Gå til innhold

Du som er mann og har en kvinne som vil oftere enn deg:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Det er utallige tråder der kvinner er frustrerte fordi de har lyst på sex oftere enn det mannen har, og de får mange svar - fra andre kvinner. Men det hadde vært storslagent å få høre fra dere menn som faktisk ikke er kåte døgnet rundt. Når takker du nei til sex, later som du ikke forstår hint, eller har sex/tilfredstiller henne selv om du ikke har lyst? Og hvorfor? Og jeg mener at det bør være lov å være ærlig og si om det skyldes egenskaper ved kjæresten også, uten at dere skal bli halshugget i kommentarfeltet for det.

Anonymkode: bf051...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Fordi jeg ikke er kåt hele tiden lengre. Kanskje blitt mettet på sex.

Dessuten har vi blitt eldre begge to. Kvinnekroppen er ikke like intr. når forfallet har startet.

Anonymkode: 517c9...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om ereksjonen holder. Er ikke like potent som før. Føler heller ikke at hun tenner på meg som før pga mitt kroppslige forfall. Mennskroppen mister endel muskler og spenst særlig etter 45årsalderen..

Anonymkode: c7eaa...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er usikker på om ereksjonen holder. Er ikke like potent som før. Føler heller ikke at hun tenner på meg som før pga mitt kroppslige forfall. Mennskroppen mister endel muskler og spenst særlig etter 45årsalderen..

Anonymkode: c7eaa...4f3

Derfor er det lurt å trene. For en lykkeligere alderdom! Hvis man godtar forfallet og setter seg på rumpa i 40-årene, så blir man gammel før man trenger! Det gir livskvalitet å være i god form, og en sunn kropp har bonusen at den er attraktiv!

Anonymkode: 808d6...223

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever så mye energi og vil oftest bare slappe av og chille...

Anonymkode: 19d32...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor er det lurt å trene. For en lykkeligere alderdom! Hvis man godtar forfallet og setter seg på rumpa i 40-årene, så blir man gammel før man trenger! Det gir livskvalitet å være i god form, og en sunn kropp har bonusen at den er attraktiv!

Anonymkode: 808d6...223

Det er dessverre ikke slik at man som mann i 40-årene kan trene seg til en kropp som tilsvarer en 25-åring. Dessuten tror jeg ikke hun tenner på at sædkvaliteten min ikke lenger er på topp heller. Vi mennesker har sex for å videreføre genene våre, og kvinnekroppen merker når mannens varer ikke lenger er på topp.

Anonymkode: c7eaa...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet lysten på eksdama rett og slett fordi sexen med henne ga meg lite. Hun var som en glassmanet på standa, bare lå der, helt stille og gjorde ingenting helt lydløst.

Det var mer givende å onanere enn å ha sex med henne. Når jeg tok dette opp med henne var svaret at hun var fornøyd med sexen.

Likevel klagde hun på at jeg ikke ville ha sex.

Så om du har en partner som ikke har veldig lyst på sex, hva gjør du for å gjøre sexen fristende? Gjøre deg selv fristende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke slik at man som mann i 40-årene kan trene seg til en kropp som tilsvarer en 25-åring. Dessuten tror jeg ikke hun tenner på at sædkvaliteten min ikke lenger er på topp heller. Vi mennesker har sex for å videreføre genene våre, og kvinnekroppen merker når mannens varer ikke lenger er på topp.

Anonymkode: c7eaa...4f3

Nå måtte jeg faktisk le litt. :) Mener ikke å være respektløs, men vi kvinner merker ikke noe til sædkvaliteten. :) I min vennekrets skyter nå nesten samtlige menn blankt, for barna som er ønsket er allerede kommet, og det var mennene som måtte til pers. Flere kvinner sukker nå fornøyd, og sier at sexlivet har fått en oppblomstring. Det er fritt frem, uten pillestyr og lignende. 

Vi kvinner over 40 år forventer heller ikke at kroppen til jevngamle menn skal se ut som de er 25 år! Vi setter pris på den voksne mannskroppen. Trening hjelper uansett! På lyst, på potens og på fasthet. At kroppen ikke blir 25 år igjen er helt ok! Men en mann som orker sex betyr mye! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Trolltunge. Nå er jeg sterilisert da, men hadde det vært mannen min som snipp-snippet seg så hadde det vært en like stor lettelse å slippe stresset med prevensjon og bekymringen for flere svangerskap. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trolltunge skrev:

Nå måtte jeg faktisk le litt. :) Mener ikke å være respektløs, men vi kvinner merker ikke noe til sædkvaliteten. :) I min vennekrets skyter nå nesten samtlige menn blankt, for barna som er ønsket er allerede kommet, og det var mennene som måtte til pers. Flere kvinner sukker nå fornøyd, og sier at sexlivet har fått en oppblomstring. Det er fritt frem, uten pillestyr og lignende. 

Vi kvinner over 40 år forventer heller ikke at kroppen til jevngamle menn skal se ut som de er 25 år! Vi setter pris på den voksne mannskroppen. Trening hjelper uansett! På lyst, på potens og på fasthet. At kroppen ikke blir 25 år igjen er helt ok! Men en mann som orker sex betyr mye! 

Helt enig, jeg lo også litt, pluss at jeg syntes det var trist at han tror det er sånn.

Dere trenger ikke se ut som 25-åringer, men at dere gidder å ta vare på dere selv er sexy! Høres bare stusselig ut å sette seg ned og skylde på alderen når man er såpass ung! Det blir litt sånn offermentalitet. Hvilket er ekstremt usexy!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke slik at man som mann i 40-årene kan trene seg til en kropp som tilsvarer en 25-åring. Dessuten tror jeg ikke hun tenner på at sædkvaliteten min ikke lenger er på topp heller. Vi mennesker har sex for å videreføre genene våre, og kvinnekroppen merker når mannens varer ikke lenger er på topp.

Anonymkode: c7eaa...4f3

Forresten, DU kan trene så du ser ung ut i kroppen, det krever bare mer nå enn før. Men det er ikke nødvendig for at du skal være sexy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke slik at man som mann i 40-årene kan trene seg til en kropp som tilsvarer en 25-åring. Dessuten tror jeg ikke hun tenner på at sædkvaliteten min ikke lenger er på topp heller. Vi mennesker har sex for å videreføre genene våre, og kvinnekroppen merker når mannens varer ikke lenger er på topp.

Anonymkode: c7eaa...4f3

Mennesker har mest sex for nytelsen sin skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/28/2017 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Fordi jeg ikke er kåt hele tiden lengre. Kanskje blitt mettet på sex.

Dessuten har vi blitt eldre begge to. Kvinnekroppen er ikke like intr. når forfallet har startet.

Anonymkode: 517c9...f99

Veldig godt sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det krever så mye energi og vil oftest bare slappe av og chille...

Anonymkode: 19d32...703

Så late vi var da? Tren og få mer energi. Sex er ein fin aktivitet. Som gammel også. Jo mindre sex, jo mer krangel og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...