Gå til innhold

Gode og inspirerande kostholds- og treningsbloggar


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen seier, har de nokre tips til gode og inspirerende bloggar? Føler at nokre av dei går over i å ha mykje reklame, sponsing og pushing av eigne produkt eller treningsopplegg. Andre igjen vert veldig useriøse eller viser mykje av familielivet til bloggaren. Eg er meir ute etter personar som legg ut treningsinspirasjon, og gjerne viser korleis dei gjer øvingane. Dei kan gjerne dele sunne oppskrifter og informere om kosthald og trening.

 

(Sorry om dette er feil kategori, admin kan flytte dersom det er feil)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh uff ikke Helene Drage, har fått sett nok via Instagram :fnise: Skal sjekke ut de andre dog

Anonymkode: b604f...82d

Kan ikke stole på frøken drage vet du vel, de tre overnevnte er jo fiasko når det kommer til GODE treningsblogger etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitfocus 😊

Anonymkode: cfd9f...fb7

Har fulgt/fyl Fitfocuse, men synest det har blitt mykje pushing av eigne opplegg og betaling. I tillegg til diverse andre ikkje-relevante tema (som sminke, hudpleie, familieliv osb.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen GODE blogger av noen som er på vei mot en sunnere livsstil og sprekere kropp? (Utenom Dragen, for hun på vei bort fra nettopp det..)

Alle de profilerte bloggerne har liksom allerede fått sin vaskebrettmage og lært seg å like cottage cheese... Jeg kunne tenkt meg å fulgt noen som ikke er i mål enda :) 

Anonymkode: 801f2...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fitnok.no veldig godt. Hun har et så fint og avslappet forhold til trening og kosthold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...