Gå til innhold

Sexy yrker?


Norre

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politimannen min :rodmer:

Anonymkode: c94e5...4dd

Æsj

Anonymkode: 48c8d...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj

Anonymkode: 48c8d...b26

:klo:? Men har ikke planer om å dele han med noen, så det går bra ;) 

Anonymkode: c94e5...4dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er maler i 40 årene. Får sterke hender av det,  og det tenner endel kvinner ihvertfall..  Så behøver du maler i Trøndelag så er jeg ledig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håndverkere :ninuskapus: 

Typ snekker, elektriker osv :P

Anonymkode: 22674...924

Hvordan henger dette sammen med at høyere utdanning også vanligvis henger høyt...?

Anonymkode: 9d85b...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

1 time siden, FunnyBoy123 skrev:

Absolutt Pilotyrket.

Etter at lavprisselskapene kom på banen er ikke pilotyrket noe særlig mer sexy enn en bussjåfør.

Nei, gi meg en herlig maskulin kroppsarbeider som fikser meg med sitt kjønn og som jeg fikser med mitt intellekt

Anonymkode: 4906f...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter at lavprisselskapene kom på banen er ikke pilotyrket noe særlig mer sexy enn en bussjåfør.

Nei, gi meg en herlig maskulin kroppsarbeider som fikser meg med sitt kjønn og som jeg fikser med mitt intellekt

Anonymkode: 4906f...911

Jeg skjønner godt at 90% av alle brukere her inne er håndverkere. Men kom igjen, du kan ikke sammenligne en Pilot med en bussjåfør haha. Pilot er et fint og godt betalt yrke, og svært respektert.

Enig med deg om at Norwegian har dritt seg litt ut i det siste.. Men det er jo hovedsaklig ikke pilotene som forårsaker det? 

Så les litt før du skriver noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
15 minutter siden, FunnyBoy123 skrev:

Jeg skjønner godt at 90% av alle brukere her inne er håndverkere. Men kom igjen, du kan ikke sammenligne en Pilot med en bussjåfør haha. Pilot er et fint og godt betalt yrke, og svært respektert.

Enig med deg om at Norwegian har dritt seg litt ut i det siste.. Men det er jo hovedsaklig ikke pilotene som forårsaker det? 

Så les litt før du skriver noe.

Må da være opp til en selv å vite hva en synes er sexy..

Artig at håndtverkerfetisjen er så utbredt her inne, den ser jeg ikke for min egen del. Tror aldri jeg har hatt en håndverker hjemme hos meg som har vært spesielt attraktiv verken av utseende eller personlighet. Stort sett mutte folk med guarden oppe, korte kommentarer og dårlig humør. Synes ofte menn som kan snakke til forsamlinger er sexy - gode undervisere eller kursholdere for eksempel. Men om jeg skal peke på et enkelt yrke kommer jeg liksom på ti eksempler på usexy personer i det yrket.

Endret av impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns menn som er intelligente og virkelig dyktige på sitt fagfelt (da gjerne et intellektuelt fagfalt) er veldig sexy. Jeg er f.eks. tiltrukket av Magnus Carlsen fordi han er flink i noe veldig intellektuelt krevende. 

Ellers syns jeg menn med mye autoritet er sexy, altså både i form av f.eks. sjef i større frima, men også f.eks. politi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som liker advokater her. Ingen nevner psykologer heller. Er det fordi de ofte er selvopptatt?

Anonymkode: b36f7...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Faith- skrev:

Jeg syns menn som er intelligente og virkelig dyktige på sitt fagfelt (da gjerne et intellektuelt fagfalt) er veldig sexy. Jeg er f.eks. tiltrukket av Magnus Carlsen fordi han er flink i noe veldig intellektuelt krevende. 

 

:fnise: denne var litt uvanlig!

Synes omsorgsfulle yrker er sexy da f.eks dyrlege, sykepleier. Dyrlege spesielt, mann som redder små søte kattepuser = smelt.

Smådyrslege da, bildet av en kjekk mann med en hanskekledd arm opp til albuen i slufsa til en ku er ikke helt det samme.

Politi som flere liker synes jeg er noe av det mest usexy, ser for at de er en gjeng med maktsyke regelryttere :P 

Anonymkode: ad494...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjemikere er utrolig sexy!

Biologer blir litt for ekkel siden de jobber med sopp og mugg, fysikere er litt for sosialt rare, mens kjemikere er en perfekt mellomting ;)

Anonymkode: b1856...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det meste, så lenge de ikke er i autoritære yrker.

 

Snekker eller brannmann er en soleklar favoritt.

Anonymkode: 21d59...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også på intelligens (og litt autoritet), så jeg vil si forelesere/professorer for eksempel. Jeg hadde en sykt kjekk foreleser i fjor, og ble sååå betatt av ham :fnise:

Anonymkode: 59f05...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, amativeReflection skrev:

Trafikklærere.

Trodde det bare var kvinner som satte pris på trafikklærere. Det å redde liv og å være en trygg sjåfør trodde jeg det oftere var kvinner som satt pris på. :)

Anonymkode: e93f4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimenn. Er noe med den makten de har tror jeg. 😜 

Da jeg var i 20-årene ble jeg kjent med en politimann på nett. Vi bestemte oss for å ha sex. Da han var på jobb en dag, kom han til meg (i lunsjpausen sin tror jeg). Han festet meg med håndjernene sine til senga mi og knulla meg mens han halvveis hadde på seg klær (jeg var naken). 

Gud, det der er en av sexopplevelsene som sitter som klistret til hjernen min. Det var bare så utrolig sexy. 😍

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brannmenn, og politimenn og piloter og sjøkapteiner er nok på topplista. :yvonne:

Liker også godt leger, ambulansemenn og militær og veterinær.

Barske håntverkere er ogdå hot! :wow:

 

Spioner, juveltjuver hemmelige agenter er jo også sexy, men har desverre aldri truffet noen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...