Gå til innhold

Underlivet etter fødsel vs før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha. Kanskje du eller din mann skulle laget denne tråden eller googlet litt før dere brukte masse penger på keisersnitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Menn, merker dere forskjell når dere har sex med noen som har født for eks. 2 barn, og ei som ikke har det ?

Mannen min påsto at alle hans venner mente at de merket så stor forskjell. Så min mann ønsket jeg skulle ta keisersnitt for å ikke ødelegge underlivet da datteren vår skulle bli født for 1 år siden. Dette gjorde vi i England privat.

Nå har jeg fått en ny venninne som mener at hun er helt som før etter fødsel med sine to døtre.

så derfor lurer jeg.. Merker man tydelig forskjell, liten, ingenting ? Mannen betalte i dyre dommer, hadde vært synd om det var bortkasta.

Anonymkode: 2ccd9...49e

:hakeslepp:

Fytti grisen! Snakk om å tenke med pikken og bare på seg selv! Gadd han se over hvor risikabelt det er for barnet?

Anonymkode: 24b49...091

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvis man ikke skulle merke forskjell etter fødsel. Musklene samt alt annet vev blir jo tøyd noe veldig. Huden revner jo fordi den blir så strukket. Enig med brukeren som skrev det med at man neppe kan merke forskjell av at huden blir sydd strammere. Det er jo musklene som avgjør om det er trangt der nede. Høres vondt ut hvis huden blir sydd stram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...