dag.

I morgen blir det rundt en mil. Lurer på hvor lang tid vi vil bruke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...