Gå til innhold

Har du blitt gravid/ikke blitt gravid etter å ha fjernet en eggleder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren i vår og fjernet den ene egglederen. Er så bekymret for at det skal være vanskelig/umulig å bli gravid igjen nå. Vet at jeg har en eggleder på den andre siden også, men tror at jeg kun løsner egg fra den eggstokken som nå mangler eggleder, for det er der jeg kjenner eggløsningssmerter hver syklus. Lurer på om du ble gravid igjen eller ikke etter å ha fjernet en eggleder og hvor lang tid det evt. tok?

Anonymkode: 8c220...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Her har jeg fjernet hele eggstokken med alt på den ene siden. Dette var for 11 år siden. Har med andre ord en fungerende eggstokk. Med første ble jeg gravid på 2 forsøk (altså 2 md)  og nummer.2 var ikke planlagt og kom som et lyn fra klar himmel. Dette skjedde 5 md etter fødsel av første og kun ved ha samleie 2 ganger! Så det er alltid håp :) 

Anonymkode: 4b7a7...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skapt med en eggleder :)

Min bror ble laget bare noen mnd etter mamma sin xu (og fjerning av eggleder) 

To år etterpå ville de ha et nytt barn, men meg klarte de først å lage etter 1,5 års prøving. (Men man prøver kanskje ikke så akivt når man har et lite troll i hus og har to travle jobber?)

Lykke til! Jeg tror det går bra :)

Anonymkode: 3e004...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skapt med kun en eggleder, det samme ble min søster :) Lykke til :) 

Anonymkode: 49cf4...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt (kjapt) gravid med tvillinger og enling etter å ha fjernet en eggleder. Håper du slipper å prøve så lenge. Jeg har forresten også bare eggløsningsmerter på den siden det ikke er eggleder.

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg ikke for meg selv men kjenner mange som kun har en eggleder. De har flere barn laget uten problemer. 

Anonymkode: ecd59...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...