Gå til innhold

1423


Gjest paragone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen bunning, det er bare vondt. Ellers er det litt kjedelig i lengden om det bare skal være superfort inn og ut, ingenting jeg kommer klimaks av, men han liker det så vi avslutter gjerne med det. Rolig sex er det jeg liker best. 

Dette har ingenting med størrelsen å gjøre. Foretrekker hverken bitte-liten eller mega-stor, men noe midt i mellom.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut av at du sier tiss i stedet for enten penis eller pikk... tiss for meg er noe småunger har. 

Men, for å svare på det du spør om. Bunning er vondt. Foretrekker en som ikke er så lang, for jeg er ikke så fryktelig dyp. Jeg foretrekker at det går litt hardt for seg enn å måtte være forsiktig pga bunning som er kjempevondt. 

Anonymkode: 0e64e...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig du har liten "tiss", og at du vil ha bekreftelse på at kvinner ikke vil en stor penis. Jeg vil ha en stor, og blir ikke "bunnet" av en på 23cm engang.

Og nei, jeg er ikke vid som en låvedør. Det er hvor livmorhalstappen sitter som avgjør hvor mange cm en kan ta inn. Noen sliter jo til og med å få inn en tampong.

 

Endret av Perle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor tiss, men det finnes grenser så klart. 20 ca er bra :)

 

Anonymkode: 084ab...de0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker en mann som vet å bruke den penisen han har. enten den er "stor", "liten" eller "gjennomsnittlig".. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan menn bare kjøre på, for meg gjør ikke bunning vondt.

Anonymkode: 355e9...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vinkle hoften slik at penis ikke støter helt inn i de aller fleste stillinger.

Jo lengre penis, jo mer bøyer jeg hoften fra mannen i doggy slik at han treffer rumpa før han støter helt inn. Lang penis er ingen hindring for rumpeklasking. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mippi skrev:

Man kan vinkle hoften slik at penis ikke støter helt inn i de aller fleste stillinger.

Jo lengre penis, jo mer bøyer jeg hoften fra mannen i doggy slik at han treffer rumpa før han støter helt inn. Lang penis er ingen hindring for rumpeklasking. ;)

Da har du ikke møtt lang nok.

Anonymkode: 53cae...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke møtt lang nok.

Anonymkode: 53cae...068

Kanskje ikke :P

Hadde en som var 19cm en gang. Da tiltet jeg hoften for mye så han datt ut hele tiden, men kunne tiltet mer. Tenkte derfor at man kan tilte så mye at man klarer å ha klaskesex med opptil 25cm lange. Veldig få som har peniser lengre enn det. Men det var bare en antagelse, har aldri hatt over 19cm som sagt. :)

(Har BMI på 22, og har ikke stor rumpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg aldri har kjent til antall cm på noen av mine sexpartnere. Er det virkelig et tema i samtaler?

Tror alle partnerene mine (ikke så mange) har hatt ganske vanlige peniser. Har aldri tenkt over at noen av dem har hatt liten eller enorm. Min nåværende partner kan bunne meg så det gjør vondt når vi har sex i doggy. Jeg liker egentlig godt daskesex, så jeg må også passe vinkelen sånn at han ikke treffer bunn. Doggy er også veldig dellig med langsomme, roterende bevegelser, særlig med vibrator på klitoris samtidig, så det er et godt alternativ dersom støting blir vondt. 

Anonymkode: 04e38...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Foretrekker god oppvarming, slik at størrelsen på penis ikke har noe å si :) Går helt fint med både røft og raskt så lenge jeg er klar for det. Er det en dag eller to siden vi hadde sex sist, er det som regel ikke mulig med en gang (og iblant også skikkelig vondt). Er det gang nummer to den dagen, går det lett som en lek på tross av at min partner er godt over gjennomsnittet (jepp, jeg har målt i et svakt øyeblikk en gang den var ekstra imponerende...). Er ikke mangel på klasking heller (selv om jeg ikke visste det var et mål for noen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn type sex du beskriver er bare komisk syntes jeg! Når det skjer så tenker jeg "haha herregud, jaja whatever floats his boat, jeg stønner litt ekstra og håper han kommer kjapt". Å stå å klaske på intenst ut og inn som to kåte kaniner gir meg faktisk nada fysisk.  Og ja, alltid stor penis over liten (stor betyr ikke 25 cm, men større enn gjennomsnittet/15 cm)

Anonymkode: 084ab...de0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mippi skrev:

Kanskje ikke :P

Hadde en som var 19cm en gang. Da tiltet jeg hoften for mye så han datt ut hele tiden, men kunne tiltet mer. Tenkte derfor at man kan tilte så mye at man klarer å ha klaskesex med opptil 25cm lange. Veldig få som har peniser lengre enn det. Men det var bare en antagelse, har aldri hatt over 19cm som sagt. :)

(Har BMI på 22, og har ikke stor rumpe)

Litt mindre tilt og fyren er på plass fra start til mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex er på sitt beste når leken er med, og alle sanser er i bruk. Som når vi kan fryde oss som barn over morsomme klaske og surklelyder! 

Visste du forresten at ordet fitte stammer fra  et gammelnorsk  ord for  våtmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, paragone skrev:

Takk for svar. Klaskesex er kanskje et bedre ord.

Tror ikke skrittet mitt blir såra av Perles anklage (;

Høres litt kjedelig ut for meg når en ikke kan ha taktskfite og ta det hardt. Men du liker tydligvis å heve deg over kaniner.

Selvfølgelig kan man ta det hardt, men hardt betyr ikke å jukke villt og hurtig og ukontrollert som en ustyrelig kanin. Med en liten penis er det enda mer latterlig og humoristisk (kan likegjerne skru på tven å gjøre noe annet for min del) for da merker jeg jo knapt pikken engang og tenker  hva i all verden han hamrer så på død og vilt løs på lol. Og ja, jeg er menneske ikke kanin. 

Anonymkode: 084ab...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, siwhel skrev:

Litt mindre tilt og fyren er på plass fra start til mål.

Selvfølgelig ;) og det gjorde jeg også da så mye tilt ikke fungerte. Men nå var poenget at jeg tror at man kan tilte slik at man får hatt sex med ganske lange peniser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...