Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned to kilo :danse:

Anonymkode: 17740...d75

Hvem faen vil gå NED kilo?? 🤔

Jeg fikk stuet bort ungene idag og sneket meg avgårde en time for tung ryggdag 😊

Er det noen her som har tips mot træler som revner? Jeg har en som sprekker hver gang jeg tar markløft, og jeg begynner å gå tom for sportsteip. (Hansker er uaktuelt da jeg mener det er for de svake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Ang progress bilde, jeg tok en selfie og la merke til at skulderen min så mer muskuløs ut😂😂 ikke imponerende, men ser resultater 😀vil gjerne se andres fremgang også! Det er kjempe gøy og motiverende 😁

20170803_223803.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Peaches skrev:

Ang progress bilde, jeg tok en selfie og la merke til at skulderen min så mer muskuløs ut😂😂 ikke imponerende, men ser resultater 😀vil gjerne se andres fremgang også! Det er kjempe gøy og motiverende 😁

 

Bra jobba! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015

 

2016

 

2017

 

Det tar tid, men jeg føler fremgangen de siste 2 årene har vært tilfredsstillende 😄

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettprosenten min har gått litt i motsatt retning :hoho: Det har riktignok vært med hensikt og etter mye jobb, da kroppen har gitt beskjed om at den ikke trivdes så godt uten litt mer polstring, og styrken har nok økt. Progress-bildene blir dog ikke like kule!

Endret av miore
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er meg på lørdag, etter den siste treningsøkten før jeg måtte ta pause! Armene og skuldrene mine er relativt mye sterkere nå enn på samme tid for et år siden. Orker ikke legge ut bilde fra i dag da jeg for øyeblikket ser ut som den menneskelige pufferfish. 

--- SNIP ---

Endret av miore
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2017 den 22.50, debattanten skrev:

Nice! 

Knebøy og markløft er noe fantastiske greier, trener både kropp, sjel og ikke minst psyken :)

Takk :blomst: Det er en bra mestringsfølelse! Målet er å klare min egen vekt i knebøy, men klarer det allerede i markløft :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

2015

Screenshot_20170818-202819.thumb.jpg.3d68facc17f25e8fcfd1effbbf6a99ae.jpg

2016

Screenshot_20170818-202748.jpg.76e00b4a2c7c5e4823d1050720fba48c.jpg

2017

Screenshot_20170818-202832.thumb.jpg.219a5c4990f91ad3b20f6ea041acee53.jpg

Det tar tid, men jeg føler fremgangen de siste 2 årene har vært tilfredsstillende 😄

That is some loooooyal gains, absolutely to be saluted! Baby please... Om du tok referansen :PBra fremgang da, du er mitt forbilde ass. Må jo være kompliment når politiet stopper deg til og med! Om jeg husker rett i fra hva du sa i annen tråd en gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, inle skrev:

Takk :blomst: Det er en bra mestringsfølelse! Målet er å klare min egen vekt i knebøy, men klarer det allerede i markløft :hoppe:

Ja, samme her. Er så mongosvak i beina etter late år på rompa, tror jeg klarer det nå, hvertfall 1 rep. Er 80 kg og kjører 5x5 på 70kg nå med litt variabel form på siste 2 settene :P

Markløft har jeg foreløpig tatt 3x100 på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk barna være med meg på trening så det ble en rolig økt uten særlig progresjon, men fokus på god stemning 😄

Datteren min perset i benkpress idag da hun tok stanga 2 ganger. Sønnen min prøvde seg en del med kettlebells, men det fikk jeg heldigvis satt en rask stopper for da vi ikke skal ha slikt crossfit-utstyr i bruk i min familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Cyrus skrev:

Idag fikk barna være med meg på trening så det ble en rolig økt uten særlig progresjon, men fokus på god stemning 😄

Datteren min perset i benkpress idag da hun tok stanga 2 ganger. Sønnen min prøvde seg en del med kettlebells, men det fikk jeg heldigvis satt en rask stopper for da vi ikke skal ha slikt crossfit-utstyr i bruk i min familie. 

Bra med god stemning på trening! Viktig, det 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, debattanten skrev:

That is some loooooyal gains, absolutely to be saluted! Baby please... Om du tok referansen :PBra fremgang da, du er mitt forbilde ass. Må jo være kompliment når politiet stopper deg til og med! Om jeg husker rett i fra hva du sa i annen tråd en gang. 

 

Det der er det mange som har sagt. Men jeg må si at det ikke akkurat oppleves slik.

"Nå skal du ta av deg klærne slik at 4 politifolk uten den minste peiling på hverken doping eller muskelanatomi skal stå og studere deg i over en halvtime. Og om du nekter å samarbeide så setter vi deg på glattcelle i 48 timer uten mulighet til å ringe jobben og si hvorfor du ikke kan komme."

I tillegg fikk jeg ikke lov til å avlegge dopingprøve for å bevise min uskyld, så jeg står derfor registrert hos politiet med status: "Under mistanke". Noe som har ført til at jeg ikke klarer å trene der jeg vanligvis trente før pga at jeg blir uglesett av de som jobber der, og føler meg under overvåkning fordi fler av de politibetjentene som var involvert også trener på samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Cyrus skrev:

Det der er det mange som har sagt. Men jeg må si at det ikke akkurat oppleves slik.

"Nå skal du ta av deg klærne slik at 4 politifolk uten den minste peiling på hverken doping eller muskelanatomi skal stå og studere deg i over en halvtime. Og om du nekter å samarbeide så setter vi deg på glattcelle i 48 timer uten mulighet til å ringe jobben og si hvorfor du ikke kan komme."

I tillegg fikk jeg ikke lov til å avlegge dopingprøve for å bevise min uskyld, så jeg står derfor registrert hos politiet med status: "Under mistanke". Noe som har ført til at jeg ikke klarer å trene der jeg vanligvis trente før pga at jeg blir uglesett av de som jobber der, og føler meg under overvåkning fordi fler av de politibetjentene som var involvert også trener på samme sted.

Hørte egentlig ganske urettferdig og råttent ut. 

Møkkasystem :( 

Uansett, motiverende å se fremgangen din år til år. Bra saker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, debattanten skrev:

Hørte egentlig ganske urettferdig og råttent ut. 

Møkkasystem :( 

Uansett, motiverende å se fremgangen din år til år. Bra saker! 

Some fiiine police work going on.

De brukte 40 politifolk en hel arbeidsdag og klarte å arrestere 9 stykk, også har de nerver til å sitte i lokalavisa og kalle aksjonen en suksess. Men folk i Halden sover nok tryggere nå som de 9 folka er 3000kr fattigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peaches
På 8/18/2017 den 14.51, StripetePysjamas skrev:

Trening i stua er unnagjort! Har også fått et vondt kne, så jogginga fremover får byttes ut med powerwalk for å se om det går bedre :hoppe:

Sliter med et kne ved jogging sjøl. Utrolig frustrerende da jeg elsker å springe. Men powerwalk med musikk er digg det og👍😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Peaches skrev:

Sliter med et kne ved jogging sjøl. Utrolig frustrerende da jeg elsker å springe. Men powerwalk med musikk er digg det og👍😀

Hva gjør dere med de vonde knærne deres? Jeg har fått litt føling på noe i det ene kneet mitt også. Vanligvis bare teiper jeg det opp og tar voltaren til det gir seg, men jeg tar gjerne imot andre tips hvis dere har noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, prøver å ikke belaste det så hardt i noen dager etter at jeg merker en niggle og håper det går over fort. 

Her ble det fem km gåtur med litt bakker i dag også. Har følt meg dritt i dag og vurderte å gi beng, men kom meg over dørstokkmila til slutt. 4/5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...