Gå til innhold

Mistet all sexlyst pga medisinene..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg å dama har vært sammen i 3 år. Jeg er fortsatt forelsket i henne men selvfølgelig dabber det litt av med årene for mange men sikkert ikke for alle.

Jeg begynte på medisiner i April og pga medisinene så klarer jeg ikke å få orgasme lenger. Jeg blir kåt og våt men klarer ikke å komme. Litt frustrerende for samboer men ikke verdens undergang. Men jeg tar ikke initiativ til sex eller vil ha noe særlig sex etter jeg begynte med medisinene.. Føler lxm jeg ikke amhar behov for det..

 

Anonymkode: e3053...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sier lege til dette? For det finnes etter alle solemerker andre alternative medisiner, og med såpass kraftige bivirkninger så skal de prøves ut. Dersom legen er vrien - bytt lege. 

Anonymkode: 5b6e5...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svært vanlig bivirkning av medisiner. Jeg trodde jeg var aseksuell jeg pga medisinbruk i puberteten. Null sexlyst. Nå mange år senere har jeg fortsatt bruk for antidepressiva men velger å ikke gå på det fordi jeg har fått kjæreste jeg nyter sex med og ikke vil miste den delen av livet. Forrige gang jeg gikk på antidep tok det nesten et år etter jeg slutta før lysten kom tilbake. Enten må man finne seg i det og ha en periode med mindre/ikke sex mens man er under behandling eller så må man prøve andre behandlingsmåter 

Anonymkode: 1ff59...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, men var for en tid tilbake i et forhold med en fyr som gikk på antidepressiva. Han slet med å få den opp, og når han først fikk den opp var det allikevel ikke mulig for han å få orgasme. Han taklet det tilsynelatende fint, men fy søren så udugelig jeg følte meg, og sexen ble aldri det helt store. Endte med brudd.

Anonymkode: 69474...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...