Gå til innhold

Tror dere følelsene forsvinner på fire uker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i drøyt tre år, men etter en turbulent periode har vi bestemt oss for å ta en pause på noen uker. 

Begge er klare på at vi nå fortsatt har følelser for hverandre. Kan disse forsvinne på fire uker tror dere? Hvis de gjør det, så var det kanskje like greit at vi tok pause? 

Anonymkode: 3dd46...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En pause er som regel bare en seigpining i stedet for å gjøre det ordentlig slutt.

Anonymkode: aae29...91c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause er når den ene vil gjøre det slutt, men er for feig til å si det.

Anonymkode: c9c37...68b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pause er når den ene vil gjøre det slutt, men er for feig til å si det.

Anonymkode: c9c37...68b

👍🏻

Anonymkode: 061e5...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de forsvinner på fire uker så var det like greit med pause/brudd ja. 

Anonymkode: 3e4f6...b81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tråder skal du lage? Blir du ikke fornøyd med svarene du får? 

Anonymkode: ad1b3...eaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er ordentlige følelser i bildet forsvinner de ikke på 4 uker. Forsvinner de på 4 uker er det like greit at det blir slutt. Pause er forsåvidt aldri en god ide, tid fra hverandre ja, men ikke en pause i forholdet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause er som regel bare å utsette at det blir slutt. Det MÅ ikke alltid være det, men som regel er det bare en annen måte å si at det er slutt etter noen måneder på. 

Anonymkode: 627f0...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Inwe skrev:

Om det er ordentlige følelser i bildet forsvinner de ikke på 4 uker. Forsvinner de på 4 uker er det like greit at det blir slutt. Pause er forsåvidt aldri en god ide, tid fra hverandre ja, men ikke en pause i forholdet. 

Pause? Beklager å måtte si det men avstand skaper som oftest bare mer avstand

Anonymkode: 34e7f...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Er følelsene ekte, så forsvinner de nok ikke. Forsvinner de, så er jo det "like greit". Da er det ikke ment å vare.  

Jeg ser de fleste har et negativt syn på pause i forholdet. I mange tilfeller vil nok en pause fungere som en slags utsettelse av brudd, men av egen erfaring vet jeg også at en pause kan gjøre at du får opp øynene for hva man er i ferd med å miste og har tatt for gitt. Kan være man rett og slett har kjørt seg fast og at tid fra hverandre skaper forståelse og vilje til å ordne opp i ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Si det. Kan sikkert det for noen. Jeg tror heller det ofte handler om at den ene eller begge finner ut at man ikke passer sammen og ikke har det bra sammen.

Anonymkode: 89c78...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pause? Beklager å måtte si det men avstand skaper som oftest bare mer avstand

Anonymkode: 34e7f...dc0

Jeg var da imot pause? Med tid fra hverandre mente jeg at det ikke er sunt å gå oppå hverandre hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri skjønt dette med "pause". Blir jo et "kvasi-brudd". Sammen men ikke sammen, liksom? :vetikke:

Slå opp å vær frie til å gjøre hva dere vill. Angrer dere er det jo bare å bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Perle skrev:

Har aldri skjønt dette med "pause". Blir jo et "kvasi-brudd". Sammen men ikke sammen, liksom? :vetikke:

Slå opp å vær frie til å gjøre hva dere vill. Angrer dere er det jo bare å bli sammen igjen.

Vi har også sett på pause på den måten. Men så var det ingen av oss som klarte å slå opp. Håper det er slik Cathe. sier. 

Anonymkode: 3dd46...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...