Gå til innhold

Jente på snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jeg har fått på Snapchat som jeg begynner å like. Men har aldri snap-datet/flørtet før. Vi har sendt snapper i snart en uke. Natta meldinger og personlige samtaler. Hun har allerede sagt ting som " kan du lage det til meg en gang? " osv. Er litt over en time avstand mellom oss. Blir vel til at vi møtes snart. Men i mellomtiden. Hvordan vise at jeg er interresert og hvordan holde det gående? :) 

Anonymkode: aa172...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send dickpic.. 

Anonymkode: 1c86d...d92

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send dickpic.. 

Anonymkode: 1c86d...d92

😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for svar. Vi sender fortsatt noen få snaps om dagen. Varier hvem som begynner. Redd det har dabbet av.... Jeg er bortreist, men er ikke for opptatt. Hvordan spørre/hinte diskre om hva hun synes om meg? Alt jeg har har hennes snap og navn. Jeg føler jeg ikke er helt klar for å møte henne enda. 

Anonymkode: aa172...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er du ikke klar for å møte henne? Jeg hadde ihvertfall syntes det var "turnoff" om jeg senset at en mann ikke "turde" møte meg irl. Trenger at en mann er såpass selvsikker, altså.

Spør om hun ta en kaffe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Vi sender fortsatt noen få snaps om dagen. Varier hvem som begynner. Redd det har dabbet av.... Jeg er bortreist, men er ikke for opptatt. Hvordan spørre/hinte diskre om hva hun synes om meg? Alt jeg har har hennes snap og navn. Jeg føler jeg ikke er helt klar for å møte henne enda. 

Anonymkode: aa172...c07

Hun liker deg. Men du må gi litt mer gass. Gi henne komplimenter. Spesielt når hun sender en selfie. Og send gjerne hjerter. 

Og møt henne så raskt som mulig. 

Er du treg her, så vil hun anta du ikke er interesert i det hele tatt og gå videre. Vi gidder som regel ikke kaste bort vår egen tid for å være en annens tidsfordriv. Det er bare så utrolig sårt og vondt, så vi går før vi blir skikkelig såra. 

Anonymkode: d7d62...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det med å svare på selfie med kompliment eller hjerte er en sikker vinner faktisk! Så usikre er vi ofte at vi trenger en bekreftelse på at vi ser fine ut :fnise: spør henne om dere ikke skal snakke på SMS i stedet for, på telefonen om du tør, spør etter hennes IG. 

Anonymkode: 2b2d2...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er nødt til å sende en snap av kuken sin. Først da blir hun våt mellom beina og vil bli kjæresten din. 

Anonymkode: ef94d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts er nødt til å sende en snap av kuken sin. Først da blir hun våt mellom beina og vil bli kjæresten din. 

Anonymkode: ef94d...b79

Arbeidsledig? Siden du kjeder deg så voldsomt? 

Anonymkode: d7d62...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidsledig? Siden du kjeder deg så voldsomt? 

Anonymkode: d7d62...ff4

Ja. Vil du bli vennen min. 

Anonymkode: ef94d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil holde det gående er det viktig at du viser interesse for å møtes, og, hvis hun også vil, at dere faktisk arrangerer ett. Jeg hadde en veldig god venn på Snapchat, og vi snappet og chattet med hverandre i to år, før jeg lurte på hva i huleste jeg begav meg ut på da det aldri ble noe møte, og kuttet kontakten med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Da kan du jo spørre henne om hun har lyst å finne på noe en dag, f.eks kino 😀

Anonymkode: 44c63...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8/16/2017 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Ts er nødt til å sende en snap av kuken sin. Først da blir hun våt mellom beina og vil bli kjæresten din. 

Anonymkode: ef94d...b79

Idiot.....

Anonymkode: 44c63...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Ts er nødt til å sende en snap av kuken sin. Først da blir hun våt mellom beina og vil bli kjæresten din. 

Anonymkode: ef94d...b79

Bare hvis den er stor 💜 ellers kan han skremme hun vekk 

Anonymkode: d5be1...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...