Gå til innhold

Instagram....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på Instagram å har vært det i flere år, jeg har lukket konto. Kjæresten min ble også plutselig på Instagram men legger ikke til meg som venn!!! Han forteller meg ikke at han har opprettet kontoen heller.... Kontoen har ham hatt siden mars nå.....skjønner ingen ting jeg??? Tips til hva jeg bør gjøre? Fortsette å lukke øynene å late som ingen ting? Eller konfrontere han? 

Anonymkode: dd8ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å spørre han? Det er jo ikke sikkert at han tenker over det på samme måte som du gjør. 

Anonymkode: 87317...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å begynne å følge han, om du ikke har gjort det? Han er kjæresten din, ikke en uoppnåelig date. Når skal man slutte å spille? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poster han bilder og sånn der eller er det bare en tom konto? Opplever mange kobler instagram til facebooken sin og "får" Instagram men de er ikke aktive der, bare tom profil og disse har jo ikke engang satt seg inn i instagram så da kan man ikke kreve de følger folk. Følger han andre? Hvordan vet han instagram navnet ditt? Om han godt vet nicket ditt og er blitt aktiv på Instagram så hadde jeg undret på hvorfor han unngår å følge jeg også.. 

Anonymkode: 3e56f...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig slitsomt å bry seg om absolutt alt kjæresten gjør og ikke gjør, sier og ikke sier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å spørre han? Det er jo ikke sikkert at han tenker over det på samme måte som du gjør. 

Anonymkode: 87317...099

Tror han vet hva han gjør, vennene hans på insta er venner fra fb, jeg skjønner ikke hvorfor han "hoppet" over meg, vi er venner på fb

Anonymkode: dd8ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Inwe skrev:

Hva med å begynne å følge han, om du ikke har gjort det? Han er kjæresten din, ikke en uoppnåelig date. Når skal man slutte å spille? 

Ja jeg føler dette er et spill, han vet jeg kan være sjalu, tror kanskje han prøver å "demonstrere" sin frihet til å gjøre hva han vil ved å utelate meg som venn på Instagram, i rømmer å bli såret jeg! Prøver bare å ha skyggelapper på, har ikke lyst å begynne å følge han for er jo han som avvviser meg

Anonymkode: dd8ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg føler dette er et spill, han vet jeg kan være sjalu, tror kanskje han prøver å "demonstrere" sin frihet til å gjøre hva han vil ved å utelate meg som venn på Instagram, i rømmer å bli såret jeg! Prøver bare å ha skyggelapper på, har ikke lyst å begynne å følge han for er jo han som avvviser meg

Anonymkode: dd8ea...1b8

Ja dette blir nok et langt og lykkelig forhold...:ironi:

Anonymkode: 87317...099

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men poster han bilder og sånn der eller er det bare en tom konto? Opplever mange kobler instagram til facebooken sin og "får" Instagram men de er ikke aktive der, bare tom profil og disse har jo ikke engang satt seg inn i instagram så da kan man ikke kreve de følger folk. Følger han andre? Hvordan vet han instagram navnet ditt? Om han godt vet nicket ditt og er blitt aktiv på Instagram så hadde jeg undret på hvorfor han unngår å følge jeg også.. 

Anonymkode: 3e56f...257

Han poster bilder der og legger til nye følgere, jeg kjenner jeg blir lei meg, hvorfor utelukke han meg? vi er venner på fb, er lett å se hvilke venner på fb som også er på Instagram, er lett for han å finne meg da! Han unngår meg bevist å jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette! 

Anonymkode: dd8ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, meeeg9 skrev:

Det må være utrolig slitsomt å bry seg om absolutt alt kjæresten gjør og ikke gjør, sier og ikke sier. 

Ja men det gjør jeg heller ikke, er bare den vonde å rate følelsen av at kjæresten ikke vil inkludere meg. Hadde han hatt Instagram konto og ikke jeg, så hadde han blitt den jeg ville valgt å følge først om jeg opprettet meg en konto. Er prinsippet jeg mener er sårende. 

Anonymkode: dd8ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han protesterer mot noe i oppførselen din eller mot deg på en eller annen måte? Har dere mye uoppgjort eller slik?

Anonymkode: 8ac4e...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en umoden unge. Ikke noe å spare på i lengden, når han ikke en gang klarer å prate med deg. 

Anonymkode: 3f534...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg føler dette er et spill, han vet jeg kan være sjalu, tror kanskje han prøver å "demonstrere" sin frihet til å gjøre hva han vil ved å utelate meg som venn på Instagram, i rømmer å bli såret jeg! Prøver bare å ha skyggelapper på, har ikke lyst å begynne å følge han for er jo han som avvviser meg

Anonymkode: dd8ea...1b8

Men en av dere må jo slutte dette spillet nå! Ellers ødelegger dere nok hele forholdet. I et forhold må man jo kunne snakke om det aller meste. Jeg hadde bare fulgt han, hadde han ikle fulgt meg tilbake hadde jeg spurt hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det gjør jeg heller ikke, er bare den vonde å rate følelsen av at kjæresten ikke vil inkludere meg. Hadde han hatt Instagram konto og ikke jeg, så hadde han blitt den jeg ville valgt å følge først om jeg opprettet meg en konto. Er prinsippet jeg mener er sårende. 

Anonymkode: dd8ea...1b8

Ja, jeg skjønte at du er veldig følsom. Men du får ikke gjort noe med det, når det er sånn personlighetstype du er. Med mindre du endrer din tankegang, men det er noe som er vanskelig og tar tid å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...