Gå til innhold

En vill studietid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner snart på mitt siste studieår i Trondheim og hadde aldri forestilt meg et studieliv med så mye spenning og seksuelle opplevelser. Håper arbeidslivet blir noe i nærheten...

 

Er det andre her som ser tilbake på en svært aktiv studietid hva gjelder seksualitet? Hva er det villeste du har vært med på?

Anonymkode: 886eb...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt meg til studiene, pulte ikke rundt så mye som du.

Anonymkode: c6234...9aa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en helkåt kjæreste og en bifil kompis som jeg lot få utforske litt vel mye med meg egentlig, så ja, det ble veldig mye sex i flere år, om så med to personer. Kompisen delte jeg leilighet med så ekstra mye med ham. Han var jo en reser på å suge da, og gi fotmassasje, så jeg lot han tøye mine grenser langt. (Ikke vært med mann siden, var ung og kåt støtt). Hun var også kåt støtt så jeg skjønner ikke helt at jeg orket alt. 

Anonymkode: 8a62e...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. jeg hadde kjæreste halve studietiden. Resten av den hang jeg ikke så mye med mine medstudenter da de var litt unge for meg, men jeg hadde det da gøy med andre ;)

I arbeidslivet er det sjelden likt, man er mer forsiktig. Men i visse yrker går det hett for seg. På min arbeidsplass kan det finne på å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest impressa

Helt normalt tror jeg. Studerte i fem år, hadde kjæreste de to siste, før det var det tre one night stands, noen dater som endte i senga, en kompis jeg holdt på med over lengre tid og et spøkelse fra fortiden som dukket opp nå og da.

Arbeidslivet er noe annet for meg, fordi jeg ikke lenger treffer de samme menneskene på kveldstid og dagtid. Jobb er jobb, og der har jeg aldri vært veldig interessert i noe som helst. Har blitt mye mer vanlig dating.

Endret av impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en episode jeg husker spesielt godt fra studietida og det var under en muntlig eksamen. Jeg var litt nervøs og rødflammete da jeg kom inn og da smalt det umiddelbart fra sensor: "Jeg synes du ser litt kåt ut, jeg!". Og jeg bare :overrasket:. Hun eksaminatoren ble også litt satt ut og da hun begynte å spørre meg ut så sa hun feil hele tiden og spurte f eks "Kan du greie litt ut om seksualismen?" i stedet for sosialismen og så satt hun og vrei seg på stolen og han sensoren sa plutselig "Nå ble det varmt her!" og begynte å kneppe opp skjorta. Jeg spurte om de ikke kunne åpne vinduet, men det gikk ikke for det var sånn moderne AC der så han tok av seg på overkroppen og da ble hun eksaminatoren helt blank i øya. De satt ved siden av hverandre på den ene siden av bordet. Jeg satt og fiklet med en penn og så mistet jeg den på gulvet pga alt dette sexpratet og da jeg bøyde meg for å ta den opp så så jeg at hun damen hadde tatt fram penisen til eksaminatoren og satt og holdt den. Jeg krabbet da under bordet og bort til dem og tok tak i penisen og tok samtidig hånda oppunder skjørtet til dama og masserte henne og jeg trengte ikke å holde på så veldig lnge heller, faktisk bare et par minutter. Så krabbet jeg ut bak dem og sneik meg ut døren og ventet litt og så banket jeg på og gikk inn. "Hvor har du vært?", spurte sensor. "På do", sa jeg. "Var ikke du under bordet nå nettopp?". "Nei, jeg har ikke vært under noe bord. Er ikke dette eksamen?". "Nei, det er sexamen", sa de i kor. "Å, ja, da har jeg vel gått feil, da, beklager så mye", sa jeg og gikk. Jeg rakk akkurat den egentlige eksamen og den gikk sånn ok for jeg fikk noe jeg ikke hadde lest så mye på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Svigermor skrev:

Det er en episode jeg husker spesielt godt fra studietida og det var under en muntlig eksamen. Jeg var litt nervøs og rødflammete da jeg kom inn og da smalt det umiddelbart fra sensor: "Jeg synes du ser litt kåt ut, jeg!". Og jeg bare :overrasket:. Hun eksaminatoren ble også litt satt ut og da hun begynte å spørre meg ut så sa hun feil hele tiden og spurte f eks "Kan du greie litt ut om seksualismen?" i stedet for sosialismen og så satt hun og vrei seg på stolen og han sensoren sa plutselig "Nå ble det varmt her!" og begynte å kneppe opp skjorta. Jeg spurte om de ikke kunne åpne vinduet, men det gikk ikke for det var sånn moderne AC der så han tok av seg på overkroppen og da ble hun eksaminatoren helt blank i øya. De satt ved siden av hverandre på den ene siden av bordet. Jeg satt og fiklet med en penn og så mistet jeg den på gulvet pga alt dette sexpratet og da jeg bøyde meg for å ta den opp så så jeg at hun damen hadde tatt fram penisen til eksaminatoren og satt og holdt den. Jeg krabbet da under bordet og bort til dem og tok tak i penisen og tok samtidig hånda oppunder skjørtet til dama og masserte henne og jeg trengte ikke å holde på så veldig lnge heller, faktisk bare et par minutter. Så krabbet jeg ut bak dem og sneik meg ut døren og ventet litt og så banket jeg på og gikk inn. "Hvor har du vært?", spurte sensor. "På do", sa jeg. "Var ikke du under bordet nå nettopp?". "Nei, jeg har ikke vært under noe bord. Er ikke dette eksamen?". "Nei, det er sexamen", sa de i kor. "Å, ja, da har jeg vel gått feil, da, beklager så mye", sa jeg og gikk. Jeg rakk akkurat den egentlige eksamen og den gikk sånn ok for jeg fikk noe jeg ikke hadde lest så mye på.

Den var fin! :ler:

Anonymkode: 5f8df...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Svigermor skrev:

Det er en episode jeg husker spesielt godt fra studietida og det var under en muntlig eksamen. Jeg var litt nervøs og rødflammete da jeg kom inn og da smalt det umiddelbart fra sensor: "Jeg synes du ser litt kåt ut, jeg!". Og jeg bare :overrasket:. Hun eksaminatoren ble også litt satt ut og da hun begynte å spørre meg ut så sa hun feil hele tiden og spurte f eks "Kan du greie litt ut om seksualismen?" i stedet for sosialismen og så satt hun og vrei seg på stolen og han sensoren sa plutselig "Nå ble det varmt her!" og begynte å kneppe opp skjorta. Jeg spurte om de ikke kunne åpne vinduet, men det gikk ikke for det var sånn moderne AC der så han tok av seg på overkroppen og da ble hun eksaminatoren helt blank i øya. De satt ved siden av hverandre på den ene siden av bordet. Jeg satt og fiklet med en penn og så mistet jeg den på gulvet pga alt dette sexpratet og da jeg bøyde meg for å ta den opp så så jeg at hun damen hadde tatt fram penisen til eksaminatoren og satt og holdt den. Jeg krabbet da under bordet og bort til dem og tok tak i penisen og tok samtidig hånda oppunder skjørtet til dama og masserte henne og jeg trengte ikke å holde på så veldig lnge heller, faktisk bare et par minutter. Så krabbet jeg ut bak dem og sneik meg ut døren og ventet litt og så banket jeg på og gikk inn. "Hvor har du vært?", spurte sensor. "På do", sa jeg. "Var ikke du under bordet nå nettopp?". "Nei, jeg har ikke vært under noe bord. Er ikke dette eksamen?". "Nei, det er sexamen", sa de i kor. "Å, ja, da har jeg vel gått feil, da, beklager så mye", sa jeg og gikk. Jeg rakk akkurat den egentlige eksamen og den gikk sånn ok for jeg fikk noe jeg ikke hadde lest så mye på.

Er dette en fantasi? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, meeeg9 skrev:

Er dette en fantasi? 😂

Åå gud! Er dette virkelig sant? 

Anonymkode: cafdd...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min studietid var fantastisk vill hva angår seksualitet! 

Vi var en gjeng på 10 jenter og 12 gutter som ofte hang tid. På en hyttetur ble det drukket enorme mengder alkohol hvor sexprat og sex ble en naturlig del. En av gutta foreslo, mens han var veldig veldig full, at vi kunne skrive alle sine navn på en lapper og trekke hvem personen skulle ha sex med. Man trakk et navn, og personen kunne velge trekke nytt navn. Man kunne også si man ønsket trekant og trakk to, så fikk personene velge om de ønsket å være med på trekant. 

Det ble sett på som en god ide og gjennomført. God stemning og vi møttes vel omtrent hver helg med samme helg. Tror alle endte opp med å møtes for sex omtrent. 

 

Det er igjen totalt 13 i gruppen nå som fremdeles gjør dette. Også nå prøver vi å møtes noen ganger i måneden. Vilt sexy og opphissende! Man vet liksom ikke hvem man ender opp med, er helt tilfeldig. 

 

Det var fullstendig lov å si nei til alt man ikke ville, samme kjønn osv hvis noen nektet. Da trekker vi på nytt bare. 

Anonymkode: 65b06...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå gud! Er dette virkelig sant? 

Anonymkode: cafdd...ebf

Det lurer jeg også på 🙈 hørtes virkelig ut som en vill historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mye sex under studie tiden. Bodde på studentby og hadde ff som bodde i samne gang. 

Hadde også mange ONS. Brukte sex helt feil. Hadde det ikke bra med meg selv og brukte sex for å bekrefte at jeg ikke var vert noe som helst. En god del gråsone sex. Mye alkohol.

 

Anonymkode: f0903...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...