Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen pleier alltid å bruke kondom som beskyttelse da vi har samleie. Men i dag så spermet han i meg uten å bruke kondom, noe jeg absolutt ikke var klar over. Etter at han var ferdig, og tok ut penisen, så jeg at kondomet ikke var på og at han spermet i meg uten kondom. Jeg ble skikkelig sur og skuffet. Senere på dagen kjøpte han angrepille, men allerede før vi hadde kjøpt angrepille og rett etter at vi hadde hatt sex, så begynte jeg å blø litt sakte. Jeg antok at det sikkert var pga for røff sex? Noen dager før i dag, følte jeg litt mensensmerter, antok at mensen var på vei, da jeg skulle ha mensen rundt disse dagene 22+... i starten var blødningen svak, etterhvert ble den mer rødlig og jeg har blødd siden klokken 10, da jeg hadde sex. Jeg har også litt mensensmerter/kramper..Tok to Paracet for smertene. Jeg tror det er mensenblod, men redd det skyldes noe annet? Jeg tok angrepille rundt 22 tiden i dag (hadde sex 10 tiden på dagtid), var litt usikker om jeg skulle ta angrepille med en gang eller ikke, da jeg trodde blodet som kom ut kunne være mensenblod og alt var "ok". Tok angrepillen som het EllaOne, litt etter at jeg hadde tatt angrepillen og spist middag, begynte jeg å føle meg dårlig og bæsjet. Jeg er redd angrepillen kom ut? Og at effekten av den dermed forsvant? 😂

Jeg tenker uabsett å ta graviditest test om to uker, håper den er negativ. 

P.S: Pisset masse rett etter sex og både dusjet og vasket underlivet.

tror dere ulykken uabsett har skjedd og mulighetene for å bli gravid fortsatt er der og er store?

Anonymkode: 5d2b4...cb5

 

Anonymkode: 336f5...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg.

Anonymkode: 1765e...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min spåkule kan jeg se; absolutt ingenri g fordi jeg er ikke synsk. 

Anonymkode: 0af0f...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har nok sannsynligvis ikke blitt gravid. Men ingen kan si dette sikkert før du tar graviditetstest om et par uker :)

Anonymkode: fa9b2...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex kan sette i gang en blødning, særlig om du venter mensen. Ellers også faktisk. Vi har klart dette et par ganger under røff sex, om jeg da ikke venter mensen er blødningen over like etterpå. Venter jeg mens så varer blødningen den uken den skal. 

Du vil uansett ikke merke noe til at du er gravid samme dag som du har sex. Angrepillen kan gjøre deg kvalm og dårlig i magen, helt normale bivirkninger. 

Jeg tror ikke du er gravid, men ingen kan vite før det har gått noen uker og det kan synes på en test. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sex i dag, det tar 3 dager før en sperm har truffet egget, og 2 uker til du kan vite at du er gravid og da kan du kanskje føle noe til graviditeten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tatt angrepillen så hadde jeg ikke vært redd selv om du var på do etterpå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke gravid og hadde ikke trengt å ta den angrepillen. Det er altfor sent i syklus for deg å bli gravid og egget er dødt som en sild om du ventet mens rundt disse tider. Det er sikkert mens som kom i gang. Skjønte ikke det med angrepilla, de tar man jo oralt og ikke analt, uansett hadde du nok ikke trengt å ta den. 

Anonymkode: 74095...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...