Gå til innhold

Andre som ikke deler opp oppgavene hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har aldri hatt orden på det, men vi deler mye av samme tankegang. Vi står for. Eks opp med barna ut i fra hvem som skal først/sist på jobb eller hvem som er trøttest. Noen ganger står han opp mye mer og andre ganger jeg. Denne helgen ser jeg for meg at han står opp først fordi jeg er helt skutt og det vet han. Hvem som legger barnet er alt etter hva som gjøres når klokken er der. Holder han på med klesvask eller skal ut med venner så er det meg. Er jeg på jobb, holder på å rydde kjøkkenet eller skal ut så er det han. Alt går liksom automatisk uten så mye snakk og fordelingen kan bli veldig skjev i perioder, men kjenner det er veldig deilig når jeg leser diverse her inne at vi ikke må fastsette ting. Andre som har det sånn? Ute tar han seg av og inne har jeg kontroll. Jeg er ikke like flink å hjelpe han ute som han hjelper meg inne, men han klager ikke (enda). Da tar jeg heller på meg andre oppgaver for å gjevne ut, men kan lett slenge meg i sofaen. 

Anonymkode: b7973...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er spill for galleriet. Eksisterer ingen lik fordeling. Kommer ikke til å gjøre det.

Anonymkode: 58251...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går sin gang.. noen ganger går det bra, andre ganger ser huset bombet ut og alle skylder på hverandre🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...