Gå til innhold

Mann vil ikke ha sex etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnevakt er nok midt i blinken for en mann som ikke vil ha sex med kona ... ;)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Barnevakt er nok midt i blinken for en mann som ikke vil ha sex med kona ... ;)

 

En sånn spøk kan faktisk være sårende, just sayin.. 

Anonymkode: c6e4e...17b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe piss?! Alle vet at det er der barn kommer ut. Men noen er kanskje så ego at de tror fitta er lagd for deres nytelse i enerett og eienskap? Blir man seksuelt påvirket av fødsel så er man for umoden til å ha noe med vagina i det hele tatt å gjøre

Anonymkode: f1395...c84

Spar meg. Er mange som vil ha problemer med å ligge med noen de har sett født. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Spock skrev:

Ja, kan jo prøve det. Skaffe barnevakt og prøve en romantisk kveld :P Er lov å håpe ihvertfall :)

Skader ikke å prøve ☺️

Anonymkode: 52a3e...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt nei.. har selv en "prippen" mann som ikke ville ha sex da magen begynte å vise, men han var mer enn good to go da jeg ga klarsignal etter fødselen.

Anonymkode: 9cf70...674

Så din mann er selve rammen for hva som er normalt? Jeg hadde sterkt redusert sexlyst under graviditeten og første året etter fødsel med vår første barn. Med barn nr 2 har det vert helt annerledes. (Mann) 

Anonymkode: f8b24...1d7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spock
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så din mann er selve rammen for hva som er normalt? Jeg hadde sterkt redusert sexlyst under graviditeten og første året etter fødsel med vår første barn. Med barn nr 2 har det vert helt annerledes. (Mann) 

Anonymkode: f8b24...1d7

Om jeg kan spørre, hva var det som gjorde at lysten kom tilbake? Eller bare var den der en dag? 

Vil jo ikke mase på han heller, men tålmodighet er ikke min sterkeste side dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper forøvrig vi har å gjøre med et problem som av en eller annen grunner oversett

Anonymkode: c6e4e...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! 

Ok, for 9 uker siden så fødte jeg sønnen min. Helt fin fødsel, ingen skader og måtte sys minimalt. Nå 9 uker etterpå så prøvde jeg å lufte tanken med mannen om at vi kanskje skulle ha sex igjen, og han sa nei (?!). Jeg skjønner jo at menn ikke er kåte hele tiden, men vi har ikke hatt sex siden vi unnfanget barnet. Han ville ikke ha sex mens jeg var gravid, og han vil ikke ha sex nå heller. 

Er dette normalt? 

Anonymkode: f463c...352

Helt normalt at han ikke vil feie over deg rett etter du har født barn. Menn trenger fysisk tiltrekning  for å ha lyst på sex.vist du har lagt på deg eller blitt mindre tiltrekkende etter fødsel så er det ikke rart han sier nei. Bare til å komme seg på trening😀

Anonymkode: 39543...d96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spock
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at han ikke vil feie over deg rett etter du har født barn. Menn trenger fysisk tiltrekning  for å ha lyst på sex.vist du har lagt på deg eller blitt mindre tiltrekkende etter fødsel så er det ikke rart han sier nei. Bare til å komme seg på trening😀

Anonymkode: 39543...d96

Flink du er til å dra alle menn under en kam da! 👍 Jeg tror faktisk bedre om mannen min enn det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at han ikke vil feie over deg rett etter du har født barn. Menn trenger fysisk tiltrekning  for å ha lyst på sex.vist du har lagt på deg eller blitt mindre tiltrekkende etter fødsel så er det ikke rart han sier nei. Bare til å komme seg på trening😀

Anonymkode: 39543...d96

Forbanna idiot.. 

Anonymkode: 63f51...961

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spock skrev:

Om jeg kan spørre, hva var det som gjorde at lysten kom tilbake? Eller bare var den der en dag? 

Vil jo ikke mase på han heller, men tålmodighet er ikke min sterkeste side dessverre. 

Lysten kom gradvis tilbake etter som livet roet seg ned og alle de nye intrykkene ved å være forelder var tatt inn og bearbeidet :)  Menn har fremdeles en rolle som "forsørger" (selv om den bare er i mannnens hode) og dette kan jo og føre til mye psykisk belastning som kanskje ikke du ser, med tanke på bolig, økonomi, jobb osv. 

Selv liker jeg ikke mas og press i forbindelse med sex. Det gjør situasjonen bare enda vanskeligere, en vil jo ikke knytte negative følelser til sex. Kos med mannen, nærhet uten sex hjelper til å knytte bånd og kan sikkert hjelpe :) 

Anonymkode: f8b24...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at han ikke vil feie over deg rett etter du har født barn. Menn trenger fysisk tiltrekning  for å ha lyst på sex.vist du har lagt på deg eller blitt mindre tiltrekkende etter fødsel så er det ikke rart han sier nei. Bare til å komme seg på trening😀

Anonymkode: 39543...d96

Det er jo også greit å tenke over. OFte overser kvinner helt åpenbare ting når mennene deres ikke har lyst, men det trenger ikke ha sammenheng. Men er jo ikke mange dagene siden man kunne lese en idiot-tråd delux fra ei som forventa at 20 kg vektoppgang ikke skulle ha noe å si på hvor attraktiv hun ble oppfattet. Er jo helt absurd at sånne ting i heletatt må forklare til enkelte kvinner

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PeachZero skrev:

Det er jo også greit å tenke over. OFte overser kvinner helt åpenbare ting når mennene deres ikke har lyst, men det trenger ikke ha sammenheng. Men er jo ikke mange dagene siden man kunne lese en idiot-tråd delux fra ei som forventa at 20 kg vektoppgang ikke skulle ha noe å si på hvor attraktiv hun ble oppfattet. Er jo helt absurd at sånne ting i heletatt må forklare til enkelte kvinner

Men skal kvinner haste til treningssenteret 9 uker etter fødsel? 

Anonymkode: 63f51...961

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Spock skrev:

Flink du er til å dra alle menn under en kam da! 👍 Jeg tror faktisk bedre om mannen min enn det. 

 

Du kan ikke nekte hva naturens regler sier. Menn blir mer fysisk tiltrukket av partneren. Mens kvinnen kan både være fysisk tiltrukket og tiltrukket på andre måter som gjør at man får lyst på sex. 

Sry for at du fikk sannheten i fleisen og ikke likte det. Det svir av å til men slik er det.

"Facts dont care about feelings" - Ben Dhapiro

Anonymkode: 39543...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men skal kvinner haste til treningssenteret 9 uker etter fødsel? 

Anonymkode: 63f51...961

Kommer an på hvor drastisk det er å komme seg dit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal kvinner haste til treningssenteret 9 uker etter fødsel? 

Anonymkode: 63f51...961

Nei. Man gjør vell som man vil. Men man kan heller ikke tvinge mannen til sex. Så vist man vil ha sex igjen  så må han være fysisk tiltrekket til ts

Anonymkode: 39543...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, PeachZero skrev:

Kommer an på hvor drastisk det er å komme seg dit.

Gjør det? 

Mange er nettopp ferdig med renselsen. Baby lever sitt eget liv og henger mange ganger etter puppen og kroppen kan fortsatt være sår. Spesielt om det er sying eller etter ks. 

Så spør jeg igjen. Skal en nybakt mor, som enda ikke er vant til ny rolle, amming, nattevåk osv haste til treningssenter? 

Anonymkode: 63f51...961

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så din mann er selve rammen for hva som er normalt? Jeg hadde sterkt redusert sexlyst under graviditeten og første året etter fødsel med vår første barn. Med barn nr 2 har det vert helt annerledes. (Mann) 

Anonymkode: f8b24...1d7

Det kan godt hende det skjer med noen, men det er ikke normalt å miste lysten på kona pga graviditet og fødsel, slik at det går 1 år uten sex. Da er det noe galt. 

Anonymkode: 9cf70...674

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Man gjør vell som man vil. Men man kan heller ikke tvinge mannen til sex. Så vist man vil ha sex igjen  så må han være fysisk tiltrekket til ts

Anonymkode: 39543...d96

Syns det sier en del om mannen jeg da. 

Jo du, vær så god for at jeg tok på meg jobben med å bære frem ditt barn med de plager og følger det fikk. Selvfølgelig skal det første jeg gjør, når jeg har fått tilbake min egen kropp og har en liten bylt som trenger mor og far, dra rett på treningssenteret! 

Anonymkode: 63f51...961

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...