Gå til innhold

Noen som har brukt en krem/fuktighetskrem/dagkrem som har minsket uren hud og arr/kvisene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen? Altså en enkel fuktighetskrem eller annen krem som har minsket deres urenheter/kviser eller kvisearr om dere har hatt det.

Gjerne del  Har hørt endel om La Roche, men er usikker..

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke bestilt den la roche posay kremen fra feelunique? Eller hva det var... Du har laget tusen tråder om dette, klarer du aldri å bestemme deg?

Anonymkode: dbffb...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke bestilt den la roche posay kremen fra feelunique? Eller hva det var... Du har laget tusen tråder om dette, klarer du aldri å bestemme deg?

Anonymkode: dbffb...7da

Rapportert.

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert.

Anonymkode: 2a799...ae2

Hvorfor? Jeg har jo rett? 

Anonymkode: dbffb...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exuviance er det eneste som har funket på meg, og eneste jeg sverger til😊

Anonymkode: e8681...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mizon Snail Recovery Gel !!!!!!! Sneglekrem gjør UNDERVERKER for uren hud og arr!

Anonymkode: 824e9...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mizon Snail Recovery Gel !!!!!!! Sneglekrem gjør UNDERVERKER for uren hud og arr!

Anonymkode: 824e9...f94

Seriøst?

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exuviance er det eneste som har funket på meg, og eneste jeg sverger til😊

Anonymkode: e8681...c98

Litt stiv pris..

400kr?

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Roche Posay har funket kjempefint for meg, har tre ulike kremer jeg bruker som har gjort underverker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bippo skrev:

La Roche Posay har funket kjempefint for meg, har tre ulike kremer jeg bruker som har gjort underverker. :) 

Det er så stress å bruke 3 kremer. Tenker å bare holde meg til en og slippe å smøre på tre forskjellige.

Hvilken av de funker best? :)

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så stress å bruke 3 kremer. Tenker å bare holde meg til en og slippe å smøre på tre forskjellige.

Hvilken av de funker best? :)

Anonymkode: 2a799...ae2

Jeg har jo ikke på alle kremene på en gang, da :) Denne funker veldig fint dersom jeg har veldig irritert, rød og tørr hud. Jeg bruker den da som nattkrem. Jeg bruker denne som dagkrem. Finner ikke link til den siste kremen jeg bruker, men jeg oppfatter det ikke som stress i det hele tatt. De har hjulpet veldig på huden min hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreslått det før,  men kan du ikke prøve Basiderm da? Den er for fet og uren hud og skal redusere urenheter samt gir solbeskyttelse som forebygger nye hyperpigmenterte arr. Den har dessuten pumpe, og er ganske rimelig i forhold til mgd du får (3 ganger så mye som i lrp effaclar h).

Merk at basiderm ikke er det samme som basiron som du har prøvd tidligere.

Ellers har skikkelig rens (minimum 1 minutt med minimum 10 «splash» vann etterpå) med mild rens fra apoteket hatt god effekt på huden min.

Anonymkode: dfc4a...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har foreslått det før,  men kan du ikke prøve Basiderm da? Den er for fet og uren hud og skal redusere urenheter samt gir solbeskyttelse som forebygger nye hyperpigmenterte arr. Den har dessuten pumpe, og er ganske rimelig i forhold til mgd du får (3 ganger så mye som i lrp effaclar h).

Merk at basiderm ikke er det samme som basiron som du har prøvd tidligere.

Ellers har skikkelig rens (minimum 1 minutt med minimum 10 «splash» vann etterpå) med mild rens fra apoteket hatt god effekt på huden min.

Anonymkode: dfc4a...b12

Jeg har prøvd Basiderm og :) Fullstendig tull for meg. Funker sikkert for noen andre.

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd Basiderm og :) Fullstendig tull for meg. Funker sikkert for noen andre.

Anonymkode: 2a799...ae2

Men kan du ikke gå innom apoteket og spørre om råd? Apotek1 her jeg bor har til og med hudpleier du kan få snakke med. Både lrp, avene, vichy og aco har egne serier for uren hud.

Her er enda et konkret forslag til produkt. Den har salisylsyre som eksfolierer porene og forebygger urenheter og gir jevnere hudtone. Husk at man må være tålmodig når det kommer til hudpleie.

Og så vil jeg som sagt anbefale deg å rense huden 1-2 ganger per døgn. Å rense betyr rett og slett å vaske ansiktet godt med en ansiktsrens. F.eks. Aco sin for uren hud.

Anonymkode: dfc4a...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ren hud er en sammensatt prosedyre med daglig god rens (spes på natt), kosthold/vann og så hudkrem. Tran smører visst huden innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd mange kremer og renser, men det som har gjort den mest drastiske forskjellen på huden min er faktisk det at jeg begynte å drikke nok vann.

Anonymkode: 84f9e...a6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Anonymkode: 2a799...ae2

Jepp, seriøst. bare å google det. Snail cream acne , snail cream skin, eller lignende. Masse erfaringer. Det er seriøst den nye vidunder kuren for så å si alle hudproblemer. Jeg fikk såååå fin babyhud jeg ikke trodde var mulig! Alle urenheter og arr forsvant, så stor bedring etter bare 3 uker.
Og det beste av alt, tuben koster bare 40 kr , google og finn på ebay eller amazon :)

Anonymkode: 824e9...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, seriøst. bare å google det. Snail cream acne , snail cream skin, eller lignende. Masse erfaringer. Det er seriøst den nye vidunder kuren for så å si alle hudproblemer. Jeg fikk såååå fin babyhud jeg ikke trodde var mulig! Alle urenheter og arr forsvant, så stor bedring etter bare 3 uker.
Og det beste av alt, tuben koster bare 40 kr , google og finn på ebay eller amazon :)

Anonymkode: 824e9...f94

Wow! Du klarer ikke å huske hvilken nøyaktig krem det var du brukte??

https://no.iherb.com/pr/mizon-all-in-one-snail-repair-cream-2-53-oz-75-ml/68533

https://no.iherb.com/pr/mizon-snail-recovery-gel-cream-1-52-oz-45-ml/69685

Noen av de? :)

Anonymkode: 2a799...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Du klarer ikke å huske hvilken nøyaktig krem det var du brukte??

https://no.iherb.com/pr/mizon-all-in-one-snail-repair-cream-2-53-oz-75-ml/68533

https://no.iherb.com/pr/mizon-snail-recovery-gel-cream-1-52-oz-45-ml/69685

Noen av de? :)

Anonymkode: 2a799...ae2

Ja jeg brukte den nederste, snail recovery gel fra mizon :)  Lykke til!

Anonymkode: 824e9...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...