Gå til innhold

Noen som har blitt sammen med eks ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her blitt sammen med en eks igjen?, isåfall hvor lenge var det slutt imellom dere og var det et problematisk brudd? Fortell gjerne litt om historien rundt det :)

Anonymkode: 77081...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd det mange ganger. Det funker aldri. Det er en grunn til at det blir slutt første gangen, og den grunnen dukker opp igjen både i andre og tredje forsøk også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Norre skrev:

Har prøvd det mange ganger. Det funker aldri. Det er en grunn til at det blir slutt første gangen, og den grunnen dukker opp igjen både i andre og tredje forsøk også.

 

Men var det kort tid imellom hver gang da ? Jeg tenker at hvis problemet har vært livssituasjonen til den ene parten som har skapt enorme krangler, og den har endret seg etter en stund, da kan det vel kanskje fungere ?

Anonymkode: 77081...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både korte og lengre opphold. 

Kan bare svare for mine erfaringer, derfor sier jeg: Glem det!

Sorry 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som tar pauser i forholdet se bare på Prins William og prinsesse Kate i England som nå er gift og har to barn.

Anonymkode: 8be2d...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med du spør pga du vurderer å gå tilbake til eksen din? 

Jeg tror det kan fungere og ikke fungere. Det kommer Ann på hva som var årsaken til at det ble slutt. 

Kanskje du kunne delt hvorfor det ble slutt med deg og eksen din. 

Jeg føler det er snakk om hvor mye endring som må til, og hva man selv kan akseptere. Noen ganger finner man ikke ut av det før man prøver. Og om det ikke gikk, så har man hvertfall lært det :)

Men husk at mennesker ikke endrer personlighet, de kan tilpasse seg, men ikke endre persoblighet. 

Jeg har bare historier hvor det ikke gikk bra dessverre. Nettopp fordi vi ikke kunne forandre oss nok, og da går man i det samme sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...