Gå til innhold

Kunne du som kvinne vært sammen med en mann som er bifil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på i dag inspirert av tråden til den stakkars jenta som fant alle dildoene til typen.

Jeg kunne ikke vært sammen med en som var bifil. Hadde mistet lysten på hele fyren.

Anonymkode: 22ded...8fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fordi jeg tror at bifile menn egentlig er homser som ikke er ute av skapet enda.

Anonymkode: 06f03...d65

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor?
Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. :) 

Anonymkode: ef00f...a57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor?
Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. :) 

Anonymkode: ef00f...a57

Kunne bare ikke tenkt meg å vært sammen med en som likte menn, det byr meg i mot. Har ingenting imot homofile, men en mann som tar en annen mann bak er bare skikkelig kvalmt og jeg hadde ikke klart å være sammen med en som jeg visste gjorde slikt eller ville det.

Anonymkode: 22ded...8fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kunne jeg absolutt ikke! 

Anonymkode: 47862...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk tenkt på det før, da en kompis fortalte at han var bi. Og det er helt uaktuelt for min del. Det byr meg imot. 

Anonymkode: b6f3b...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne bare ikke tenkt meg å vært sammen med en som likte menn, det byr meg i mot. Har ingenting imot homofile, men en mann som tar en annen mann bak er bare skikkelig kvalmt og jeg hadde ikke klart å være sammen med en som jeg visste gjorde slikt eller ville det.

Anonymkode: 22ded...8fa

Så du har ingenting imot homofile, men syns de er kvalme?

Jojo...

Anonymkode: 03031...dd7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at mannen er bi, og han er skikkelig mannemann.

Er selv bi, og guttejente..Litt redd han foretrekker jentete jenter, men så har han fått meg da.

Anonymkode: 87798...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fordi jeg tror at bifile menn egentlig er homser som ikke er ute av skapet enda.

Anonymkode: 06f03...d65

Snakk om å ha fordommer mot bifile, da! Helt ok at du ikke kunne det, men for en begrunnelse. :P

Anonymkode: ef00f...a57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuell hadde vært ok. Bifil nei, da jeg også tror de egentlig bare ikke har kommet ut av skapet som homofile enda. 

Anonymkode: 4785b...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ikke. Kvinner er ikke like tolerante som menn.

Leste en undersøkelse hvor 1000 menn ble spurt om de hadde noe imot å ha ei bifil kvinnelig kjæreste, 95% svarte "nei".

Så ble 1000 kvinner spurt om de kunne ha en bifil mannlig kjæreste og 95% sa "nei". 

Litt rart at det er så store forskjeller mellom empati og toleranse hos kjønnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, WubWub skrev:

Selvfølgelig ikke. Kvinner er ikke like tolerante som menn.

Leste en undersøkelse hvor 1000 menn ble spurt om de hadde noe imot å ha ei bifil kvinnelig kjæreste, 95% svarte "nei".

Så ble 1000 kvinner spurt om de kunne ha en bifil mannlig kjæreste og 95% sa "nei". 

Litt rart at det er så store forskjeller mellom empati og toleranse hos kjønnene. 

Huff ja, det hørest veldig merkelig ut..

Men mulig det har noe med å gjøre at mange menn tenner på ideen om en kvinne med en kvinne, og at kvinner gjerne drømmer om mannen som skal "forgude" henne og at det blir feil om han også elsker menn?

Vet ikke..Rart er det. For meg spesielt. Jeg synes tanken på en mann som er med en mann er tennende.

Anonymkode: 87798...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en kvinne fant ut etter 10 års ekteskap at mannen var bifil? Tipper pipa hadde fått en annen lyd da, ja:fnise:

Anonymkode: 03031...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Selvfølgelig ikke. Kvinner er ikke like tolerante som menn.

Leste en undersøkelse hvor 1000 menn ble spurt om de hadde noe imot å ha ei bifil kvinnelig kjæreste, 95% svarte "nei".

Så ble 1000 kvinner spurt om de kunne ha en bifil mannlig kjæreste og 95% sa "nei". 

Litt rart at det er så store forskjeller mellom empati og toleranse hos kjønnene. 

Nå er det jo veldig mange menn som tenner på jentesex og å tenke på at dama har hatt det, noe man jo som bifil gjør. Ganske få damer som tenner på at mannen har hatt sex med en annen mann. Så tror det ligger noe der. 

Anonymkode: 4785b...b46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en bifil mann.

Men når jeg snakker med folk merker jeg godt at menn er veldig åpne for å være sammen med bifile kvinner. Det virker som at de nesten tenner på tanken om at hun har vært sammen med en annen kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...