Gå til innhold

Er dette ok????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår var jeg og venninnen min i sentrum for å kose oss der, så skulle vi gå bort til en  butikk fordi hun skulle kjøpe seg noe mat. I kassen så jobber en gammel klasse"""kamerat""" eller hva man skal kalle det og 2 andre står ved henne å prater. Når venninnen min hilser på hun ene fordi de er gode venner står kassedama og hu andre å himler med øynene fordi vi to kom bort??

Altså greit dem ikke liker oss, men når hun faktisk står i kassen å har påtatt seg den jobben så burde hun være hyggelig mot kundene uansett hvem det er? tenker jo jeg da. Venninna mi skulle bare kjøpe is og hun i kassen som vi kjenner godt himler med øya til venninna som står vedsiden av oss

vurderer nesten å si ifra til sjefen men vet ikke om det blir å gå for langt men synes dette er direkte heslig oppførsel og hun kan holde seg for god til det..

Anonymkode: 18450...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sto dere å småpratet med den ansatte som dere kjenner?

Anonymkode: 51686...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sto dere å småpratet med den ansatte som dere kjenner?

Anonymkode: 51686...c1e

Nei var 2 stk som sto å pratet med henne fra før, og ene av dem er venn med venninna mi så de hilste og da sto ansatte og hun andre å himlet med øynene da vi kom

Anonymkode: 18450...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei var 2 stk som sto å pratet med henne fra før, og ene av dem er venn med venninna mi så de hilste og da sto ansatte og hun andre å himlet med øynene da vi kom

Anonymkode: 18450...3bc

Ok. Var vel litt frekt men å kalle det heslig og å vurdere å snakke med sjefen blir å gå litt vel langt i mine øyne. Det var noen som himlet med øynene. Ikke noe å bry seg særlig om eller lage en sak ut av.

Anonymkode: 51686...c1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Var vel litt frekt men å kalle det heslig og å vurdere å snakke med sjefen blir å gå litt vel langt i mine øyne. Det var noen som himlet med øynene. Ikke noe å bry seg særlig om eller lage en sak ut av.

Anonymkode: 51686...c1e

så du synes det er greit at kassedama som du godt vet hvem er skal stå å himle med øynene å vise avsky når du kommer??

Anonymkode: 18450...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

så du synes det er greit at kassedama som du godt vet hvem er skal stå å himle med øynene å vise avsky når du kommer??

Anonymkode: 18450...3bc

Kan du vise til hvor jeg skrev at det var greit? Jeg skrev at det var litt frekt. Jeg synes ikke det indikerer at jeg synes det var greit :) Vennligst ikke prøv å tillegge meg meninger. Jeg synes bare det blir å overdrive å kalle det heslig og vurdere å kontakte sjefen over himlingen med øynene. Jeg skrev ikke at det er greit. :) 

Anonymkode: 51686...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til hvor jeg skrev at det var greit? Jeg skrev at det var litt frekt. Jeg synes ikke det indikerer at jeg synes det var greit :) Vennligst ikke prøv å tillegge meg meninger. Jeg synes bare det blir å overdrive å kalle det heslig og vurdere å kontakte sjefen over himlingen med øynene. Jeg skrev ikke at det er greit. :) 

Anonymkode: 51686...c1e

ja kanskje overdrevent å kontakte sjef, men ikke overdrevent å kalle det heslig fordi det er heslig oppførsel

Anonymkode: 18450...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja kanskje overdrevent å kontakte sjef, men ikke overdrevent å kalle det heslig fordi det er heslig oppførsel

Anonymkode: 18450...3bc

OK. Jeg synes heslig blir et alt for stekt ord å bruke om himling med øynene, men da får vi være uenige der :) 

Anonymkode: 51686...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK. Jeg synes heslig blir et alt for stekt ord å bruke om himling med øynene, men da får vi være uenige der :) 

Anonymkode: 51686...c1e

Helt enig i at himling med øynene er heslig gjort av en voksen. Jeg vil anta at den ansatte i butikken er over 18...

Anonymkode: 91b3d...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår var jeg og venninnen min i sentrum for å kose oss der, så skulle vi gå bort til en  butikk fordi hun skulle kjøpe seg noe mat. I kassen så jobber en gammel klasse"""kamerat""" eller hva man skal kalle det og 2 andre står ved henne å prater. Når venninnen min hilser på hun ene fordi de er gode venner står kassedama og hu andre å himler med øynene fordi vi to kom bort??

Altså greit dem ikke liker oss, men når hun faktisk står i kassen å har påtatt seg den jobben så burde hun være hyggelig mot kundene uansett hvem det er? tenker jo jeg da. Venninna mi skulle bare kjøpe is og hun i kassen som vi kjenner godt himler med øya til venninna som står vedsiden av oss

vurderer nesten å si ifra til sjefen men vet ikke om det blir å gå for langt men synes dette er direkte heslig oppførsel og hun kan holde seg for god til det..

Anonymkode: 18450...3bc

Veldig barnslig ja. :Nikke: 

Prøv å overse det. :) 

Anonymkode: 9c1a6...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke ok men det er for fjortissintrige til å trenge å si fra til noen sjef altså!

En ting som har hjulpet min livskvalitet som jeg anbefaler er å slutte å legge merke til alt som skjer rundt en, fokuser på det du gjør og den du snakker med og ikke de som står rundt eller andre som skulle mene eller si noe. Slutt å analyser, og slutt å ta ting personlig. KANSKJE hun hadde noe støv i øyet hun prøvde å få bort, og da er det bortkastet å analysere og ta ting personlig. (skjønner at det ikke er tilfellet her siden du vet at ingen av dere liker hverandre men du skjønner poenget håper jeg :) )

Anonymkode: 5f86b...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...