Gå til innhold

Hvor mye av arbeidsdagen bruker dere egentlig på å jobbe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber dere effektivt alle de 8 timene, eller bruker dere mye av tiden på andre ikke-arbeidsrelaterte ting? 

Fint om dere også nevner hva dere jobber som.

Anonymkode: ba4b6...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber med IT, så absolutt med to skjermer og 8 timer, så blir det ofte å ha ene skjermen til jobb og andre skjermen til mye annet :fnise:

Anonymkode: 12eec...df3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lærer, og rekker såvidt å tisse. Jobber absolutt hele tiden, og jobber ofte ut over arbeidstiden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på, men ofte er det jobbing hele tiden, ikke tid til hverken lunsj eller noe særlig med pauser. Opp til 15 timers arbeidsdager. 

Anonymkode: 838d3...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sheltay Retrac skrev:

Er lærer, og rekker såvidt å tisse. Jobber absolutt hele tiden, og jobber ofte ut over arbeidstiden. 

Samme her. Helt umulig å gjøre noe annet enn å jobbe.... 

Anonymkode: b8cae...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får avløsning for å spise lunsj (som regel), ellers er det jobb hele tiden. Er operasjonssykepleier. 

Anonymkode: 27eed...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sheltay Retrac skrev:

Er lærer, og rekker såvidt å tisse. Jobber absolutt hele tiden, og jobber ofte ut over arbeidstiden. 

Har jobbet dom sykepleier på sykehjem og sengeposter på sykehus. Har aldri i mitt liv hatt så dårlige arbeidsforhold før. Enormt arbeidspress og effektivitetspress. Det var oftere regelen enn unntaket at jeg jobbet 8 timer uten å rekke å gå på do. Lunsj var det heller ikke tid til hver dag. Av og til ble det en brødskive/ banan kl. 14 eller 14.30-tiden (lunsjen utsatt). 

Anonymkode: 6a735...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som vernepleier og jeg tror ikke jeg har spist lunsj på en måned. I går blødde jeg gjennom bindet på jobb for jeg ikke hadde tid til å skifte, og jeg har ikke en gang spesielt tung mens. Jobber også en del på fritiden, rett og slett for å få ting til å gå rundt, men det er bare brannslukking for jeg rekker ikke over alt uansett hvor effektiv jeg er:\

Anonymkode: 8f59b...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage, og jobber hele arbeidstiden ja 😊

Anonymkode: 6f1a3...64e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en 8 timers arbeidsdag så er det jobb 7 timer og 45 minutt konstant 

Anonymkode: 1bbfa...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer. Har undervisning og inspeksjon og da er du helt på. Har og tid til forberedelse/ etterarbeid. Noen ganger har jeg da tid til å slappe litt av, andre ganger jobber jeg langt over arbeidstid. 

Anonymkode: dac4d...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På en 8 timers arbeidsdag så er det jobb 7 timer og 45 minutt konstant 

Anonymkode: 1bbfa...e99

Du har vel en halvtimes matpause? 

Anonymkode: dac4d...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7,5 times arbeidsdag (jeg teller ikke lunsjen med), jobber jeg nok rundt fra 7 til 7t 15m vanligvis. Jobber mye overtid også. 

I roligere perioder jobber jeg mindre, og skravler litt mer. Men jeg og kollegaen jeg deler kontor med er flinke til å skravle og jobbe samtidig.

Anonymkode: 36556...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel en halvtimes matpause? 

Anonymkode: dac4d...fd7

Nei, 15 minutter. Arbeidsplassen følger ikke tariff og hva det innebærer 

Anonymkode: 1bbfa...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, 15 minutter. Arbeidsplassen følger ikke tariff og hva det innebærer 

Anonymkode: 1bbfa...e99

At en har krav på pause følger jo av loven - ikke av tariffavtaler. Det er noen typer arbeid som er unntatt fra loven, men det er svært få.

Anonymkode: f47e3...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykepleier på sengepost og bruker hele arbeidsdagen på å jobbe. Har som regel 20-30 minutter matpause, men ikke alltid. 

Anonymkode: fcffd...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At en har krav på pause følger jo av loven - ikke av tariffavtaler. Det er noen typer arbeid som er unntatt fra loven, men det er svært få.

Anonymkode: f47e3...e37

Alle har krav på pause på 15 minutter, men det er ANBEFALT at pausen er på minimum 20 minutter :( 

Anonymkode: 1bbfa...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber innen IT. har 25 min lunsj. I tillegg til det går det kanskje 10 min i løpet av dagen til dobesøk og hente drikke. 

Føler ikke at jeg kaster bort arbeidsagen i det hele tatt. 

Anonymkode: 515e6...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timers arbeidsdag, 45 min matpause midt på dagen og så ellers småpauser om man ønsker det. 

Anonymkode: d460b...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 7 timer. Har en halvtime lunsj og to kaffepauser på 10 minutter. Så blir det noen minutter for dobesøk, hente vann, etc. Er mekaniker.

Anonymkode: b0ff1...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...