Gå til innhold

Hvordan få tilbake naturlig hårfarge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å gå tilbake til min naturlige farge.Jeg har farget håret selv hjemme og er blond.Min naturlige hårfarge minner om grå sand..Hvis jeg farger håret mørkt,blir etterveksten så lys at det ser ut som håret begynner midt på hodet.Viss jeg er blond,så får jeg mørk ettervekst.Har ikke råd til å gå til frisøren,noen som kan anbefale en god hjemmefarge?Har et viktig jobbintervju snart og vil ikke møte opp slik jeg ser ut nå😳

Har sett litt på askeblond fargene,men de virker så lyse i tonen på bildene.Men er vanskelig å vurdere akkurat hvor mørk min naturlige farge er,ettersom den ser mørkere ut når resten av håret er blond.

Takk for svar☺

Anonymkode: b6b67...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan blond? :P 

Platina? Lys gyldenblond? Medium gyldenblond? Mørk gyldenblond? Lys askeblond? Mørk askeblond? Mørk blond? Rødblond? 

Anonymkode: 586b7...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blond? :P 

Platina? Lys gyldenblond? Medium gyldenblond? Mørk gyldenblond? Lys askeblond? Mørk askeblond? Mørk blond? Rødblond? 

Anonymkode: 586b7...08e

Usikker på hva jeg vil kalle det.Legger ved et bilde av håret mitt.Ikke så stor ettervekst der,men kan vel skimte det i tinningen og i pannen.

Ts

20170413_120151-1-1.jpg

Anonymkode: b6b67...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...