Gå til innhold

Kunne du som kvinne vært sammen med en mann som er bifil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne bare ikke tenkt meg å vært sammen med en som likte menn, det byr meg i mot. Har ingenting imot homofile, men en mann som tar en annen mann bak er bare skikkelig kvalmt og jeg hadde ikke klart å være sammen med en som jeg visste gjorde slikt eller ville det.

Anonymkode: 22ded...8fa

Tror du alle homofile har analsex? Tro omigjen i så fall! 

Kunne godt vært sammen med en bifil, men er veldig sjalu av meg, så måttet jobbet en del (mer kanskje) med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke gjort meg noe om han var bifil. Tenner på tanken på trekant med to menn, så så lenge det kun hadde vært noe vi hadde delt sammen hadde det faktisk vært en fordel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt sammen med en mann jeg visste var bifil. For neg blir det en stor turn off å vite at han tenner på menn, har lyst til å ha sex med andre menn/har hatt sex med andre menn. Det går veldig i mot mitt tenningsmønster.

Om mannen min hadde kommet ut som bifil etter mange års ekteskap så hadde jeg jo ikke gjort det slutt, men jeg kan ikke med hånden på hjertet si at det ikke kunne ha ødelagt ekteskapet over tid. Om han kom ut og ymtet om at han hadde lyst til å prøve en mann hadde det garantert ødelagt.

Anonymkode: aa5b7...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det da? Er han ikke monogam hvis han er bifil. Eller er det tanken på at 2 menn har sex sammen. Kanskje tilogmed forelsket i hverandre?

Anonymkode: be8d5...fa6

For meg er det det faktum at jeg ikke kunne vært sammen med en mann som har hatt manne sex. 

Anonymkode: 3b69b...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det det faktum at jeg ikke kunne vært sammen med en mann som har hatt manne sex. 

Anonymkode: 3b69b...425

Joda det kunne du. Forskjellen ligger i hva du vet og ikke vet:fnise:

Anonymkode: 03031...dd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er biseksuell, har har ikke vært sammen med en mann før, men tenner på det. Det er helt greit for min del. Synes tanken er litt pirrende jeg da. 

Anonymkode: 61ee8...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får svare det samme som i alle de andre trådene hvor dette blir spurt om: Ja det kan jeg :laugh: Jeg forstår virkelig ikke logikken bak å ha et problem med det.

Anonymkode: a4bed...d2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ville ikke vært sammen med en bifil mann. 

Anonymkode: ef8c4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som viste seg å være bi. Første jeg merka var at jeg fant dildoene i stua når jeg kom hjem fra jobb.  Han hadde visst brukt de på seg selv. Jaja tenkte jeg,går jo ann å rydde etter seg. Så ble det mas om trekant med en mann. Var ikke så gira på det og skjønte vel etterhvert at det var mer mannen han var nyfiken på. Brøt opp forholdet pga notorisk utroskap dog med andre kvinner . Han kom senere ut av "skapet "som bi. Nei jeg vil inne være sammen med en mann som er bi. Har ingen rasjonell grunn til det,det bare byt meg imot. Samt alle bifolk jeg kjenner er notorisk utro.

Anonymkode: ef8c4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette i det hele tatt er en problemstilling. Folk snakker om større sjanse for utroskap, men er du en utro person så er du det uansett legning.

Anonymkode: 61cb1...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trolltunge skrev:

Du har nok mye rett i dette. 

I min vennekrets er vi etter mange diskusjoner ganske enige om at legning er en slags skala, der få er 100% heterofil eller 100% homofil. Vi tror at de fleste mennesker befinner seg et sted mellom. Som regel ganske langt mot ene siden, men de fleste kan også, i møte med en spesiell person /i spesielle situasjoner tenne på/bli forelsket i en av annet kjønn enn generell preferanse skulle tilsi. Men få vil innrømme dette. Spesielt få heterofile menn. 

Bifile ligger såpass mot midten av skalaen at de må forholde seg til dette, men egentlig er de ikke så unike. En venn kaller bifile "bærere av sannheten" . Med det mener han at de er dem som påviser tydelig at menneskers seksualitet er fleksibel. 

Jeg er veldig enig i dette. Det er det jeg sier i sammenhenger der dette er tema også.

De største fornekterne er homofobene. Jeg tenker det har en sammenheng med fornektelse av egne lyster.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og kommentarer til moderering.

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen problemer med å være sammen med en bifil/ biseksuell mann, så lenge han er monogam, eller at det er avtalt at det skal være flere med på sexen. 

Jeg tenner på tanken på to menn, og har nå møtt en mann som sannsynligvis er biseksuell og som tenner på å dele meg med en annen mann.( Men da etter avtale oss imellom)  Men jeg er usikker på om jeg ønsker å utforske denne fantasien. Det blir i det minste ikke på en stund enda. 

Men jeg ser ikke på min date å noen annen måte etter jeg fikk høre dette enn jeg gjorde før jeg visste om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27/07/2017 den 20.52, Nastine skrev:

Men dere som er sammen med en bifil...lar dere de ha sex med andre, av samme kjønn? 

Vi er i et monogamt forhold :) Så ingen av oss har sex med andre enn hverandre.

Anonymkode: a4bed...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet med en mann som er bifil, og er også bifil selv. Personlig skulle jeg gjerne utforsket seksuelt med både jenter og gutter (sammen med partneren min da), men han ønsker å være monogame så da er vi det. :)
Han har aldri hatt sex med en mann tidligere, men jeg tenner på tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av mennesker som ikke heterofile ofte har en personlighet som er preget mye mer av deres seksualitet. Det blir så mye oppmerksomhet og greier rundt deres seksualitet at man lurer på om det eneste de har i hodet er tanken på sex. Det er nok kanskje ikke akkurat sånn, men jeg må si jeg foretrekker en heterofil partner.

Anonymkode: 081dc...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er fullstendig avtennende for meg. 

Anonymkode: 79a79...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av mennesker som ikke heterofile ofte har en personlighet som er preget mye mer av deres seksualitet. Det blir så mye oppmerksomhet og greier rundt deres seksualitet at man lurer på om det eneste de har i hodet er tanken på sex. Det er nok kanskje ikke akkurat sånn, men jeg må si jeg foretrekker en heterofil partner.

Anonymkode: 081dc...30b

Jeg tror ikke det er slik, men at deres seksualitet er så fokusert på av alle hetrofile at det er bare det vi kan se for oss. Deres kjærlighet er nok ikke så annerledes enn vår, kun det fysiske uttrykket, og der er de nok like forskjellig som oss hetrofile  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...