Gå til innhold

Hjelpes, aggressiv samboer:-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Dere sloss,og du virker ikke helt stabil du heller Ts. Du kan ikke unnskylde med "at sånn de gjør i filmer"!? Dette høres bra ut for den stakkars hunden. Dyremishandling er dette. Å hive ting i gulvet skremmer også hunden veldig. Rydd opp i livet ditt og da vet du hva du bør gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i et lignende forhold selv, bare ennå verre! Endte opp med å nesten bli knivstukket.. kom meg såvidt unna. 

Jeg var sammen med denne gærningen i 6 år, jeg prøvde flere ganger å komme meg ut av forholdet. Men jeg klarte ikke komme meg ut, mine pårørende (foreldre) måtte gripe inn til slutt. Jeg kastet alle tingene hans ut av leiligheten mens han var på jobb, og skrev et brev til han om hvorfor jeg ikke kan ha han i mitt liv.. måtte skrive brev, fordi jeg var redd for å bli drept av han om jeg konfronterte han ansikt til ansikt. Politiet advarte meg om at jeg ikke måtte gjøre han sinna, fordi de var redd han skulle drepe.

For all del, jeg vet du elsker denne idioten av en mann. Men kom deg vekk fra han, det er beine tøft å gjennomføre, men dette her klarer du.

Tenk på at det er flere som har det akkurat som deg, og desverre er det ikke alle som kommer seg ut av det med livet i behold. 

Anonymkode: fe27e...c82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Dere sloss,og du virker ikke helt stabil du heller Ts. Du kan ikke unnskylde med "at sånn de gjør i filmer"!? Dette høres bra ut for den stakkars hunden. Dyremishandling er dette. Å hive ting i gulvet skremmer også hunden veldig. Rydd opp i livet ditt og da vet du hva du bør gjøre. 

Med film mente jeg for og beskrive hvordan han sloss, at han sparka og liksom veiva med armene. Så da burde du kanskje lese en gang til. For og unnskylde for noe de gjør i film, har jeg ikke gjort eller ment.

Og at hunden blir skremt er jeg fullstendig klar over. Derfor jeg som oftes prøver og rømme huset med hunden min, de gangene har er sånn. Men han slo meg med flat hånd i hodet ved tinningen. Og da kjentes det ut som det gikk rundt, så jeg satt meg på soverommet m bikkja. 

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med film mente jeg for og beskrive hvordan han sloss, at han sparka og liksom veiva med armene. Så da burde du kanskje lese en gang til. For og unnskylde for noe de gjør i film, har jeg ikke gjort eller ment.

Og at hunden blir skremt er jeg fullstendig klar over. Derfor jeg som oftes prøver og rømme huset med hunden min, de gangene har er sånn. Men han slo meg med flat hånd i hodet ved tinningen. Og da kjentes det ut som det gikk rundt, så jeg satt meg på soverommet m bikkja. 

Anonymkode: 6e879...ef5

Du skrev at du gikk mot ham og prøvde å sparke og slå.

Pluss at du hev ølen i gulvet.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i et lignende forhold selv, bare ennå verre! Endte opp med å nesten bli knivstukket.. kom meg såvidt unna. 

Jeg var sammen med denne gærningen i 6 år, jeg prøvde flere ganger å komme meg ut av forholdet. Men jeg klarte ikke komme meg ut, mine pårørende (foreldre) måtte gripe inn til slutt. Jeg kastet alle tingene hans ut av leiligheten mens han var på jobb, og skrev et brev til han om hvorfor jeg ikke kan ha han i mitt liv.. måtte skrive brev, fordi jeg var redd for å bli drept av han om jeg konfronterte han ansikt til ansikt. Politiet advarte meg om at jeg ikke måtte gjøre han sinna, fordi de var redd han skulle drepe.

For all del, jeg vet du elsker denne idioten av en mann. Men kom deg vekk fra han, det er beine tøft å gjennomføre, men dette her klarer du.

Tenk på at det er flere som har det akkurat som deg, og desverre er det ikke alle som kommer seg ut av det med livet i behold. 

Anonymkode: fe27e...c82

Jeg har flyttet ut 2 ganger før, men kommer alltid tilbake. Fordi han smisker og jeg har ikke vært sterk nok. Det er liksom mens vi er i forhold føler jeg at jeg får mer dritt slengt etter meg ift de gangene vi avsluttet, så kommer rævslikkinga. Jeg selv er faktisk noen ganger redd for at han blir såpass forbanna at han kunne drept meg, hvis han er i rett modus. Og det er jo også hver gang jeg nevner at vi burde avsluttet dette fordi begge hadde vel kanskje hat best av det. Spesielt mtp at han kan kalle meg så stygt. Alt fra at jeg er stygg til at jeg har ødelagt livet hans.

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har valgt å leve under slike forhold, men det har ikke den stakkars hunden, som rett og slett er stuck i denne situasjonen, dersom DU ikke utfører noen radikale endringer ASAP.

Anonymkode: e4939...437

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du skrev at du gikk mot ham og prøvde å sparke og slå.

Pluss at du hev ølen i gulvet.

Oi shit da skrev jeg feil! 

Han gikk mot meg for og sparke og slå når jeg spurte om hvorfor han var så grinete.. 

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du skrev at du gikk mot ham og prøvde å sparke og slå.

Pluss at du hev ølen i gulvet.

Leste det nå. Dumt at det ble feil da. For man får ikke redigert?

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste det nå. Dumt at det ble feil da. For man får ikke redigert?

Anonymkode: 6e879...ef5

Uansett. Gjør det du vet er rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Uansett. Gjør det du vet er rett. 

Ja jeg vet. Bare at det virker så vanskelig. Men det går jo forhåpentligvis over etter en stund. Dvs kjærlighetssorg, osv.. møkk altså

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men jeg må bare spørre.. Er han muslim?

Anonymkode: af718...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager men jeg må bare spørre.. Er han muslim?

Anonymkode: af718...ffe

Norsk 

Han er veldig opptatt av alt som skjer i verden. Krig, USA, gangstere osv osv

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her; ja jeg også tror rus kan ha noe med det og gjøre, han røyker en del hasj. Og har ikke gjort det idag, det tror jeg også er noe av grunnen. Men uansett man må kunne kontrollere seg. Aller helst ville jeg ventet til mandag når det er jobb, så jeg kunne gjort det i stillhet uten han. Eller så må jeg som du sier ha med politet også. Men imorgen er nok best, for jeg tviler på at jeg har så mye eiendeler igjen hvis han skal herverke alt. Sofaen min er jo alt full av spytt, svi merker og øl...

Anonymkode: 6e879...ef5

Det er fordi han ikke har røykt. Gjør en grov antagelse om at han har røykt daglig i mange, mange år? Eksen min var likedan og er dagligrøyker. Hele røykehoderøkla oppfører seg sånn som det der, men hey: hasj er jo bare et "uskyldig" rusmiddel og MYE bedre en alkohol..de blir dritsure grinebitere og gneldrebikkjer som hakker på ALT med andre, og er utagerende spesielt før første pipe eller en dag med tørke. 

Ta med bikkja og finn deres eget sted, den er nok hyggeligere selskap i livet enn han. 

Anonymkode: 8a051...ca3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi han ikke har røykt. Gjør en grov antagelse om at han har røykt daglig i mange, mange år? Eksen min var likedan og er dagligrøyker. Hele røykehoderøkla oppfører seg sånn som det der, men hey: hasj er jo bare et "uskyldig" rusmiddel og MYE bedre en alkohol..de blir dritsure grinebitere og gneldrebikkjer som hakker på ALT med andre, og er utagerende spesielt før første pipe eller en dag med tørke. 

Ta med bikkja og finn deres eget sted, den er nok hyggeligere selskap i livet enn han. 

Anonymkode: 8a051...ca3

Stemmer det, men gadd ikke akkurat utdypet det. Så jeg nevnte det for han; oppfører du deg sånn fordi du ikke har bønna de eller? 

Da fikk jeg egentlig bare et stygt skuende blikk tilbake.. 

Men hvis dette er tilfelle idag, at han er grinebiter fordi han ikke har røyka, hvorfor ikke bare si det? At han er sur fordi han har et sug etter det. 

Anonymkode: 6e879...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke stikke vekk? Du har faktisk ingen grunner til å forbli i forholdet.

Anonymkode: af718...ffe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke stikke vekk? Du har faktisk ingen grunner til å forbli i forholdet.

Anonymkode: af718...ffe

Jeg vet det. Det er bare ikke så lett syns jeg. Jeg håper virkelig jeg tar til mot og flytter senere idag 

Anonymkode: 6e879...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Det er bare ikke så lett syns jeg. Jeg håper virkelig jeg tar til mot og flytter senere idag 

Anonymkode: 6e879...ef5

Du skal ikke håpe, du skal bare gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Det er bare ikke så lett syns jeg. Jeg håper virkelig jeg tar til mot og flytter senere idag 

Anonymkode: 6e879...ef5

Nei, jeg forstår det ikke er lett. Men nå må du tenke på deg selv og hunden. Er du redd for han så gi beskjed til politiet etc. Hvilken by bor du i? Er det noen du kan bo hos imens?

Anonymkode: af718...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, men gadd ikke akkurat utdypet det. Så jeg nevnte det for han; oppfører du deg sånn fordi du ikke har bønna de eller? 

Da fikk jeg egentlig bare et stygt skuende blikk tilbake.. 

Men hvis dette er tilfelle idag, at han er grinebiter fordi han ikke har røyka, hvorfor ikke bare si det? At han er sur fordi han har et sug etter det. 

Anonymkode: 6e879...ef5

Fordi han antagelig ikke er bevist på det selv. Cannabisabstinenser er jo i liten grad fysiske, bare psykiske. Det aggresjonsgreiene er sånn dritt som kommer snikende over tid hos folk som har røykt lenge. De blir bare forbanna og tenker ikke selv over at det er systematisk eller at det har noen sammenheng med at de ikke har røykt. Han mener nok genuint at livet er kjipt i dag fordi du er teit. Og ikke at livet er kjipt fordi han ikke har røykt i da. Men hvis du ser etter det: de blir forbanna før de har røykt, en dag uten og om de har røykt for mye. ALLTID. Hvis du blir er det tidspunktene du bør gå tur med bikkja..

Anonymkode: 8a051...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg tenker at det beste for meg er vel og komme seg til HELVETTE vekk fra han. Han er 30+ og når hans sinne eskalere såpass pga er spørsmål som hva er i veien, da er han ikke riktig i navla altså(eller hva man sier)...

Anonymkode: 6e879...ef5

Dt gjør du!!!!! Han høres ikke riktig god ut i sånn han manipulerer og rakker på deg!! Ingen skal oppføre seg sånn mot kjæresten sin! SLÅ OPP ellers kommer du til å angre om 2 år når du får barn med han og han slår deg for at du ikke fikk vasket buksen hans i tide.

Anonymkode: 77ded...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...