Gå til innhold

Flau over mannen som glor og GLOOOR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort forklart.

På familiehytta med storfamilien, vi trives her, slapper av og barna leker masse sammen. Eldstedattera til min søster har med ei venninne (såklart avtalt på forhånd) begge jentene er 16 år. 

Noen eks. på episoder fra sist uke:

Og mannen min KAN ikke slutte å glo. Han stirrer.... vil være med ned til vannet når de skal bade for å "passe på" som han sier.

Vil plutselig henge opp klesvasken, snorene henger utenfor vaskerommet der dusjen er og selvsagt kun når denne jenta dusjer.....

Sier han vil være med når vi skal handle, jeg venter leeeeenge (40 min.), han kommer ikke, finner han ute på verandaen med GOD utsikt til jenta som soler seg.

Vi har akkurat spist, jentene vil ta et bad, han spretter opp så han mister tallerkenen han har i fanget og er mer enn klar.

Hva faen gjør jeg, dette er så flaut. Og det verste er at denne jenta har begynt å småflørte litt tilbake.

Anonymkode: 3b744...5e8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han så klart. Si fra om at dette er upassende.

Anonymkode: 67508...adf

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg bare leser innlegg her inne om menn som glor og svar fra menn her inne at det er fordi jenta er ung og pen og kona ikke opprettholder utseende og blablabla. 

I hvert fall- KOMMUNIKASJON i et forhold er alfa og omega. I steden for å spørre her, må du SNAKKE med mannen din og si at den slags oppførsel IKKE er greit. Hvor gammel er han forresten? Over 40 og begynner å få fnatt at han blir "gammel"? 

Anonymkode: b62c7...bcf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om han er idiot. At han driter seg ut i alles påsyn, og at han bør se til h***** å sjerpe seg om han vil du skal ha noen form for respekt for ham igjen, og gidde å ha sex med han.

Endret av Perle
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør om han ser på hun med vilje. For alle andre legger merke til det og du begynner å bli flau. Hun er tross alt bare 16 år, og det skiller ikke mer enn X år fra henne til deres barn. 

Anonymkode: 4f2f8...024

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh fy faen. Kjøp "Lolita" som ferielektur til han and say no more..som i skilsmisse. 

 

Anonymkode: 1580d...9ee

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke normal oppførsel av en familefar. Respektløst ovenfor både deg, datteren din og jenta på 16 som knapt vet hvordan hun skal respondere.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort forklart.

På familiehytta med storfamilien, vi trives her, slapper av og barna leker masse sammen. Eldstedattera til min søster har med ei venninne (såklart avtalt på forhånd) begge jentene er 16 år. 

Noen eks. på episoder fra sist uke:

Og mannen min KAN ikke slutte å glo. Han stirrer.... vil være med ned til vannet når de skal bade for å "passe på" som han sier.

Vil plutselig henge opp klesvasken, snorene henger utenfor vaskerommet der dusjen er og selvsagt kun når denne jenta dusjer.....

Sier han vil være med når vi skal handle, jeg venter leeeeenge (40 min.), han kommer ikke, finner han ute på verandaen med GOD utsikt til jenta som soler seg.

Vi har akkurat spist, jentene vil ta et bad, han spretter opp så han mister tallerkenen han har i fanget og er mer enn klar.

Hva faen gjør jeg, dette er så flaut. Og det verste er at denne jenta har begynt å småflørte litt tilbake.

Anonymkode: 3b744...5e8

Hvilket forhold har dere egentlig? Han sikler som en gammel gris, noe jentene garantert merker og visker om, og du spør KG hva du skal gjøre fremfor å fortelle ham i rene ordelag at han må slutte å oppføre seg som en gammel gris?!?! Det er uanstendig overfor jentene og respektløst overfor deg. 

Jeg hadde dessuten mistet tenningen på fyren, hadde aldri giddet å være sammen med en slik fyr. Felles barn eller ei, han kommer til å bli verre med alderen og du vil bare bli eldre og mindre attraktiv i hans øyne.

Anonymkode: 6433a...a30

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker et par fedre som var slik i tenårene og de ble ledd av og baksnakket av oss. Ingen grei opplevelse for døtrene deres heller. Det er naturlig at blikkene våre festes på det vi synes er vakkert, men slik stirring oppleves nok mest ubehagelig. Da jeg var 16 år ble menn over 30 år regnet som gamle... 

Anonymkode: cf55c...874

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, si ifra til mannen din. 

Ikke "ta det opp" som en diskusjon der han potensielt går i forsvar. Si det når dere er på tomannshånd - "Måten du oppfører deg på overfor x og hennes venninne begynner å bli pinlig. Flere har lagt merke til det, og det er fullstendig upassende. Ta deg sammen, eller dra hjem". 

Så går du. 

Anonymkode: 620ce...0c6

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han slutte å drite seg ut. 

Anonymkode: ea2a3...448

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du må jo si noe! Stakkars datteren din og venninnen. Det kommer GARANTERT til å bli en snakkis!!

Anonymkode: 76e3e...680

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Æsj, for en mann. Du må ikke godta det her. 

Anonymkode: 9d090...238

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og bare for å ha sagt det, je er 1.74 og veier 62 kg. har født 3 barn. Lit slapp hud på magen, noen bleknede strekkmerker og that's it. 

TS

Anonymkode: 3b744...5e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, takk for innspill.

Forsøkte å ta det opp i sted mens alle var ute, han gikk selvsagt rett i forsvarsposisjon og kom med noen frekke komm. om min kropp og at jeg bare misunnelige på henne som var stram og fin.... :fart2:

Han oppfører seg som en tulling og det er 5 dager til vi skal hjem. 

Anonymkode: 3b744...5e8

Ååå fy fader, det hadde klikka for meg. Be han se til helvete å oppføre seg. For en idiot.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og bare for å ha sagt det, je er 1.74 og veier 62 kg. har født 3 barn. Lit slapp hud på magen, noen bleknede strekkmerker og that's it. 

TS

Anonymkode: 3b744...5e8

Det er "uvensentlig". Stå opp for datteren din og venninnen, det han gjør er IKKE greit!

Anonymkode: 76e3e...680

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...