Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peaches
13 minutter siden, Zenobia skrev:

Fin tråd!

Prøver å komme igang med spaserturene. Slenger innom her for motivasjon :P

Ble ca. 38 minutter i dag.

I morgen blir det rundt en mil. Lurer på hvor lang tid vi vil bruke.

Velkommen!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Peaches skrev:

Fikk tatt en styrkeøkt og👍check!😁

Så voldsomt produktiv du er! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 21.26, StripetePysjamas skrev:

10 pushups

20 bulgarske utfall (10 på hvert bein)

30 glute bridges/hip thrusts (usikker på forskjellen her, men er jo x antall måter å gjøre dette på)

40 sekunder planke 

50 jumping jacks

60 sekunder pause

Bulgarske utfall og glute bridges aner jeg ikke hva er. 60 sekunders pause har jeg allerede mange av i løpet av en økt. Resten er foreløbig utenfor min rekkevidde. 

Jeg vet det går an å ta pushups mot vegg, så det blir lettere. Kan det samme gjøres med planke?

3 timer siden, Peaches skrev:

Synes du bør ta deg betalt for tipsene😏

På treningssenteret, ja. Men her inne? Vi setter stor pris på gratis tips og råd. 

 

Jeg glemte å oppdatere i går. Som varslet ble det en rolig dag, med "bare" en kort gåtur og litt husarbeid. Tok i for mye da jeg trente på mandag (men økte!), det tapper meg for krefter i tiden etterpå. 

I dag ble det ingen gåtur, men jeg handlet mat og det ble noen tunge løft i forbindelse med det. Merker at jeg burde tatt det mer med ro i går, i stedet for å ha mer krefter i dag er jeg mer utslitt enn jeg var i går. 

I morgen har jeg ingen treningsplaner, tvert imot, jeg kjenner at jeg trenger å ta det med ro og gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen. (Har store planer i helga, da vil jeg ut i parken og huske.) Men, jeg har noen ærender jeg må få gjort, så det blir ikke bare stillesitting i morgen.

Anonymkode: 7d1ef...d5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ukas tredje spasertur unnagjort. Jeg kjenner at formen endelig begynner å bedre seg nå - deilig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bulgarske utfall og glute bridges aner jeg ikke hva er. 60 sekunders pause har jeg allerede mange av i løpet av en økt. Resten er foreløbig utenfor min rekkevidde. 

Jeg vet det går an å ta pushups mot vegg, så det blir lettere. Kan det samme gjøres med planke?

Anonymkode: 7d1ef...d5d

Søk litt rundt på YouTube så finner du mye om øvelsene. Vet ikke hvordan det blir med planke mot veggen, men du kan jo forsøke med knærne i bakken istedenfor tærne? @Cyrus har vel noen gode tips her tenker jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peaches
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bulgarske utfall og glute bridges aner jeg ikke hva er. 60 sekunders pause har jeg allerede mange av i løpet av en økt. Resten er foreløbig utenfor min rekkevidde. 

Jeg vet det går an å ta pushups mot vegg, så det blir lettere. Kan det samme gjøres med planke?

På treningssenteret, ja. Men her inne? Vi setter stor pris på gratis tips og råd. 

 

Jeg glemte å oppdatere i går. Som varslet ble det en rolig dag, med "bare" en kort gåtur og litt husarbeid. Tok i for mye da jeg trente på mandag (men økte!), det tapper meg for krefter i tiden etterpå. 

I dag ble det ingen gåtur, men jeg handlet mat og det ble noen tunge løft i forbindelse med det. Merker at jeg burde tatt det mer med ro i går, i stedet for å ha mer krefter i dag er jeg mer utslitt enn jeg var i går. 

I morgen har jeg ingen treningsplaner, tvert imot, jeg kjenner at jeg trenger å ta det med ro og gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen. (Har store planer i helga, da vil jeg ut i parken og huske.) Men, jeg har noen ærender jeg må få gjort, så det blir ikke bare stillesitting i morgen.

Anonymkode: 7d1ef...d5d

Gode råd er dyre😂 neida bare tuller jeg😊men ser ikke bort ifra at Cyrus kunne vært PT😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke ta planke for å styrke magen. Om man begynner helt fullstendig på scratch så bør man ta torso rotations. Pass på å stå oppreist under øvelsen så ikke du belaster ryggen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas siste 3. Og siste økt gjennomført nettopp.

Knebøy, mark, benk og litt roing. 

Følte meg dritt, trøtt, sliten og sår hals. Gjennomførte likevel og hadde litt progresjon til og med :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått og gått og gått. Det står ca 1 mil, men det må være i luftlinje :fnise:  Det er mye opp og ned og sving :jolie: Brukte nesten to timer. Sofaen resten av kvelden :veslejenta:

Om det blir tur i morgen vet da fåglarna..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg endelig løpt litt igjen! :nigo: startet rolig med fire km i bedagelig tempo, og et par km med spasering etterpå. Snart ordentlig i gang igjen nå 💪🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Flinke folk👍😁 her ble det svømming med kidsa! Svømte masse 🏊 ble ikke styrke i dag, men ble en go trim økt i bassenget.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke trent idag. Jeg klarte å halte meg ut på en tinderdate istedet. Det er vel første gang på månedsvis at jeg har fått life-gainz istedet for muscle-gainz 😊

I morra er det pån som faen igjen 💪🏼💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for denne uken er: 

Mandag: styrke (check)

Tirsdag: lagsport (check)

Onsdag: styrke (check)

Torsdag: styrke (check) 

Søndag: yoga 

Puh slitsom økt i dag, men merker at jeg blir fort sliten med to tunge økter rett etter hverandre. Deilig med tidlig helg og en rolig yogaøkt til helgen :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
11 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har ikke trent idag. Jeg klarte å halte meg ut på en tinderdate istedet. Det er vel første gang på månedsvis at jeg har fått life-gainz istedet for muscle-gainz 😊

I morra er det pån som faen igjen 💪🏼💪🏼

😁gikk det fint med daten ? (Avsporing😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peaches
8 minutter siden, inle skrev:

Planen for denne uken er: 

Mandag: styrke (check)

Tirsdag: lagsport (check)

Onsdag: styrke (check)

Torsdag: styrke (check) 

Søndag: yoga 

Puh slitsom økt i dag, men merker at jeg blir fort sliten med to tunge økter rett etter hverandre. Deilig med tidlig helg og en rolig yogaøkt til helgen :jepp: 

Flinke!👍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peaches skrev:

Flinke!👍😁

Takk :blomst: Målet er å holde det gående hele veien, fint å ha motivasjonstråden for det :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peaches skrev:

😁gikk det fint med daten ? (Avsporing😅)

Jada så vidt jeg vet lever hun fortsatt 😊 Jeg har fortsatt til gode å ha en dårlig date. Lurer på hva det skyldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jada så vidt jeg vet lever hun fortsatt 😊 Jeg har fortsatt til gode å ha en dårlig date. Lurer på hva det skyldes.

Nei si det, du virker jo som en hyggelig kar og muskler i tillegg, slår vel sjelden feil ...hehe👍😉 spennende om det blir date nr 2 da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...