Gå til innhold

Dere som har vært gravide flere ganger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere kjente graviditetssymptomene til samme tidspunkt i syklusen/graviditeten hver gang? Var det de samme symptomene dere kjente?

Jeg har vært gravid mange ganger det siste året, men mistet. Hver gang har jeg fått ømme, store bryster mellom 7 og 9 dpo. Nå er jeg på 11-12 dpo og brystene har ikke blitt ømme (enda). Lurer på om det bare er å gi opp håpet for denne syklusen eller om det bare kan være ulikt fra gravidtet til graviditet?

Anonymkode: e59b1...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med første fikk jeg ømme bryster rundt uke 6, kvalmen kom ganske kjapt etter. Med nr 2 kom kvalmen i uke 8-9 og ømme bryster etter det. 

Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 0a870...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nummer 1 (levendefødt) merket jeg ikke ømme bryster før flere måneder etter jeg ble gravid.

Med nummer 2 og 3 (mistet begge) hadde jeg ømme bryster men først etter IKM.

Kvalm har jeg aldri blitt.

Anonymkode: 739c3...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid fem ganger.

Første tegnet har alltid vært vanlige menssmerter, men som har flyttet seg fra side til side, normalt kjenner jeg bare litt ubehag på eggl.siden. Ømme bryster har ikke vært et tegn før etter positiv test. Kvalmen kom før positiv test de tre første gangene, men slo ut for fullt i uke 6-7 hver gang. Halsbrann har jeg også hatt allerede før positiv test et par ganger.

Anonymkode: 2826d...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid to ganger, aldri mistet. Med første var ømme bryster hovedtegnet i starten. Fikk ikke det med nr2. Trøttheten har derimot kommet meget tidlig med begge. Tror ikke det er sånn at man nødvendigvis har helt like symptomer ved alle graviditeter.

Anonymkode: ee5f6...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...