Gå til innhold

Mann vil ikke ha sex etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! 

Ok, for 9 uker siden så fødte jeg sønnen min. Helt fin fødsel, ingen skader og måtte sys minimalt. Nå 9 uker etterpå så prøvde jeg å lufte tanken med mannen om at vi kanskje skulle ha sex igjen, og han sa nei (?!). Jeg skjønner jo at menn ikke er kåte hele tiden, men vi har ikke hatt sex siden vi unnfanget barnet. Han ville ikke ha sex mens jeg var gravid, og han vil ikke ha sex nå heller. 

Er dette normalt? 

Anonymkode: f463c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke si at det er mye normalt nei. Har han gitt noen grunn til hvorfor han ikke vil ha sex med deg mer? 

Anonymkode: 52a3e...c1d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lenge bildet av selve fødselen henger igjen i hodet hans. Kan skremme noen og enhver å bevitne et barnehode komme ut der nede...

Anonymkode: 0b678...b3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor lenge bildet av selve fødselen henger igjen i hodet hans. Kan skremme noen og enhver å bevitne et barnehode komme ut der nede...

Anonymkode: 0b678...b3d

De har jo ikke hatt sex siden ta ble gravid, ikke bare siden fødselen. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har jo ikke hatt sex siden ta ble gravid, ikke bare siden fødselen. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

Just saying.

Anonymkode: 0b678...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spock
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si at det er mye normalt nei. Har han gitt noen grunn til hvorfor han ikke vil ha sex med deg mer? 

Anonymkode: 52a3e...c1d

Nei, prøvde å ta det opp mens jeg var gravid, fikk bare "Unnskyld, du vet jeg elsker deg masse" tilbake. Får samme svar nå også. Noe som er flott det altså! Men jeg liker jo sex da :P

Endret av Spock
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor lenge bildet av selve fødselen henger igjen i hodet hans. Kan skremme noen og enhver å bevitne et barnehode komme ut der nede...

Anonymkode: 0b678...b3d

Hva er det for noe piss?! Alle vet at det er der barn kommer ut. Men noen er kanskje så ego at de tror fitta er lagd for deres nytelse i enerett og eienskap? Blir man seksuelt påvirket av fødsel så er man for umoden til å ha noe med vagina i det hele tatt å gjøre

Anonymkode: f1395...c84

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt normalt!

Anonymkode: f8b24...1d7

Det er ikke normalt nei.. har selv en "prippen" mann som ikke ville ha sex da magen begynte å vise, men han var mer enn good to go da jeg ga klarsignal etter fødselen.

Anonymkode: 9cf70...674

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Spock skrev:

Nei, prøvde å ta det opp mens jeg var gravid, fikk bare "Unnskyld, du vet jeg elsker deg masse" tilbake. Får samme svar nå også. Noe som er flott det altså! Men jeg liker jo sex da :P

Da ville jeg tatt det opp på nytt. Forklar hvordan dette er for deg. Det må jo tære på forholdet å når dere ikke har hatt sex på snart et år? 

Anonymkode: 52a3e...c1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe piss?! Alle vet at det er der barn kommer ut. Men noen er kanskje så ego at de tror fitta er lagd for deres nytelse i enerett og eienskap? Blir man seksuelt påvirket av fødsel så er man for umoden til å ha noe med vagina i det hele tatt å gjøre

Anonymkode: f1395...c84

Trenger ikke være moden for å gjøre ei dame gravid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spock
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg tatt det opp på nytt. Forklar hvordan dette er for deg. Det må jo tære på forholdet å når dere ikke har hatt sex på snart et år? 

Anonymkode: 52a3e...c1d

Tærer litt fra min side av forholdet ihvertfall, men det virker jo ikke som det tærer på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
14 minutter siden, Spock skrev:

Nei, prøvde å ta det opp mens jeg var gravid, fikk bare "Unnskyld, du vet jeg elsker deg masse" tilbake. Får samme svar nå også. Noe som er flott det altså! Men jeg liker jo sex da :P

Snakk med han. Si at du savner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spock skrev:

Tærer litt fra min side av forholdet ihvertfall, men det virker jo ikke som det tærer på han. 

Da må du forklare på en måte som gjør at han får det inn i hodet og forstår hvorfor dette er et problem for deg (unngå å bruke for mye DU i samtalen, da er det fort gjort å gå i forsvar). Prøv å lage en avtale om at feks lørdag da skal dere spise god mat, sitte i sofaen å snakke og så forsøke dere på sex, ta det helt med ro, ikke fokuser på orgasme osv, bare ha samleie. uansett om det varer i 1 min eller 20 er det bra, dere må rett og slett kickstarte sexlivet deres virker det som. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe piss?! Alle vet at det er der barn kommer ut. Men noen er kanskje så ego at de tror fitta er lagd for deres nytelse i enerett og eienskap? Blir man seksuelt påvirket av fødsel så er man for umoden til å ha noe med vagina i det hele tatt å gjøre

Anonymkode: f1395...c84

Det blir fryktelig lett å si at han bare umoden. Antagelig har graviditeten gjort ett eller annet som gjorde at han rett og slett ikke får den samme tenningen, og tenker rett og slett så lite på sex at han ikke tenker på det som et problem. Jeg hadde noe lignende en periode da damen hadde operert seg. Det var akkurat som om jeg helt glemte henne som en jeg kunne/burde//likte å ha sex med, fordi jeg mest hadde de mentale bildene av hvor dårlig og svekket hun var. Jeg tenkte ikke på det, men i etterkant hadde det sikkert godt laaang tid om hun ikke hjalp meg å røske de bildene ut av hodet mitt.

Anonymkode: c6e4e...17b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spock

Prøvd det, men får da enten "Jeg elsker deg", "Unnskyld" eller "Jeg skal prøve å bli bedre". Vet ikke hvordan jeg skal ta det opp flere ganger nå uten å virke som tidenes mest masete og desperate dame 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spock skrev:

Prøvd det, men får da enten "Jeg elsker deg", "Unnskyld" eller "Jeg skal prøve å bli bedre". Vet ikke hvordan jeg skal ta det opp flere ganger nå uten å virke som tidenes mest masete og desperate dame 😆

Da får du kjenne på h or mye lenger du orker å gå uten sex med personen du elsker. Jeg for min del hadde vel nådd bristepunktet. Et forhold uten sex er for meg no go. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spock
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du forklare på en måte som gjør at han får det inn i hodet og forstår hvorfor dette er et problem for deg (unngå å bruke for mye DU i samtalen, da er det fort gjort å gå i forsvar). Prøv å lage en avtale om at feks lørdag da skal dere spise god mat, sitte i sofaen å snakke og så forsøke dere på sex, ta det helt med ro, ikke fokuser på orgasme osv, bare ha samleie. uansett om det varer i 1 min eller 20 er det bra, dere må rett og slett kickstarte sexlivet deres virker det som. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

Ja, kan jo prøve det. Skaffe barnevakt og prøve en romantisk kveld :P Er lov å håpe ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spock
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får du kjenne på h or mye lenger du orker å gå uten sex med personen du elsker. Jeg for min del hadde vel nådd bristepunktet. Et forhold uten sex er for meg no go. 

Anonymkode: 52a3e...c1d

Vel, siden jeg akkurat har fått barn med han (og jeg elsker han på alle andre måter her i livet) så har jeg jo ikke lyst til å gå ifra han heller da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...