Gå til innhold

2 år siden det ble slutt. Hun har ny type, men skjeller meg ut jevnlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var sammen kun 1 år, og det var egentlig ikke noe bra forhold. Mye temperatur, og mye frem og tilbake. Til slutt fikk hun nok og dumpet meg. Stolt som jeg er, sa jeg at det var helt greit og kuttet all kontakt. Hun slettet også meg fra alt av sosiale medier og slikt. Siden den gang har vi møttes kun et par ganger her og der. Men hver gang har hun vært sint og uhøflig. Sist gang var for et par uker siden i en bar en kveld. Hun så meg, jeg hilste og gikk videre. Litt senere kom hun bort til meg og sa at hun var der sammen med typen sin, som var en langt bedre fyr enn meg, og hun var glad det var over mellom meg og henne. Så kalte hun meg en tosk og gikk. Jeg sa ingenting og snudde meg vekk. 

Kan noen damer her inne forklare hva som er problemet hennes?

Anonymkode: c1c5d...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten om hun vil vise seg frem for typen sin, eller at hun er oppmerksomhetssyk, - eller rett og slett ikke over deg. For om hun hadde vært det, hadde hun vært ganske likegyldig. 

Anonymkode: a313e...c96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vrede mot deg fordi du har vært drittsekk mot henne. Om det var i forholdet, eller om hun ikke forventet at du sa "greit" og kuttet all kontakt med henne etter bruddet det kan bare hun vite.
Spesielt på fylla er det vanskelig å holde seg for god til å la følelsene ta overhånd om man ser en som får sterke vonde følelser i sving. Om man hadde et greit brudd og er likegyldig til vedkommende så gir det ingen følelsesmessig reaksjon, så hun må ha blitt såret skikkelig/syntes du er skikkelig drittsekk. Jeg unngår de utestedene jeg risikerer å møte på min utro ex, og går derifra hvis jeg ser han, så vi unngår barnslig drittslenging når hver av oss har fått i oss noen drinker. 

Anonymkode: f30f4...8f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Hun er ikke helt over deg. Ellers hadde hun unngått deg. Ihvertfall hvis du hadde vært drittsekk. Du vet det sikkert selv. Og du såret henne sikkert ved å bare skseptere at hun dumpa deg uten å vise følelser som at du ble lei deg osv.

Virker ikke som du er over henne helt heller iom at du skriver dette. Men så ikke ut som dere hadde noe å gjøre sammen. Følelser kan likevel sitte i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med NotNaomi. Det kan høres ut som hun fortsatt har følelser for deg. Utfra det du skriver var hun nok veldig forelsket i deg siden det var høy temperatur, men dumpet deg kanskje fordi du ikke gav henne nok tilbake/viste at hun betydde noe for deg eller noe sånt? Kanskje hun ikke mente gjøre det slutt men ville ha en reaksjon fra deg. At du bad henne bli eller noe. Der du skjøv henne helt vekk med å si at det var "greit" at hun slo opp. Hun er nok forbanna på deg fordi du er sånn en ufølsom "slask", men liker deg kanskje likevel bedre en den nye typen sin og ble sikkert bare enda mer forbanna nå fordi du nok en gang ikke viste følelser når hun prøvde gjøre deg sjalu. 

Anonymkode: 6ce31...3e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ignorér dama, hun virker ikke stabil. Hun vil ha oppmerksomhet, og er nok ikke over deg. Du reagerte riktig, fortsett slik. Så gir hun seg nok om et par år :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sånne damer; vær glad for at du ikke kastet bort mer tid.

Anonymkode: d9e6e...def

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NotNaomi skrev:

Hun er ikke helt over deg. Ellers hadde hun unngått deg. Ihvertfall hvis du hadde vært drittsekk. Du vet det sikkert selv. Og du såret henne sikkert ved å bare skseptere at hun dumpa deg uten å vise følelser som at du ble lei deg osv.

Virker ikke som du er over henne helt heller iom at du skriver dette. Men så ikke ut som dere hadde noe å gjøre sammen. Følelser kan likevel sitte i. 

Hvis hun var ute etter å få følelser fra TS så burde hun kanskje ikke dumpet han, hmh?

Anonymkode: ca745...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vrede mot deg fordi du har vært drittsekk mot henne. Om det var i forholdet, eller om hun ikke forventet at du sa "greit" og kuttet all kontakt med henne etter bruddet det kan bare hun vite.
Spesielt på fylla er det vanskelig å holde seg for god til å la følelsene ta overhånd om man ser en som får sterke vonde følelser i sving. Om man hadde et greit brudd og er likegyldig til vedkommende så gir det ingen følelsesmessig reaksjon, så hun må ha blitt såret skikkelig/syntes du er skikkelig drittsekk. Jeg unngår de utestedene jeg risikerer å møte på min utro ex, og går derifra hvis jeg ser han, så vi unngår barnslig drittslenging når hver av oss har fått i oss noen drinker. 

Anonymkode: f30f4...8f9

Vent litt. Her er kjerringen en drittsekk og psykobitch. Men allikavell er ts skurken? Han har vært så slem og ikke behandlet henne som en prinsesse og alt det der pisset? 

Nei nå må du gi deg. Høres nå mer ut som hun er fucking mental. Hun er psykopat som forsatt driver å terroriserer ham 2 år etter bruddet.

Er nok en blanding av pms. Sjalusi og følelser i bildet som gjør at hun blir slik

Anonymkode: 72971...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vrede mot deg fordi du har vært drittsekk mot henne. Om det var i forholdet, eller om hun ikke forventet at du sa "greit" og kuttet all kontakt med henne etter bruddet det kan bare hun vite.
Spesielt på fylla er det vanskelig å holde seg for god til å la følelsene ta overhånd om man ser en som får sterke vonde følelser i sving. Om man hadde et greit brudd og er likegyldig til vedkommende så gir det ingen følelsesmessig reaksjon, så hun må ha blitt såret skikkelig/syntes du er skikkelig drittsekk. Jeg unngår de utestedene jeg risikerer å møte på min utro ex, og går derifra hvis jeg ser han, så vi unngår barnslig drittslenging når hver av oss har fått i oss noen drinker. 

Anonymkode: f30f4...8f9

Du vet jo ingenting om TS og hvordan han har oppført seg mot henne. Som regel er det bare å ignorere "psycho" exer med mindre man blir angrepet. Det er uansett exen som er svak når man ikke greier å beherske seg. Jada, vi er mange som har opplevd tunge brudd og mye sorg i livet men vi greier da likevel å beherske oss. Selv når vi tar oss et par glass ute på byen. At man føler det nødvendig å slenge dritt i ansiktet på eksen selv etter to år vitner bare om svakhet hos den parten som utøver drittslenginga og skader faktisk ingen andre enn den som slenger dritt selv. 

Anonymkode: 979f0...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hvordan forholdet deres var, annet enn "høy temperatur", men kanskje hun hisser seg opp nettopp fordi du holder deg så rolig? Jeg hadde et forhold der alle initiativ til å ta opp problemer, eller alle ganger jeg var "følsom" ble møtt med rolig ignorering i håp om at mine "slitsomme utbrudd" skulle gå vekk. Jeg forstod aldri hva jeg skulle gjøre for å nå gjennom, og ble mer og mer frustrert. Kanskje slo hun opp som et forsøk på å få en respons fra deg, og når den uteble så stod hun igjen frustrert og uforløst? Utbruddet hennes kan jo være frustrasjon over måten det endte på, og kanskje har dere ikke snakket ut? Du har nok uansett betydd noe for henne, ellers ville hun sikkert bare skjenket deg et hånlig blikk da du gikk forbi ;)

Anonymkode: 0f415...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Hun er rett og slett fly forbannet på deg ennå. Og siden det ble brått slutt og ingen kontakt. Da har hun ikke blitt kvitt sinne hun har mot deg. Hun kan synes du er en jævla psyko osv . Betyr ikke at du er det. Bare hun som synes du er det. Hun kjenner jo ikke deg nå. Hun bare kjenner den typen som vi fikk nok av.

 

Endret av Solstråletårer
Prøver å rette skrive og grammatiske feil før skrivemåten tar meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vent litt. Her er kjerringen en drittsekk og psykobitch. Men allikavell er ts skurken? Han har vært så slem og ikke behandlet henne som en prinsesse og alt det der pisset? 

Nei nå må du gi deg. Høres nå mer ut som hun er fucking mental. Hun er psykopat som forsatt driver å terroriserer ham 2 år etter bruddet.

Er nok en blanding av pms. Sjalusi og følelser i bildet som gjør at hun blir slik

Anonymkode: 72971...d81

Tydelig at du som ikke forstår deg på damer i det hele tatt.:P

Anonymkode: 6ce31...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...