Gå til innhold

Klarer ikke dumpe daten selv om jeg burde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en kjekk og snill mann en periode nå, men det er en del ting jeg reagerer på med han. Derfor har jeg innsett at jeg ikke vil ha et langvarig forhold med han.

Han er grei å treffe av og til, men blir nokså mentalt sliten av hvordan han oppfører seg mot meg og andre. Jeg vil derfor fortelle han at jeg ikke vil vi skal treffes lengre. Det er veldig veldig vanskelig for jeg har selvsagt blitt glad i han og hver gang jeg prøver å manne meg opp så er det plutselig de gode sidene hans som står klart for meg.

Noen tips til hvordan jeg skal klare å avslutte dette på en god måte? Han er ikke hodestups forelsket i meg, hvis det skulle gjøre saken enklere. Er også avhengige av å ha en grei relasjon med han fremover siden vi har flere felles arenaer..

Anonymkode: 2e39d...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke den typiske ; jeg liker deg kjempe godt, men føler ikke vi har kjemi/kan bli noe mer.

Si det ansikt til ansikt eller på melding/ringe. Kommer vell ann på hvor lenge dere har datet og hva som blir naturlig i denne situasjonen. Det er jo greit å bare være direkte og ærlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende det går mot slutten her...hadde en situasjon i dag som ikke var greit i det hele tatt og da passet det plutselig bra å ta opp temaet.. Litt trist, men veldig nødvendig. Skal holde dere oppdatert.

Anonymkode: 2e39d...e94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat lik, liker han så god og er glad i han, men noe passer ikke helt. Men her like Ryan meg veldig godt og jeg klare ikke slå opp😔

Anonymkode: bafad...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal holde dere oppdatert.

Anonymkode: 2e39d...e94

Du, det går fint...

Anonymkode: ed472...d75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv en melding om at du ikke ser det her går lengre og at du ønsker ham hell og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...