Gå til innhold

Kan man spy for å gå ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke slakt meg nå da. Jeg er sunn, ikke overvektig å lever et bra liv. Men jeg bare LURER faktisk. Er det å spy opp maten en "slankekur"? Hjelper det? Kan man faktisk gå ned i vekt på noen dager ved å gjøre dette? Jeg er bare nyskjerrig, har ikke tenkt å slanke meg. 

Anonymkode: 27bd2...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste som gjør det går faktisk ikke ned i vekt.

Dessuten er det ikke verdt det. Du ødelegger tennene dine, og kan i værste fall miste dem. Og blir du avhengig av det/gjør det for mye Kan du få mange problemer med kroppen, du får ikke næringsstoffene du trenger, du kan få beinskjørhet, hjerteklapp etc. Du kan dø. Ikke begynn, det er ikke verdt det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin metode dersom man har veldig lyst til å utvikle spiseforstyrrelser. Ikke anbefalt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en slankemetode. Det er en spiseforstyrrelse. Det kalles bulimi.

Men siden vi lever i en syk verden, kan du nå få noe lignende operert inn. http://www.ctvnews.ca/health/new-weight-loss-tool-pumps-food-out-of-the-stomach-1.2796625

En syk, syk verden, hvor den rike delen mesker seg og hiver det opp, mens mange fremdeles sulter. Faen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Selv om ikke du selv slanker deg, så er det kanskje andre som leser dette som kan finne denne tråden.

sofie777, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...